Warunki dostawy

Zamówienia będą dostarczane wyłącznie na adres w Polsce podany przez Klienta w momencie rejestracji lub złożenia zamówienia. W przypadku dostawy na inny adres konieczne jest wypełnienie pól adresowych.

Dostawy są realizowane za pośrednictwem przewoźnika na następujących warunkach:

o opłata za dostawę 30,00 zł (uwzględniająca wszystkie podatki)

o brak opłaty za dostawę w przypadku zamówień na kwotę 125 zł lub wyższą (bez uwzględniania kosztów przesyłki)

o Średni czas dostawy: 7 dni roboczych (w przypadku produktów dostępnych), po przygotowaniu zamówienia i licząc od daty wysyłki.

W przypadku nieobecności Klienta przewoźnik zostawia informację o niedostarczeniu przesyłki oraz miejscu i czasie, w którym paczka może być odebrana.

W każdym przypadku konieczne jest sprawdzenie stanu paczki oraz jej zawartości. Jeśli stan i/lub zawartość paczki są naruszone, Klient powinien odmówić przyjęcia przesyłki i złożyć następujące oświadczenie na formularzu potwierdzenia odbioru „Odmowa przyjęcia ze względu na zły stan przesyłki”, podpisać je i wpisać datę otrzymania przesyłki. Jednocześnie należy skontaktować się z działem obsługi klienta:

– telefonicznie pod numerem: 801 300 421 (koszt jak za połączenie lokalne) lub 22 380 04 10 (połączenie dla telefonów komórkowych i połączeń zagranicznych).

Linie telefoniczne są czynne w godz. 9:00–17:00 od poniedziałku do piątku poza dniami ustawowo wolnymi od pracy.

 – wysyłając wiadomość pocztą elektroniczną na adres tefal-pl@groupeseb.com

W przypadku stwierdzenia wady towaru po odbiorze dostawy należy powiadomić o tym dział obsługi klienta w ciągu 3 dni od otrzymania przesyłki (numery telefonów podane powyżej).

W przypadku odmowy przez Klienta przyjęcia pierwszej dostawy, nowa przesyłka zostanie dostarczona najpóźniej w terminie 7 dni roboczych od dnia.