TEFAL X-Plorer Serie 130 AI RG9077 Najniższy robot AI

X-Plorer Serie 130 AI RG9077 Najniższy robot AI Najniższy robot z nawigacją laserową*
Dopasuj sprzątanie do swoich potrzeb, ciesz się wygodą i perfekcyjnymi rezultatami, dzięki robotowi w rozmiarze XS. X-Plorer Serie 130 AI ma wysokość zaledwie 8 cm, dzięki czemu bez trudu dotrze do kurzu wszędzie tam, gdzie potrzebujesz. Odkurzacz łączy w sobie najnowszą technologię, wysokowydajny filtr, szczotkę Animal Turbo oraz 3 nakładki mopujące do różnych powierzchni. Laserowa nawigacja i mapowanie pomieszczeń zapewniają wyjątkowo dokładne sprzątanie, a dzięki sztucznej inteligencji możesz dostosować proces sprzątania do swoich indywidualnych potrzeb.

Numer referencyjny produktu: RG9077WH

Odkryj prawdziwą wygodę sprzątania dzięki najniższemu robotowi AI*

Odkryj precyzyjne sprzątanie z robotem Tefal X-Plorer Serie 130 AI za sprawą niewielkich rozmiarów urządzenia - robot z łatwością dociera nawet w trudno dostępne zakamarki. Laserowa nawigacja, możliwość zapisania map mieszkania i wykorzystanie sztucznej inteligencji to tylko niektóre funkcje, dzięki którym robot zapewnia perfekcyjne rezultaty za każdym razem. Od teraz Twój dom będzie naprawdę czysty, bez alergenów i sierści, dzięki działaniu 4w1, 3 różnym nakładkom mopującym i wysokowydajnemu filtrowi. *W porównaniu z 15 najlepiej sprzedającymi się w Europie (w 23 krajach) robotami z kamerą laserową, niezależny panel 2021, wielkość i wartość sprzedaży

*W porównaniu z 15 najlepiej sprzedającymi się w Europie (w 23 krajach) robotami z kamerą laserową, niezależny panel 2021, wielkość i wartość sprzedaży

Podstawowe informacje
  • Najniższy robot AI

    Odkurzacz o wysokości zaledwie 8 cm może bez problemu wjechać nawet pod niskie meble. Natomiast inteligentna laserowa nawigacja zapewnia dokładne sprzątanie i perfekcyjne rezultaty, za każdym razem.

  • Idealne dopasowanie do Twojego domu

    Darmowa aplikacja daje możliwość zapisania map mieszkania i zaawansowanej personalizacji ustawień. Ustaw strefy wyłączone ze sprzątania, aktywuj sprzątanie miejscowe i strefy bez mopowania lub wybierz konkretne pomieszczenie, które chcesz posprzątać.

  • Czysta inteligencja

    Odkryj urządzenie sprzątające, które dopasowuje się do Twoich zwyczajów i potrzeb dzięki sztucznej inteligencji. Strefy automatycznie wyłączone ze sprzątania w oparciu o poprzednie sesje odkurzania i rekomendacje oparte o zwyczaje to tylko niektóre z dostępnych funkcji!

  • Odkurzanie na zawołanie

    Sterowanie za pomocą komend głosowych sprawia, że odkurzanie jest naprawdę proste. Aby rozpocząć sesję wystarczy aktywować swojego asystenta głosowego (Asystent Google, Amazon Alexa) i pozwolić robotowi działać.

  • Pełna wszechstronność

    Odkryj działanie 4w1 z dwiema szczotki bocznymi docierającymi do trudno dostępnych miejsc, centralną elektroszczotką zbierającą większe zabrudzenia i sierść, silnikiem o mocy 2700 Pa pozwalającym sprawnie odkurzyć każdą powierzchnię i Systemem Aqua Force mopującym podłogi.

