TEFAL Intense Pure Air Connect XL PU6086 Poczuj ulgę w alergii

Intense Pure Air Connect XL PU6086 Poczuj ulgę w alergii Oddychaj powietrzem wolnym od alergenów*. Filtracja do 100% najmniejszych cząsteczek i alergenów**.

Oczyszczacz Intense Pure Air Connect skutecznie usuwa alergeny, co zostało udowodnione na reprezentatywnej grupie w testach klinicznych. Dzięki 4 poziomom filtracji oczyszczacz zatrzymuje do 100% alergenów i drobnych cząsteczek** oraz trwale usuwa formaldehyd*** - najbardziej szkodliwą substancję w Twoim domu. Ten cichy, lecz wydajny oczyszczacz wyposażono w inteligentny czujnik mierzący poziom zanieczyszczeń i  dostosowujący prędkość filtrowania do aktualnej jakości powietrza. Całość uzupełnia dedykowana aplikacja, za pomocą której można zdalnie zarządzać pracą urządzenia. 

Numer referencyjny produktu: PU6086F0

Dzięki filtracji alergenów Tefal Intense Pure Air Connect pomaga zmniejszyć ryzyko reakcji alergicznych.

Oddychaj powietrzem wolnym od alergenów*. Filtracja do 100% najmniejszych cząsteczek i alergenów**. Badania kliczniczne przeprowadzone przez Centrum Badawcze Alyatec w Strasburgu potwierdziły skuteczność oczyszczacza Tefal.. 4-poziomowa filtracja, z opatentowanym filtrem NanoCaptur™, skutecznie eliminuje nawet drobne cząsteczki i trwale usuwa formaldehyd, najbardziej szkodliwe zanieczyszczenie we wnętrzach**.  Komfort użytkowania oczyszczacza zwiększa aplikacja mobilna monitorująca i informująca na bieżąco o jakości powietrza wewnątrz i na zewnątrz. Aplikacja pozwala także zdalnie zarządzać pracą urządzenia np. włączyć je przed powrotem do domu. *Badanie kliniczne 24 pacjentów wrażliwych na sierść kotów przeprowadzone w marcu 2018. Intense Pure Air Connect usuwa najmniejsze cząsteczki, wraz z alergenami. **Test zewnętrzny filtra Allergy+ przeprowadzony w listopadzie2017   *** Test zewnętrzny przeprowadzony we wrześniu 2018 

*Badanie kliniczne 24 pacjentów wrażliwych na sierść kotów, przeprowadzone w marcu 2018. Intense Pure Air Connect usuwa najmniejsze cząsteczki, wraz z alergenami.

**Test zewnętrzny filtra Allergy+ przeprowadzony w listopadzie 2017

*** Tested in an external laboratory, September 2018 **** Study conducted with 19 consumers after 6 months of use, France 2018

Podstawowe informacje
  • Potwierdzone działanie antyalergiczne

    Badania skuteczności

    Intense Pure Air to oczyszczacz, który wychwytuje do 100% drobnych cząsteczek, w tym alergenów, dzięki czemu nawet dziesięciokrotnie zmniejsza ryzyko reakcji alergicznych*.  

    * Testowane w zewnętrznym laboratorium, październik 2017 

  • Usuwanie najmniejszych zanieczyszczeń

    Testowana skuteczność

    Oczyszczacz Intense Pure Air usuwa do 99,9% cząsteczek tak małych jak wirusy*.

    *Test zewnętrzny H1N1 przy maksymalnej prędkości, 2020

  • Ekstremalna skuteczność

    4 poziomy filtracji

    Dzięki wysokiej filtracji alergenów oczyszczacz Intense Pure Air pomaga poprawić komfort życia osób uczulonych na sierść kotów. Każdy poziom filtracji jest przeznaczony do innego rodzaju zanieczyszczeń: 1. Filtr wstępny - kurz, sierść itp. 2. Filtr Active Carbon z węglem aktywnym - zapachy, gaz i lotne związki organiczne. 3. Filtr Allergy+ - pleśń, kurz, pyłki, drobne cząsteczki PM 2,5, bakterie, wirusy itp. Badania kliniczne wskazują, że oczyszczacz Tefal jest szczególnie skuteczny w przypadku filtracji alergenów kota - jednego z najtrudniejszych do usunięcia alergenów. 4. Filtr NanoCaptur™ - formaldehyd* 

    *Test zewnętrzny przeprowadzony we wrześniu 2018

  • Dodatkowe wsparcie 

    Aplikacja Pure Air

    Powstała we współpracy z Plume Labs aplikacja monitoruje jakość powietrza wewnątrz i na zewnątrz, jednocześnie dostarczając porad o tym, jak oddychać czystszym powietrzem. Za pomocą aplikacji możesz zdalnie zarządzać pracą urządzenia np. włączyć je przed powrotem do domu.

