Potrzebujesz pomocy?

Gwarancja

Okres gwarancji na produkty Tefal wynosi 2 lata. 2-letnia gwarancja Tefal obejmuje wyłącznie użytek domowy i prywatny. W przypadku wszystkich innych zastosowań jest ona ograniczona do 1 roku gwarancji handlowej. Aby zobaczyć warunki gwarancji na swój produkt, wybierz jedną z poniższych serii produktów.

Jak mogę naprawić produkt elektryczny objęty gwarancją?

  • Zanieś produkt do jednego z naszych autoryzowanych serwisów znajdujących się najbliżej Twojego domu, znajdź serwis klikając tutaj .
  • Lub zanieś go do punktu sprzedaży, w którym dokonałeś zakupu (lub skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli kupiłeś go przez Internet).

Jak mogę naprawić produkt elektryczny, który nie jest już objęty gwarancją?

Drobne urządzenia gospodarstwa domowego

Nie znalazłeś interesujących Cię informacji? Contact us

Twoj problem dotyczy naczynia kuchennego

W ramach gwarancji istnieje kilka możliwości:

  • Zanieś produkt do punktu sprzedaży, w którym go kupiłeś (lub skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli kupiłeś go online).
  • Twój produkt został zakupiony na naszej stronie internetowej: wyślij do nas wiadomość za pośrednictwem formularza kontaktowego:
    - prześlij dowód zakupu
    - zdjęcie Twojego produktu (w razie potrzeby wewnątrz i na zewnątrz)
  • Naczynia kuchenne nie podlegają naprawie.

Naczynia do gotowania, formy do pieczenia i szybkowary

Nie znalazłeś interesujących Cię informacji? Contact us

Akcesoria, części zapasowe, przybory kuchenne, produkty do przechowywania napojów i pojemniki do przechowywania żywności

Nie znalazłeś interesujących Cię informacji? Contact us

Czym jest gwarancja międzynarodowa?

Jest to gwarancja, która pozwala korzystać ze wszystkich jej zalet, niezależnie od kraju zakupu produktu i zamieszkania, we wszystkich krajach wymienionych w powyżej.

Okres gwarancji mogą się różnić w zależności od kraju. W takim przypadku należy wziąć pod uwagę kraj zakupu, aby poznać czas trwania gwarancji.

Kompleksowe pakiety naprawcze

Twój produkt Tefal przestał działać? Możesz naprawić go w przystępnej cenie.

Tańsze niż zakup nowego produktu, pakiety napraw umożliwiają naprawę produktu za cenę znaną z góry, bez względu na awarię. Diagnoza przeprowadzana jest bezpłatnie, a cena obejmuje części i naprawę: płacisz z góry i nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów!

Niektóre pakiety obejmują także wysyłkę i zwrot produktu kurierem do autoryzowanego serwisu, jeżeli w Twojej okolicy nie ma autoryzowanego serwisu.

Naprawa uprawnia do sześciomiesięcznej gwarancji od daty odbioru naprawionego produktu (zgodnie z warunkami gwarancji międzynarodowej).

ZNAJDŹ MÓJ PAKIET NAPRAWCZY

Nasz sklep z częściami i akcesoriami

Możesz zamówić części zamienne, pobrać instrukcje montażu lub obejrzeć filmy instruktażowe.

Jest to najtańsze rozwiązanie, ale wymaga pewnego demontażu i ponownego montażu. W takim przypadku samodzielna naprawa nie jest gwarantowana.

PRZEJDŹ DO SKLEPU Z AKCESORIAMI

Co to jest 15-letnie zobowiązanie do naprawy?

Koszt części po uczciwej cenie i dostępność sieci autoryzowanych serwisów są częścią naszego 15-letniego zobowiązania do naprawy.

Przykład: Pokrywa Twojego urządzenia Tefal już się nie zamyka, a Twoje urządzenie nie jest już objęte gwarancją? Nie ma potrzeby ponownego zakupu całego urządzenia! Pokrywę można zamówić w naszym sklepie z akcesoriami. W ten sposób możesz dłużej cieszyć się swoim produktem, a natura Ci podziękuje!

Koszt części zamiennych, jak również dostępność sieci autoryzowanych serwisów są również częścią naszego zobowiązania do naprawy naszych produktów przez 15 lat po uczciwej cenie.