  • Praktyczne rozwiązanie dla Twojego domu

    Model Animal & Allergy Care został zaprojektowany tak, by uwzględniać potrzeby alergików i właścicieli zwierząt. Robot jest wyposażony w wysokowydajny filtr wychwytujący aż 99,9% zanieczyszczeń, elektroszczotkę do sierści i nakładki mopujące do odświeżania podłóg.

  • Komfortowo długi czas pracy

    Wytrzymała bateria litowo-jonowa pozwala na 120 minut pracy robota na jednym ładowaniu. To wystarczająco by posprzątać mieszkanie o powierzchni 120 m2. Urządzenie posiada funkcję Charge&Go, która pozwala na samoczynne doładowanie robota i powrót do pracy.

  • Cicha praca urządzenia

    Odkryj wygodniejszy sposób na domowe porządki. Cichy tryb pracy urządzenia na poziomie 60 dB sprawia, że odkurzanie jest mniej uciążliwe dla całej rodziny. 

Akcesoria
Właściwości
Wydajność
Technologia Elektroszczotka  
Rodzaj szczotki Animal Electro-brush  
Szczotki boczne 2  
Typ silnika Silnik bezszczotkowy  
Poziomy mocy 4  
Przeznaczenie Automatyczne i bezwysiłkowe odkurzanie  
Vacuum cleaning efficiency 2000 Pa < Great <4000 Pa  
Mopping Standard  
Nawigacja
Zarządzanie wieloma pomieszczeniami    
System omijania przeszkód Good (Low obstacle detection >8cm)  
Bariera wirtualna Tak: aplikacja  
Rodzaj nawigacji Smart (kamera i laser)  
Home mapping in the App Room management and cleaning report  
Ability to go under low furniture Best in class  
Łączność
Harmonogram pracy    
Połączenie WiFi przez aplikację    
Planowanie
Selection of rooms to be cleaned Yes (customized cleaning)  
AUTONOMIA
Rodzaj baterii Litowo-jonowa  
Czas ładowania 3 g  
Czas pracy
Czas pracy (pozycja min.) 120 min  
Rodzaj ładowania Stacja ładująca  
Samoładowanie    
System Charge and Go    
Wyposażenie
Pojemność pojemnika na kurz 500  ml
Filtrowanie Wysokowydajny filtr  
Inne 3 nakładki mopujace: 1 standardowa + 1 do trudnych zabrudzeń + 1 do delikatnych powierzchni  
Pojemność zbiornika na wodę 0,15  L
Ergonomia
Poziom hałasu 60  dB(A)
WYMIARY/WAGA
Wymiary ( ...x...x...) 34.2x34.2x8  cm
Design
Kolory Biały  
DEDYKOWANY DO SPECJALNYCH POTRZEB
Dla alergików    
Dla właścicieli zwierząt    
Wskazówki i instrukcja obsługi
Często zadawane pytania
Aplikacja robota jest przeznaczona wyłącznie do smartfonów.
Jeśli nie widzisz swojej sieci na liście, przesuń urządzenie bliżej modemu.
Jeśli sieć nadal jest niewidoczna, być może nie jest obsługiwana przez Twoje urządzenie. Dotyczy to zwłaszcza sieci 5 GHz. Zobacz listę zgodności.
Przejdź do ustawień smartfona i sprawdź, czy smartfon jest połączony z Twoją domową siecią Wi-Fi. Domowa sieć Wi-Fi musi mieć łączność z Internetem.
W przypadku niektórych telefonów Xiaomi mogą wystąpić problemy podczas łączenia. Może pojawić się nietypowo duża liczba wyskakujących okienek.
Dotyczy to także telefonów z systemem MIUI (takich jak modele Redmi i Pocophone).