  • Szybkie efekty

    Czyste powietrze na powierzchni do 140 m2 

    W ciągu godziny urządzenie dostarcza taką objętość oczyszczonego powietrza, która odpowiada objętości pomieszczenia o powierzchni 140 m2 przy standardowej wysokości 2,5 m.

  • Najwyższa wydajność i długotrwała skuteczność 

    Technologia NanoCaptur

    Dzięki opatentowanemu filtrowi NanoCaptur+™ oczyszczacz skutecznie usuwa rakotwórczy formaldehyd**, najbardziej szkodliwe zanieczyszczenie we wnętrzach. Co więcej, teraz filtr działa skutecznie nawet dwa razy dłużej*.

     *W porównaniu do poprzedniego filtra NanoCaptur (tej samej marki), test zewnętrzny, lipiec 2018.
    ** Test zewnętrzny przeprowadzony na  powierzchni 11,7 m2  przy standardowej wysokości pomieszczenia 2,5 m, 2017.

  • Wyjątkowo cicha praca

    Zaledwie 32dB (A)!

    Cicha praca na poziomie 32 dB(A) w trybie cichym pozwala na niezakłócony sen. Aż 88% użytkowników jest zadowolonych z poziomu dźwięku** 

    ** W przypadku trybu cichego. Opinia 19 osób po 6 miesiącach użytkowania, Francja 2018. 

  • Wygoda 

    Zaawansowane rozwiązania

    Korzystanie z urządzenia ułatwiają: nowoczesny wyświetlacz dotykowy z timerem i funkcją opóźnionego startu (do 8h), wskaźnik wymiany filtra oraz kratka 3D Pure Air, która reguluje kąt przepływu powietrza. 

Akcesoria
Właściwości
Technologia
Rodzaj produktów Oczyszczacz powietrza  
Rodzaj technologii Filtrowanie  
Technologia NanoCaptur    
Wydajność
CADR dym 360 m3/h  
Liczba prędkości 4  
Poziom głośności 32  dB(A)
Poziomy filtracji 4 poziomy filtracji  
Maksymalna moc 60  W
Dodatkowe cechy
Obszar efektywnego działania do 140 m2  
Aplikacja mobilna    
Wymiary 315 x 253 x 683  cm
Waga 7.725  kg
Kolory Biało-czarny z niebieskimi detalami  
Dodatkowe akcesoria w zestawie Akcesoria: NC00128389 / NC00128390 / NC00144922 / NC00154376 Dodatkowe elementy wyposażenia: NC00903457 / NC00903743 / 1820002697 / 1820001101/ 1820001409  
Liczba filtrów 4  
Inteligentne rozwiązania
Tryb automatyczny    
Tryb nocny    
Wskaźnik jakości powietrza    
Czujniki Cząstki i gazy  
Tryb auto    
Komfort użytkowania
Panel sterowania Elektroniczny  
Minutnik 1 / 2 / 4 / 8  h
Opóźnione uruchomienie TAK  
Program tygodniowy    
Wskaźnik wymiany filtra    
Regulacja kratki    
Uchwyt Wbudowany  
Typ wtyczki EUR  
Poziom głośności 66  dB(A)
Wskazówki i instrukcja obsługi
Często zadawane pytania
Pełna lista kompatybilnych urządzeń znajduje się tutaj: Lista zgodności
1) Należy zachować cierpliwość, ponieważ zajmuje to 15–30 sekund od wciśnięcia przycisku Wi-Fi.
2) Próba nawiązania połączenia może zostać przerwana,a punkt dostępu do sieci „AIR PURIFIER XXXX” może już nie być wyświetlany. Należy pamiętać, że w przypadku braku połączenia z „AIR PURIFIER XXXX” punkt dostępu zniknie po 5 minutach.
Należy sprawdzić, czy funkcja Wi-Fi jest włączona. Można go włączyć, wciskając jednocześnie przyciski „Światło” i „Wi-Fi” przez 3 sekundy. Rozlegnie się sygnał „ding-dong”, informujący o włączeniu funkcji Wi-Fi. Można ponownie wcisnąć przycisk Wi-Fi, aby sprawdzić czy dioda LED miga.