W takiej sytuacji wypróbuj następujące rozwiązania:
Ustawienia > Aplikacje > Zarządzaj aplikacjami > Roboty Tefal > Inne uprawnienia. Na tej stronie zaakceptuj uprawnienie do zmiany połączenia Wi-Fi.
Ustawienia > Wi-Fi > Dodatkowe ustawienia > Asystent Wi-Fi. Na tej stronie wyłącz dostępne opcje.
Jeśli po kilku nieudanych próbach nadal występuje błąd:
Wciśnij przyciski „Home” (Dom) i „Start/Pause” (Uruchom/Zatrzymaj) urządzenia i przytrzymaj przez 5 sekund. Sprawdź, czy lampka Wi-Fi zacznie szybko migać.
Jeżeli nie miga, wyłącz urządzenie i włącz je ponownie za pomocą przełącznika znajdującego się pod pojemnikiem na kurz.


Jeśli błąd nadal się pojawia, może to oznaczać nieprawidłowe używanie telefonu:

Telefon z systemem Android:
Podczas procesu łączenia aplikacja automatycznie połączy się z robotem. Ważne jest, aby połączenie z tą nową siecią pozostało aktywne.
W zależności od telefonu podczas łączenia mogą pojawić się różne wyskakujące okienka:
• Jeżeli w wyskakującym okienku znajduje się informacja, że telefon połączy się z inną siecią, ponieważ w obecnej nie ma Internetu, odmów.
• Jeśli w wyskakującym okienku będzie widoczne pytanie, czy chcesz zachować połączenie z siecią bez Internetu, wyraź zgodę.
• Jeżeli w wyskakującym okienku pojawi się informacja o braku Internetu, ale bez sugerowania zmiany sieci, nic nie rób.

iPhone:
Podczas łączenia z urządzeniem widać wyskakujące okienko z prośbą o połączenie z siecią „SEB_ACCESS_POINT”. Zaakceptuj, klikając przycisk „Join”.
Jeśli kilka razy nie uda się wykonać tego kroku, zresetuj telefon i spróbuj ponownie.
Po wpisaniu hasła występuje błąd łączenia z siecią Wi-Fi.

1. Sprawdź hasło do sieci Wi-Fi i uważnie wpisz je jeszcze raz.
2. Trzymaj smartfon w pobliżu urządzenia i modemu internetowego, aż do zakończenia procesu łączenia.
3. Urządzenie nie może łączyć się z sieciami publicznymi, na przykład z tymi, które znajdują się w hotelach.
4. Telefon z systemem Android: Podczas łączenia z urządzeniem może pojawić się wyskakujące okienko. Podczas procesu łączenia aplikacja automatycznie połączy się z robotem. Ważne jest, aby połączenie z tą nową siecią pozostało aktywne.
Oto kilka przykładowych problemów, które mogą się pojawić w zależności od posiadanego telefonu:
• Jeżeli w wyskakującym okienku znajduje się informacja, że telefon połączy się z inną siecią, ponieważ w obecnej nie ma Internetu, odmów.
• Jeśli w wyskakującym okienku będzie widoczne pytanie, czy chcesz zachować połączenie z siecią bez Internetu, wyraź zgodę.
• Jeżeli w wyskakującym okienku pojawi się informacja o braku Internetu, ale bez sugerowania zmiany sieci, nic nie rób.

Po kilku nieudanych próbach:
• Zresetuj modem Wi-Fi.
• Wyłącz urządzenie i włącz je ponownie za pomocą przełącznika znajdującego się pod pojemnika na kurz.
Po wpisaniu hasła występuje błąd łączenia z chmurą.

• Podczas łączenia z chmurą wymagane jest połączenie z Internetem do parowania urządzeń. Można do tego użyć danych komórkowych lub automatycznie ponownie połączyć się z siecią domową.
• Upewnij się, że data i godzina w telefonie są prawidłowe. Wszelkie różnice uniemożliwią połączenie.

Po kilku nieudanych próbach:
• Zresetuj modem Wi-Fi.
• Wyłącz urządzenie i włącz je ponownie za pomocą przełącznika znajdującego się pod pojemnika na kurz.