Funkcję Wi-Fi można oczywiście również wyłączyć, wciskając jednocześnie przyciski „Światło” i „Wi-Fi” przez 3 sekundy.
Nie. W celu sparowania telefon należy podłączyć do domowej sieci Wi-Fi. Po pomyślnym podłączeniu oczyszczacza powietrza do domowej sieci Wi-Fi można sterować produktem z dowolnego miejsca przez sieć 3G/4G. W razie podjęcia próby połączenia po raz drugi należy najpierw sprawdzić, czy telefon ma cały czas połączenie z domową siecią Wi-Fi.
To normalne zjawisko. Teraz nawiązywane jest połączenie z siecią generowaną przez oczyszczacz powietrza. Ta sieć nie może uzyskać dostępu do Internetu. Należy nawiązać połączenie z tą siecią (AIR PURIFIER xxxx) i kontynuować.
Funkcję Wi-Fi można włączyć albo wyłączyć, wciskając jednocześnie przyciski „Światło” i „Wi-Fi” przez 3 sekundy.
Sprawdź, czy przycisk Wi-Fi produktu świeci się na stałe czy miga.
Jeżeli świeci się na stałe, oznacza to, że urządzenie jest prawidłowo połączone z domową siecią Wi-Fi, ale chmura nie mogła skojarzyć go z Twoim kontem. Spróbuj ponownie później.

Jeśli nadal miga, oznacza to, że urządzenie nie jest połączone z domową siecią Wi-Fi. W takiej sytuacji należy sprawdzić następujące elementy:

Połączenie internetowe:
- Czy sieć domowa Wi-Fi ma połączenie z Internetem?
- Jeżeli domowa sieć Wi-Fi wymaga serwera proxy do nawiązania połączenia z Internetem, parowanie nie powiedzie się.

Wi-Fi:
- Czy wybrano prawidłową sieć Wi-Fi?
- Czy wpisano prawidłowe hasło domowej sieci Wi-Fi? (Maksymalna długość hasła domowej sieci Wi-Fi: 64 znaki).
- Czy wpisano prawidłowy SSID?
- Czy ręcznie wprowadzono nazwę sieci Wi-Fi działającej w paśmie 5 GHz? Urządzenie jest zgodne z pasmem 2,4 GHz, nie 5 GHz.
- Czy telefon nie jest za bardzo oddalony od routera domowej sieci Wi-Fi lub urządzenia?
- Czy urządzenie nie jest za bardzo oddalone od routera domowej sieci Wi-Fi lub telefonu?
- To może być problem ze zgodnością: sprawdź na naszej liście.


Jeśli po sprawdzeniu wszystkich tych elementów parowanie nadal nie działa, skontaktuj się z serwisem posprzedażowym.
Możesz ponownie wykonać parowanie: w aplikacji przejdź do My Profile (mój profil) > My appliance (moje urządzenie) > Add a product (dodaj produkt). Rozpocznie się proces parowania.
W przypadku niektórych telefonów Xiaomi mogą wystąpić problemy podczas łączenia. Może pojawić się nietypowo duża liczba wyskakujących okienek.
Dotyczy to także telefonów z systemem MIUI (takich jak modele Redmi i Pocophone).

W takiej sytuacji wypróbuj następujące rozwiązania:
Ustawienia > Aplikacje > Zarządzaj aplikacjami > Pure Air > Inne uprawnienia. Na tej stronie zaakceptuj uprawnienie do zmiany połączenia Wi-Fi.
Ustawienia > Wi-Fi > Dodatkowe ustawienia > Asystent Wi-Fi. Na tej stronie wyłącz dostępne opcje.
Po wpisaniu hasła występuje błąd łączenia z chmurą.

• Podczas łączenia z chmurą wymagane jest połączenie z Internetem do parowania urządzeń. Można do tego użyć danych komórkowych lub automatycznie ponownie połączyć się z siecią domową.
• Upewnij się, że data i godzina w telefonie są prawidłowe. Wszelkie różnice uniemożliwią połączenie.

Po kilku nieudanych próbach:
• Zresetuj modem Wi-Fi.
• Odłącz oczyszczacz powietrza, poczekaj 10 sekund i ponownie go podłącz.

Po wielu nieudanych próbach możesz zresetować urządzenie. W tym celu:
• Wciśnij przyciski „Light” i „Lock” i przytrzymaj przez 3 sekundy.
• Następnie odłącz oczyszczacz powietrza, poczekaj 10 sekund i podłącz go ponownie.
Po wpisaniu hasła występuje błąd łączenia z siecią Wi-Fi.

1. Sprawdź hasło do sieci Wi-Fi i uważnie wpisz je jeszcze raz.
2. Trzymaj smartfon w pobliżu urządzenia i modemu internetowego, aż do zakończenia procesu łączenia.
3. Urządzenie nie może łączyć się z sieciami publicznymi, na przykład z tymi, które znajdują się w hotelach.
4. Telefon z systemem Android: Podczas łączenia z urządzeniem może pojawić się wyskakujące okienko. Podczas procesu łączenia aplikacja automatycznie połączy się z oczyszczaczem powietrza. Ważne jest, aby połączenie z tą nową siecią pozostało aktywne.
Oto kilka przykładowych problemów, które mogą się pojawić w zależności od posiadanego telefonu:
• Jeżeli w wyskakującym okienku znajduje się informacja, że telefon połączy się z inną siecią, ponieważ w obecnej nie ma Internetu, odmów.
• Jeśli w wyskakującym okienku będzie widoczne pytanie, czy chcesz zachować połączenie z siecią bez Internetu, wyraź zgodę.
• Jeżeli w wyskakującym okienku pojawi się informacja o braku Internetu, ale bez sugerowania zmiany sieci, nic nie rób.