Po kilku nieudanych próbach możesz zresetować urządzenie:
Naciśnij przycisk „Start/Pause” przez 20 sekund.
Możliwych jest kilka przyczyn:
• Podany adres e-mail nie jest skojarzony z Twoim kontem. Sprawdź to.
• Wprowadzono błędne hasło. Aby zresetować, poproś o tymczasowe hasło przez e-mail, a następnie zmień hasło w menu aplikacji.
Sprawdź, czy masz włączone powiadomienia w swoim smartfonie.
W smartfonie przejdź do menu „Ustawienia” > „Powiadomienia” i upewnij się, że nasz włączone powiadomienia w aplikacji „Tefal Robots”.
W trybie edycji mapy możesz użyć przycisku „Strefy” do tworzenia i edytowania dwóch rodzajów stref:
• „No-go zone” (strefa zablokowana) to obszar, do którego robot nie ma wstępu.
• „Cleaning zone” (strefa czyszczenia) to określony obszar, w którym robot może sprzątać (np: miejsce zabaw dla dzieci lub przestrzeń pod kanapą).

Na swojej mapie możesz wytyczyć dowolną liczbę takich stref.
Na stronie głównej aplikacji kliknij nazwę aktualnej mapy, a następnie przesuń palcem w lewo i kliknij „Dodaj mapę”.

Możesz również przejść w aplikacji do menu „Ustawienia” > „Moje mapy” > „Dodaj mapę”. Robot rozpocznie eksplorację otoczenia w celu sporządzenia nowej mapy. Zależnie od rodzajów powierzchni ten proces może zająć kilka minut. Poczekaj na zakończenie eksploracji. Następnie wybierz nazwę nowej mapy i sprawdź, czy jest prawidłowa.
W aplikacji przejdź do menu „Ustawienia” > „Moje mapy”, zaznacz mapę, którą chcesz usunąć, a następnie wybierz ikonę kosza w prawym górnym rogu, aby usunąć mapę.
W aplikacji przejdź do menu „Ustawienia” > „Moje mapy” i wybierz jedną z map, aby wyświetlić narzędzia edycji.
„Tryb głęboki” jest usługą aplikacji do modeli S120 AI oraz S130 AI. Ta funkcja umożliwia automatycznemu odkurzaczowi wykonanie intensywnego czyszczenia poprzez dwukrotne przejechanie po danym obszarze.
Usługi AI poprawiają komfort użytkownika. Zależnie od sposobu użytkowania i preferencji, automatyczny odkurzacz będzie mógł proponować spersonalizowane porady dotyczące czyszczenia, harmonogramu i stref „no-go” (zablokowanych).
Aplikacja zasugeruje czyszczenie lub harmonogram na podstawie aktywności z ostatnich trzech tygodni.
Nie należy odkurzać mokrych powierzchni, żadnych płynów, gorących substancji (niedopałki, żar), bardzo drobnych substancji (tynk, cement, pył itp.), dużych i ostrych odpadów (szkło), produktów niebezpiecznych (rozpuszczalniki, środki ścierne, itp. ), produktów żrących, (kwasy, środki czyszczące, itp.), produktów łatwopalnych i wybuchowych (na bazie oleju lub alkoholu).
Stację ładującą należy umieścić przy ścianie na płaskiej powierzchni w miejscu, w którym robot będzie mógł do niej swobodnie dotrzeć.
Miejsce to musi być wolne od jakichkolwiek przeszkód, w tym dywanów. Należy pozostawić co najmniej po 1,5 metrze wolnego miejsca po obu stronach stacji oraz minimum 2 metry wolnego miejsca z przodu stacji. Jeśli stacja zostanie ustawiona w rogu lub trudno dostępnym miejscu, robot odkurzający nie będzie mógł do niej dojechać.
Przewód stacji ładującej należy umieścić wzdłuż ściany.
Więcej informacji na ten temat można znaleźć w instrukcji obsługi.
Stacja ładująca powinna być stale podłączona do zasilania (funkcja automatycznego ponownego ładowania nie zostanie aktywowana, jeśli stacja ładująca będzie wyłączona).
Tak, robot jest wyposażony w czujniki wykrywające schody i dziury.
Niemniej, w niektórych sytuacjach czujniki mogą nie być wystarczająco efektywne. Na działanie czujników mogą mieć wpływ zakrzywione krawędzie schodów, dywany leżące obok schodów, śliskie powierzchnie oraz przeszkody.
Przed włączeniem robota odkurzającego należy upewnić się, że podłoga jest wolna od przeszkód, takich jak przewody zasilające, ubrania lub inne potencjalnie niebezpieczne obiekty, które mogą spowodować uszkodzenie robota lub inne niepożądane zdarzenia.
Tak, robota można ładować w stacji dokującej, nawet gdy jego przełącznik zasilania jest wyłączony.
Robot odkurzający ma 3 tryby nawigacji:
• „Permanent map” (stała mapa) (indywidualne czyszczenie wg pomieszczeń)
• „No-go zones” (strefy zablokowane) (pozwala zdefiniować, co których stref robot nie powinien wjeżdżać)
• „Spot” (punktowe) (czyszczenie w jednym miejscu)
Aby wysłać robot z powrotem do stacji dokującej, naciśnij przycisk „Home” na robocie.
Jeżeli robot rozpocznie czyszczenie ze stacji dokującej, wróci do stacji dokującej.
Nieużywany robot odkurzający musi być zawsze przechowywany w stacji dokującej.
Jeżeli planujesz nie używać robota przez dłuższy czas, naładuj w pełni jego baterię, a następnie wyjmij ją z robota; (po wyjęciu baterii robot jest wyłączony). Przechowuj w chłodnym i suchym miejscu. Naładuj baterię co 3 miesiące.
Istnieją 3 mopy do różnych zastosowań:
• Szary mop służy do zwykłego mycia podłogi.
• Niebieski mop jest przeznaczony do domów w których mieszkają zwierzęta. Ma chropowatą teksturę, która skuteczniej zdrapuje plamy.
• Zielony mop jest przeznaczony do czyszczenia alergenów; lepiej usuwa drobne cząstki.