Po kilku nieudanych próbach:
• Zresetuj modem Wi-Fi.
• Odłącz oczyszczacz powietrza, poczekaj 20 sekund i ponownie go podłącz.
Jeżeli oczyszczacz powietrza jest w trybie „Not connected”, włącz tryb „Wi-Fi”:
• Wciśnij jednocześnie przyciski „Light” i „Wi-Fi”. Jeżeli usłyszysz sygnał dźwiękowy, będzie to oznaczało, że funkcja „Wi-Fi” jest dostępna.
• Możesz wcisnąć przycisk „Wi-Fi”, aby aktywować rozgłaszanie.
Jeśli po kilku nieudanych próbach nadal występuje błąd:
• Zresetuj modem Wi-Fi.
• Odłącz oczyszczacz powietrza, poczekaj 20 sekund i ponownie go podłącz.

Jeśli błąd nadal się pojawia, może to oznaczać nieprawidłowe używanie telefonu:

Telefon z systemem Android:
Podczas procesu łączenia aplikacja automatycznie połączy się z oczyszczaczem powietrza. Ważne jest, aby połączenie z tą nową siecią pozostało aktywne.
W zależności od telefonu podczas łączenia mogą pojawić się różne wyskakujące okienka:
• Jeżeli w wyskakującym okienku znajduje się informacja, że telefon połączy się z inną siecią, ponieważ w obecnej nie ma Internetu, odmów.
• Jeśli w wyskakującym okienku będzie widoczne pytanie, czy chcesz zachować połączenie z siecią bez Internetu, wyraź zgodę.
• Jeżeli w wyskakującym okienku pojawi się informacja o braku Internetu, ale bez sugerowania zmiany sieci, nic nie rób.

iPhone:
Podczas łączenia z urządzeniem widać wyskakujące okienko z prośbą o połączenie z siecią „AIR PURIFIER XXXX”. Zaakceptuj, klikając przycisk „Join”.
Jeśli kilka razy nie uda się wykonać tego kroku, zresetuj telefon i spróbuj ponownie.
Urządzenie obsługuje takie narzędzia, jak Alexa Google Home i Alice firmy Yandex. Możliwość korzystania z asystenta zależy od dostępności poszczególnych usług w Twoim kraju.
Google Home
• On/Off (Wł./Wył.)
• Change mode (Zmień tryb)
• Air quality status (Stan jakości powietrza)
• Change speed (Zmień prędkość) (w przypadku modeli Pure Home/Pure Air City/Intense Pure Air)

Alexa
• On/Off (Wł./Wył.)
• Change mode (Zmień tryb)
• Change speed (Zmień prędkość) (w przypadku modeli Pure Home/Pure Air)

Alice (tylko model Pure Air City)
• On/Off (Wł./Wył.)
• Change speed (Zmiana prędkości)

Na przykład spróbuj powiedzieć: "Ok Google, turn on the air purifier" (Google, włącz oczyszczacz powietrza) lub „Alexa, put the air purifier on Auto Day mode” (Alexa, przełącz oczyszczacz powietrza na automatyczny tryb dzienny).
Aplikacje głosowe są dostępne wyłącznie na europejskich platformach. Prawdopodobnie korzystasz z amerykańskiego konta Amazon.
Jeśli chcesz korzystać z naszej opcji Skill, musisz przenieść konto do innego kraju, wykonując procedurę związaną z kontem Amazon.
Następujące oczyszczacze powietrza mogą obsługiwać funkcje asystenta głosowego:
• Pure Air City
• Pure Air Genius
• Intense Pure Air Connect
• Intense Pure Air Home
• Pure Home
Nie. Możesz korzystać z urządzenia, nie używając asystenta głosowego. Obsługa asystenta głosowego to funkcja pomocnicza, która umożliwia obsługiwanie urządzenia za pomocą poleceń głosowych.
W aplikacjach Alexa Google Home lub Alice znajdź funkcję „Rowenta/Tefal Smarthome”, a następnie zaloguj się za pomocą tego samego konta, którego używasz w aplikacji mobilnej Pure Air.
Produkty zostaną zsynchronizowane i będzie można sterować nimi za pomocą głosu.
Nie, nasze produkty nie współpracują z Apple HomeKit.
To normalne zjawisko. Aplikacja musi mieć połączenie z Internetem w celu pobierania treści, takich jak urządzenia, strony z informacjami prawnymi, programy…
Jeśli przedział czasu jest wcześniejszy niż bieżąca godzina, produkt domyślnie zostanie uruchomiony następnego dnia.
Aby smartfon mógł wykryć sieć Wi-Fi w Twoim otoczeniu, aplikacja potrzebuje dostępu do Twojej lokalizacji zgodnie z wymaganiami Google. Jeśli na to nie zezwolisz, smartfon nie będzie mógł znaleźć produktu i nie będzie mógł zakończyć procedury parowania.
Te informacje nie będą przechowywane przez Tefal.
Udostępnianie lokalizacji pozwala również wyświetlać Ci informacje o jakości powietrza na zewnątrz oraz stężeniu pyłków roślin.
Musisz przejść do ustawień aplikacji, aby włączyć ją ponownie. Następnie wróć.
Wykonaj 2 instrukcje poniżej:

1) Udostępnij lokalizację w ustawieniach aplikacji:
• W tym celu musisz nacisnąć przycisk „Go to settings” (przejdź do ustawień).

2) Aktywuj lokalizację Google w globalnych ustawieniach telefonu:
• Przejdź do ustawień telefonu.
• Wpisz „location” (lokalizacja) w polu wyszukiwania polu wyszukiwania i przejdź do tej sekcji.
• Aktywuj lokalizacje (wł.).
• Jeśli możesz wybrać tryb udostępniania lokalizacji, wybierz opcję „High accuracy” (wysoka dokładność).

• Możesz uzyskać dokładne informacje na temat jakości powietrza w domu według wskazań oczyszczacz powietrza.
• Możesz uzyskać informacje na temat jakości powietrza na zewnątrz, a także informacje o na temat stężenia pyłków roślin w określonej lokalizacji.
• Możesz włączyć/wyłączyć oczyszczacz powietrza w aplikacji: jeśli masz smartfon z dostępem do Internetu, możesz sterować urządzeniem z dowolnego miejsca.
• Możesz tworzyć harmonogramy oczyszczacz powietrza.
• Możesz sprawdzić stan filtrów. Będziesz otrzymywać powiadomienia o konieczności zmiany filtra, które możesz kupić online, nie tracąc czasu.
• Możesz dowiedzieć się, ile zanieczyszczeń odfiltrował oczyszczacz powietrza w Twoim domu, przekładając je na liczbę papierosów i dym, który trafiłby do Twoich płuc.
Strona domowa składa się z 4 części:
  1. Informacje o stanie powietrza na zewnątrz:
    Aplikacja dostarcza informacji na temat jakości powietrza na zewnątrz i stężeniu pyłków roślin w wybranej lokalizacji: możesz zgodzić się na geolokalizację, albo wybrać nazwę miasta w aplikacji.

  2. Informacje o stanie powietrza w pomieszczeniu:
    Aplikacja dostarcza informacji w czasie rzeczywistym na temat jakości powietrza w pomieszczeniach. Dane te pochodzą bezpośrednio z oczyszczacz powietrza.
    Urządzenie posiada czujnik, który monitoruje jakość powietrza. Regularnie wysyła dane do aplikacji za pośrednictwem chmury.

  3. Pilot zdalnego sterowania:
    Urządzenie można włączać/wyłączać, a także zmienić tryb zasilania i tryb świecenia za pomocą przycisków wyświetlanych w aplikacji.

  4. Pasek nawigacji:
    Na pasku nawigacji dostępne są następujące informacje.
    • Moje powietrze: główna strona domowa.
    • Mój profil: informacje prawne, FAQ, informacje dotyczące serwisu posprzedażnego i opcje zmiany ustawień konta.
    • Harmonogramy: planowanie rutynowego oczyszczania zgodnie z harmonogramem.
    • Filtry: sprawdzanie stanu filtra, by w razie czego móc kupić zamienny filtr online.
    • Analiza: wizualizacja zanieczyszczeń wychwytywanych przez urządzenie i dodatkowe informacje na temat różnych źródeł zanieczyszczenia.

home page of Pure Air app
Tak, możesz. Nowy użytkownik będzie musiał pobrać aplikację Pure Air. Po sparowaniu produktu z domową siecią WiFi nowy użytkownik może również sparować urządzenie, postępując zgodnie z instrukcjami w aplikacji. Proces parowania będzie krótszy, ponieważ produkt jest już połączony z domową siecią Wi-Fi.
Informacje na temat jakości powietrza w pomieszczeniu znajdują się po środku strony głównej aplikacji. Dane te pochodzą bezpośrednio z czujników cząstek i gazu.
home page of Pure Air app

Informacje na temat jakości powietrza w pomieszczeniu są podzielone na dwie części:
  • Cząstki i alergeny
  • Gazy i VOC (wychwytuje lotne związki organiczne)

Wartości liczbowe odpowiadają wskaźnikowi jakości powietrza (AQI), który informuje o stężeniu zanieczyszczeń w otaczającym powietrzu.

Okrąg jest podzielony na 5 części i za pomocą kolorów pokazuje poziom zanieczyszczenia od najniższego do najwyższego. Znaczenie kolorów okręgu jest takie same jak znaczenie kolorów diod LED.
Indoor air quality page of Pure Air app
Informacje o jakości powietrza na zewnątrz znajdują się u góry strony głównej aplikacji. Opisują one jakość powietrza i stężenie pyłków roślin w danej lokalizacji w mieście.
home page of Pure Air app

Część dotycząca jakości powietrza na zewnątrz informuje o cząstkach i alergenach, gazach i VOC (lotnych związków organicznych) oraz pyłkach roślin.

  • Cząstki i alergeny: ta część zawiera informacje na temat cząstek stałych (PM2.5 i PM10).

  • Gaz i VOC: zawiera podsumowanie poziomu zanieczyszczenia na podstawie zawartości dwutlenku azotu (NO2) i ozonu (O3).

  • Pyłki: zawiera informacje na temat 4 rodzajów pyłków roślin, takich jak brzozy, trawy, oliwki i ambrozje.
    „NAB” to skrót od „National Allergy Bureau” (krajowy instytut alergii). Jest to najczęściej używana skala do wyrażania poziomu stężenia pyłków roślin.

Wartości liczbowe odpowiadają wskaźnikowi jakości powietrza (AQI), który informuje o stężeniu zanieczyszczeń w otaczającym powietrzu.

Okrąg jest podzielony na 5 części i za pomocą kolorów pokazuje poziom zanieczyszczenia od najniższego do najwyższego. Znaczenie kolorów okręgu jest takie same jak znaczenie kolorów diod LED.

Outdoor air quality page of Pure Air appOutdoor pollen state page of Pure Air app
Aplikacja nie jest kompatybilna z systemem Android w wersjach 4.4.4 lub niższych ze względu na wzmocnione bezpieczeństwo danych.

W miarę możliwości zalecamy zaktualizowanie urządzenia do wyższej wersji systemu Android lub korzystanie z innego kompatybilnego urządzenia.

Aktualizacje nie tylko dają dostęp do nowych funkcji i obsługi najnowszych technologii, ale i chronią przed potencjalnymi lukami zabezpieczeń, które w najnowszych wersjach zostały wyeliminowane.
Oczyszczacz powietrza należy ustawić na płaskiej i stabilnej powierzchni w pomieszczeniu wymagającym oczyszczenia powietrza. Aby umożliwić swobodny obieg powietrza, należy unikać ustawiania urządzenia za zasłonami, pod oknem, za meblami lub regałami, lub w pobliżu innych przeszkód. Należy pozostawić co najmniej 50 cm wolnego miejsca po każdej stronie urządzenia.
Możesz anulować parowanie urządzenie za pomocą jednej z tych 2 metod:
• Usunąć urządzenie za pomocą aplikacji.
• Wykonać twardy reset urządzenia poprzez jednoczesne wciśnięcie przycisków „Light” i „Lock” i przytrzymanie ich przez 3 sekundy.
Przede wszystkim należy wyłączyć oczyszczacz powietrza i odłączyć go od zasilania.
Urządzenie można czyścić lekko zwilżoną ściereczką.
Ważne: Nie wolno używać materiałów ściernych, które mogą uszkodzić powierzchnię produktu.
Wskaźnik wymiany filtra (2) włączy się, gdy filtr będzie wymagał wymiany lub czyszczenia (filtr wstępny). Otrzymasz wtedy powiadomienie w aplikacji mobilnej.

Częstotliwość czyszczenia/wymiany filtrów:
• Filtr wstępny: czyszczenie co 2–4 tygodnie
• Filtr z aktywnym węglem: wymieniaj co 12 miesięcy
• Filtr Allergy+: wymieniaj co 2 lata
• Filtr NanoCaptur: wymieniaj w zależności od zmiany koloru (zob. wykres kolorów na filtrze)