Mopy w kolorach szarym i niebieskim trzeba zwilżyć przed zamocowaniem ich w podstawce, natomiast zielonego mopa używa się na sucho.
Jeżeli automatyczny odkurzacz zatrzyma się dwa razy w tym samym miejscu, zaproponuje strefę no-go o powierzchni 1 m².
Nie, zbiornik na wodę i wilgotnego mopa należy instalować w automatycznym odkurzaczu tuż przed czyszczeniem i od razu po zakończeniu czyszczenia je zdjąć.
W takiej sytuacji należy natychmiast wyłączyć automatyczny odkurzacz.
Następnie należy wyjąć pojemnik na kurz, filtr i szczotkę główną.
Pozostawić do całkowitego wyschnięcia przed ponownym zainstalowaniem tych części.
Należy zaprzestać korzystania z urządzenia. Aby uniknąć zagrożenia, nie należy dotykać styków. Należy odłączyć stację ładującą i zanieść do naprawy do autoryzowanego punktu serwisowego.
Należy to robić po każdym sprzątaniu. Uszczelki pojemnika na kurz należy wytrzeć szmatką.
Zaleca się czyszczenie szczotki centralnej co najmniej raz w tygodniu.
Więcej informacji można znaleźć w instrukcji obsługi.
Zaleca się czyszczenie filtra co najmniej raz w tygodniu.
Więcej informacji można znaleźć w instrukcji obsługi.
Konieczne jest regularne czyszczenie kółek w celu usunięcia zaplątanych włosów, sierści oraz nitek.
Zaleca się wycieranie czujników i złączy ładowania (robota i stacji ładującej) suchą ściereczką co tydzień.
Przed przystąpieniem do czyszczenia czujników i złączy ładowania należy wyłączyć robota.
Do czyszczenia robota odkurzającego nie wolno używać detergentów.
Niektóre części można myć wodą, inne należy przecierać tylko suchą szmatką. Więcej informacji można znaleźć w instrukcji obsługi.
Zaleca się wymianę filtra drobnego pyłu oraz filtra piankowego co 6 miesięcy.
Szczotki boczne należy wymieniać do 6 miesięcy.
Należy zaprzestać korzystania z urządzenia. Aby uniknąć zagrożenia, należy odłączyć kabel i ładowarkę i zanieść do naprawy do autoryzowanego punktu serwisowego.
Należy sprawdzić:
Czy pojemnik na kurz nie jest zapełniony.
Czystość filtrów.
Czy otwór ssący w spodniej części robota odkurzającego nie jest zablokowany.
Możliwych jest kilka przyczyn:
• Jeśli robot nie rozpoczął sprzątania od stacji dokującej, nie wróci do niej. W tym przypadku robot wróci do punktu, w którym rozpoczął sprzątanie.
• Jeśli robot odkurzał w trybie Spot, wróci do punktu, w którym rozpoczął sprzątanie.
• W przypadku podniesienia robota, a następnie opuszczenia z powrotem na podłogę robot spróbuje się przemieścić. Jeśli to się nie uda, wróci do punktu początkowego.
Sprawdzić następujące elementy:
• Stacja ładująca nie może znajdować się na dywanie.
• Stacja ładująca nie może być wystawiona na działanie promieni słonecznych ani nie może znajdować się blisko źródła ciepła.
• Należy upewnić się, że po bokach i z przodu stacji dokującej jest odpowiednio dużo wolnego miejsca (zgodnie z zaleceniami przedstawionymi w instrukcji obsługi).
• Upewnić się, że wtyczka jest prawidłowo podłączona do stacji ładującej.
• Upewnić się, że kabel ładujący jest podłączony do zasilania.
• Upewnić się, że wokół stacji ładującej nie ma żadnych przeszkód.
• Upewnić się, że w pobliżu terminali stacji ładującej nie ma żadnych obiektów.
• Upewnić się, że stacja ładująca jest włączona (wskaźnik LED ma kolor zielony).