Te dane liczbowe są oparte na testach, w których oczyszczacz powietrza pracuje przez 8 godzin dziennie w trybie cichym. Czasami filtry trzeba wymieniać częściej w zależności od jakości powietrza i częstotliwości używania oczyszczacza powietrza.
Filtr wstępny jest jedynym filtrem, który można czyścić wodą i używać ponownie.
Filtry „Węglem aktywnym”, „Allergy+” i „NanoCaptur+” nie nadają się do czyszczenia i ponownego użytku, więc nigdy nie należy czyścić ich wodą. Kiedy są zużyte, należy je wymienić.
Wykonaj wymuszony reset.
Jeśli wymieniasz filtr, który nie jest jeszcze zużyty, naciśnij przycisk "Filter" (8) i przytrzymaj go przez 3 sekundy, aby zresetować ustawienia filtra.
Po wykonaniu instrukcji dotyczących włączania urządzenia sprawdzić działanie gniazdka elektrycznego poprzez podłączenie do niego innego urządzenia. Jeżeli urządzenie jest niesprawne, nie należy podejmować prób jego otwarcia ani naprawy. Należy oddać je do autoryzowanego serwisu.
Należy zaprzestać korzystania z urządzenia. W celu uniknięcia niebezpieczeństw naprawę należy powierzyć autoryzowanemu serwisowi.
Sprawdź datę ostatniego czyszczenia i wymiany filtrów i w razie konieczności wyczyść/wymień filtr(y).
Sprawdź datę ostatniego czyszczenia i wymiany filtrów i w razie konieczności wyczyść/wymień filtr(y).
Można sprawdzić kilka kwestii:
• Hasło do sieci Wi-Fi jest nieprawidłowe.
• Hasło do sieci Wi-Fi może zawierać jedynie znaki z zestawu znaków ASCII i musi mieć długość nie większą niż 32 znaki.
• Na czas parowania należy wyłączyć transmisję danych przez sieć komórkową.
• Wi-Fi: urządzenie musi być podłączone do sieci 2,4 Ghz. Sieci 5 Ghz nie są obsługiwane.
• Aplikacja nie wskazuje właściwej sieci Wi-Fi.
• Należy włączyć w ustawieniach uprawnienia do lokalizacji (tylko w systemie Android 6 i nowszych).
• Urządzenie musi być podłączone do domowej sieci Wi-Fi. Nie połączy się z zabezpieczoną siecią biurową (za pomocą proxy).
• Jeżeli problem nie ustąpi, należy ponowić próbę.
Należy upewnić się, że smartfon jest zawsze połączony z siecią. Można korzystać z sieci Wi-Fi lub komórkowej transmisji danych. W celu sprawdzenia, czy sieć działa, można spróbować załadować prostą stronę internetową.
Oczyszczacz powietrza nie ma już połączenia z Internetem:
• Należy sprawdzić, czy możliwy jest dostęp do Internetu. Po przywróceniu działania sieci oczyszczacz powietrza automatycznie nawiąże połączenie z Internetem.
• Czy zostało zmienione hasło routera internetowego? Jeśli tak, należy ponownie uruchomić proces parowania.
Sprawdź następujące elementy:

1) Czy używasz sieci 5 GHz?
Twój smartfon może korzystać z sieci 5 GHz, której urządzenie nie jest w stanie wykryć.
Rozwiązanie:
Smartfon może działać w sieci 5 GHz, ale urządzenie musi być podłączone tylko do sieci 2,4 GHz. Wybierz tutaj sieć ,4 GHz dla urządzenia. Urządzenia pozostaną wówczas sparowane nawet wtedy, gdy wrócisz do sieci 5 GHz.

Uwaga:
- Sprawdź, czy router jest routerem 2,4 GHz czy dwupasmowym, skonfigurowanym do obsługi pasma 2,4 GHz. Urządzenie nie obsługuje pasma 5 GHz.
- Jak sprawdzić, czy router obsługuje pasmo 2,4 GHz, 5 GHz lub oba? Czasami, kiedy dostępne są dwa pasma, dostępne są też 2 różne sieci oznaczone nazwami, takimi jak „mynetwork24”, „mynetwork24GHz” lub „mynetwork2-4”.


2) Ukryty SSID?
Jeżeli sieć jest „Ukryta”, możesz ręcznie wpisać SSID (nazwa sieci), naciskając opcję „Enter SSID” (wprowadź SSID).
Jeżeli lampka Wi-Fi świeci się, ale nie możesz sterować oczyszczaczem za pomocą aplikacji, odłącz oczyszczacz powietrza, poczekaj 10 sekund, a następnie ponownie podłącz. Urządzenie automatycznie połączy się z siecią Wi-Fi.
Sprawdź poniższe elementy:
• Czy smartfon jest dostatecznie blisko urządzenia? Jeśli jest zbyt daleko, nie będzie wykrywał transmisji Wi-Fi z urządzenia.
• Czy przycisk Wi-Fi został naciśnięty? Punkt dostępu Wi-Fi zatrzymuje rozgłaszanie po kilku minutach.
• Czy przycisk Wi-Fi miga? Jeśli nie, ponownie naciśnij go i przytrzymaj przez 3 sekundy, aby uzyskać dostęp do Wi-Fi.
• Spróbuj ponowić proces parowania.