Jeśli po sprawdzeniu tych elementów robot nadal nie może znaleźć stacji bazowej, należy skontaktować się z punktem naprawy.
Można wykonać następujące czynności:
• Wyłączyć, a następnie włączyć główny włącznik zasilania.
• Odłączyć kabel i ponownie podłączyć go do stacji ładującej.
• Upewnić się, że złącza ładowania i okienka czujników nie są zablokowane, a następnie wytrzeć korpus urządzenia i stację ładującą suchą szmatką. Przed przystąpieniem do czyszczenia należy wyłączyć robota oraz główny wyłącznik zasilania.
• Sprawdzić, czy w pobliżu stacji ładującej nie znajdują się obiekty odbijające światło, krzesła i inne przeszkody.

Jeśli po wykonaniu tych czynności automatyczne ładowanie nadal nie działa prawidłowo, należy skontaktować się z punktem naprawy.
To normalne. Można bez obaw pozostawić odkurzacz podłączony do stacji dokującej.
Uwaga: należy używać tylko ładowarek przeznaczonych do urządzenia.
Sprawdzić następujące elementy:
• Sprawdzić, czy przełącznik znajdujący się na spodniej części robota znajduje się w położeniu „ON”.
• Sprawdzić, czy wyświetlacz jest włączony. Jeśli nie, należy naładować robota w stacji dokującej.
Sprawdzić następujące elementy:
• Upewnić się, że kółka nie są zablokowane.
• Upewnić się, że robot nie jest zablokowany ze względu na różnice w poziomie podłogi.
• Upewnić się, że nie został wyświetlony komunikat o błędzie. (zob. część dotyczącą rozwiązywania problemów i kody błędów w instrukcji obsługi)
Można wykonać następujące czynności:
• Upewnić się, że w odległości 10 cm od schodów/dziur nie znajdują się żadne obiekty.
• Wyczyścić szybki czujników suchą szmatką.