Jeżeli po sprawdzeniu powyższej listy blokada nadal występuje, wykonaj następujące czynności (twardy reset):
1) Gdy urządzenie jest włączone, naciśnij jednocześnie przyciski „Light” i „Lock”. Usłyszysz sygnał dźwiękowy, a urządzenie wyłączy się automatycznie.
2) Odłącz urządzenie i odczekaj 1 minutę, a następnie podłącz je ponownie.
3) Włącz urządzenie i naciśnij przycisk Wi-Fi, aby rozgłaszać punkt dostępowy.
4) Przejdź do ustawień telefonu i sprawdź, czy widzisz sieć Wi-Fi o nazwie „AIR PURIFIER XXXX”.
5) Wybierz sieć „AIR PURIFIER XXXX”.
• Jeżeli telefon połączy się automatycznie, usuń tę sieć ze wstępnie zarejestrowanej listy sieci Wi-Fi. Następnie sprawdź, czy sieć „AIR PURIFIER XXXX” nadal jest widoczna na liście sieci Wi-Fi telefonu.
• Jeżeli telefon prosi o hasło, należy anulować. To dobry znak, bo oznacza, że aplikacja będzie w stanie obsłużyć tę część.
6) Wróć do aplikacji i uruchom ponownie proces parowania.

Uwaga 1: niektóre smartfony po połączeniu z siecią Wi-Fi („AIR PURIFIER XXXX”) urządzenia mogą wyświetlać monit o potwierdzenie, czy chcesz pozostać w sieci, która nie ma łączności z Internetem. Takie zachowanie na tym etapie jest normalne, ponieważ masz połączenie z urządzeniem, które samo nie ma połączenia z Internetem. Urządzenie zostanie przywrócone po nawiązaniu połączenia z domową sieci Wi-Fi. Odpowiedzieć na to pytanie, aby zachować łączność z siecią.

Uwaga 2: jeśli masz smartfona z opcją asystentem sieci Wi-Fi „switch between Wi-Fi networks and mobile data when Wi-Fi connection is poor” (przełączaj między sieciami Wi-Fi a danymi komórkowymi, gdy połączenie Wi-Fi jest słabe) (np. Xiaomi), należy wyłączyć tę opcję. Jeśli urządzenie jest aktywowane, gdy smartfon jest z nim połączony jako punkt dostępu, smartfon wykryje, że w tym punkcie dostępu nie ma Internetu (co jest normalne na tym etapie parowania). Smartfon wykryje inną sieć, a aplikacja nie może kontynuować procesu parowania.
Twoje urządzenie funkcjonuje w trybie ręcznym, wybierz odpowiednią funkcję.
Może być kilka przyczyn:
• Na soczewce czujnika zalega warstwa kurzu; wyczyść soczewkę czujnika.
• Jeżeli lampka sygnalizacyjna nadal wskazuje na złą jakość powietrza, zmień ustawienie czujnika czułości na „niską czułość” lub na „średnią”; w celu wykonania tej zmiany zapoznaj się z instrukcją obsługi.
• Jeżeli lampka sygnalizacyjna nadal wskazuje na dobrą jakość powietrza, zmień ustawienie czujnika czułości na „czułą” lub na „średnią”; w celu wykonania tej zmiany zapoznaj się z instrukcją obsługi.
Urządzenie to zbudowane jest z licznych materiałów nadających się do powtórnego wykorzystania lub recyklingu. Urządzenie należy zostawić w lokalnym punkcie zbiórki odpadów.
Należy przejść do zakładki „Akcesoria” na stronie internetowej, gdzie można łatwo znaleźć wszystko, co potrzebne do danego produktu.
Dodatkowe informacje dostępne są w niniejszej witrynie w sekcji poświęconej umowie gwarancyjnej.
Jeśli uważasz, że brakuje jakiejś części, prosimy skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta. Razem znajdziemy odpowiednie rozwiązanie problemu.

Oczyszczacz powietrza Intense Pure Air oczyszcza nawet 99,95% powietrza w Twoim domu i chroni Twoje zdrowie dzięki czterem opisanym poniżej poziomom filtracji:
• Poziom 1: FILTR WSTĘPNY zatrzymuje kurz, włosy, sierść
• Poziom 2: FILTR ACTIVE CARBON wychwytuje lotne związki organiczne oraz zapachy/gazy
• Poziom 3: FILTR HEPA wychwytuje drobne cząstki (PM2,5), pyłki, roztocza, alergeny zwierzęce, pleśń, bakterie/wirusy
• Poziom 4: FILTR NANOCAPTUR usuwa formaldehyd