Jeśli po wykonaniu tych czynności problem nadal będzie występował, należy skontaktować się z autoryzowanym punktem naprawy.
Upewnić się, że szczotka nie jest zablokowana. Oczyścić szczotkę z włosów/sierści i nitek.
Jeśli szczotka jest uszkodzona, należy ją wymienić.
Lampka miga i sygnał dźwiękowy wskazuje błąd.
Szczegółowy opis błędu i rozwiązania można znaleźć w instrukcji obsługi.
Można wykonać następujące czynności:
• Sprawdzić, czy kanał wlotowy jest drożny.
• Sprawdzić, czy pojemnik na kurz jest prawidłowo zamocowany.
• Opróżnić pojemnik na kurz, jeśli jest zapełniony.
• Wyjąć szczotkę centralną i wyczyścić.
• Sprawdzić, czy filtr nie jest nasycony.

Jeśli po wykonaniu tych czynności problem nadal będzie występował, należy skontaktować się z autoryzowanym punktem naprawy.
Gdy robot wykryje zagrożenie, funkcja zabezpieczająca wyłącza szczotkę power-brush.

Może to wynikać z dwóch przyczyn:
Szczotka jest zablokowana: robot próbuje ją odblokować i dlatego zatrzymuje odkurzanie oraz szczotkę power-brush.
Robot spróbuje odblokować szczotkę: jeśli to się nie uda, robot wyłączy się i trzeba będzie ręcznie wyczyścić szczotkę.

Jeśli szczotka power-brush zablokuje się podczas sprzątania grubego dywanu z powodu długich/grubych włókien lub robot odkurzał dywan przez długi czas, szczotka power-brush przestanie się obracać, a odkurzanie będzie kontynuowane bez niej.
Mogą wystąpić różne problemy z robotem oznaczone kodami błędów.
Szczegółowy opis kodów błędów i rozwiązania można znaleźć w instrukcji obsługi.
Być może filtr został nieprawidłowo włożony. Należy poprawnie włożyć filtr do uchwytu.
Po wykonaniu instrukcji dotyczących włączania urządzenia sprawdzić działanie gniazdka elektrycznego poprzez podłączenie do niego innego urządzenia. Jeżeli urządzenie jest niesprawne, nie należy podejmować prób jego otwarcia ani naprawy. Należy oddać je do autoryzowanego serwisu.
Jest to normalne zjawisko, ponieważ masz podłączenie z urządzeniem, które samo nie ma połączenia z Internetem.
Niektóre smartfony po połączeniu z siecią Wi-Fi urządzenia mogą wyświetlać monit o potwierdzenie, czy chcesz pozostać w sieci, która nie ma łączności z Internetem. Musisz potwierdzić, że chcesz połączyć się z tą siecią, aby skojarzenie zostało wykonane pomyślnie.
1. Sprawdź, czy automatyczny odkurzacz jest prawidłowo podłączony do sieci bezprzewodowej (świeci się wskaźnik Wi-Fi automatycznego odkurzacza).
Jeśli nie, wyłącz automatyczny odkurzacz, a następnie włącz go ponownie za pomocą przełącznika „ON/OFF” umieszczonego pod pojemnikiem na kurz, pozostając w zasięgu sieci bezprzewodowej.

Jeśli lampka Wi-Fi nadal miga, może być kilka przyczyn:
• Automatyczny odkurzacz może być wyłączony lub jego bateria jest niedostatecznie naładowana.
• Automatyczny odkurzacz znajduje się poza zasięgiem sieci Wi-Fi.
• Zmieniono hasło do sieci Wi-Fi. Automatyczny odkurzacz nie jest już podłączony do sieci Wi-Fi. Należy wtedy ponownie uruchomić automatyczny odkurzacz i ponownie go połączyć.
Aby uruchomić ponownie automatyczny odkurzacz, wciśnij przycisk „Start/Pause” i przytrzymaj 20 sekund. Następnie wyłącz, po czym włącz automatyczny odkurzacz za pomocą przełącznika znajdującego się pod pojemnikiem na kurz.
• Wystąpił błąd przy aktualizacji oprogramowania układowego automatycznego odkurzacza. W takim przypadku postępuj zgodnie ze szczegółową instrukcją wyświetlaną w aplikacji.


2. Wskaźnik Wi-Fi automatycznego odkurzacza świeci się, ale aplikacja nie łączy się.
Smartfon nie ma łączności z Internetem (sieć Wi-Fi lub 3G/4G).
Ponownie uruchom urządzenie za pomocą przełącznika pod pojemnika na kurz.
Najpierw należy wyłączyć robot, naciskając i przytrzymując przycisk główny przez 3 sekundy, gdy robot jest wyłączony.
Następnie można zresetować robot, naciskając przycisk „Start/Pause” przez 20 sekund.
Sprawdzić następujące elementy:
• Sprawdzić, czy przełącznik pod pojemnika na kurz znajduje się w położeniu „ON”.
• Sprawdzić, czy wyświetlacz jest włączony. Jeśli nie, należy naładować robota w stacji dokującej.
Nie, to urządzenie jest przeznaczone wyłącznie do użytku w pomieszczeniach.
Tak, robot jest wyposażony w czujniki, dzięki którym nie wymaga światła do prawidłowego działania.
Robot odkurzający charakteryzuje się wysoką wydajnością sprzątania twardych powierzchni, takich jak terakota, parkiety, laminaty, winyl oraz dywany o grubości maksymalnie 1,5 cm.
Tak, zaleca się używanie robota do zachowania czystości, ale w przypadku niektórych powierzchni robot jest znacznie mniej wydajny od tradycyjnych odkurzaczy.
Tak, przy użyciu aplikacji mobilnej można ustawić pojedyncze sprzątanie lub aktywować funkcję codziennego odkurzania.
W robocie można ustawić tylko jeden program dziennie, by zapewnić optymalne czyszczenie wszystkich dostępnych pomieszczeń.
Tak. Po całkowitym naładowaniu akumulatora robot przełączy się w tryb uśpienia.
Tak, gdy akumulator rozładuje się podczas sprzątania, robot automatycznie wróci do stacji ładującej.
Po naładowaniu akumulatora robot wznowi cykl sprzątania.
Ponieważ nie rozpoczął odkurzania od stacji dokującej: w trybie Spot robot wraca do punktu początkowego sprzątania.
Urządzenie to zbudowane jest z licznych materiałów nadających się do powtórnego wykorzystania lub recyklingu. Urządzenie należy zostawić w lokalnym punkcie zbiórki odpadów.
Należy przejść do zakładki „Akcesoria” na stronie internetowej, gdzie można łatwo znaleźć wszystko, co potrzebne do danego produktu.
Dodatkowe informacje dostępne są w niniejszej witrynie w sekcji poświęconej umowie gwarancyjnej.
Jeśli uważasz, że brakuje jakiejś części, prosimy skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta. Razem znajdziemy odpowiednie rozwiązanie problemu.
Ładowanie całkowicie rozładowanej baterii zajmuje 3 godzin.
Z robota może korzystać kilka osób po pobraniu aplikacji Tefal i wykonaniu instrukcji łączenia.
Aby smartfon mógł wykryć sieć Wi-Fi w Twoim otoczeniu, aplikacja potrzebuje dostępu do Twojej lokalizacji zgodnie z wymaganiami Google.
Jeśli na to nie zezwolisz, smartfon nie będzie mógł znaleźć produktu i nie będzie mógł zakończyć procedury parowania.
Te informacje nie będą nigdzie przechowywane ani używane.
Po pełnym naładowaniu baterii robot może pracować do 120 minut.
Robot odkurzający ma 4 tryby zasilania: Quiet, Eco, Standard oraz Boost.
Można również aktywować różne tryby zasilania aplikacji mobilnej.