Potrzebujesz pomocy?

Gwarancja

Okres gwarancji na produkty Tefal wynosi 2 lata z wyjątkiem produktów wykonanych ze stali nierdzewnej, gdzie wyraźnie zaznaczono o większym okresie gwarancji na zastosowany materiał. 2-letnia gwarancja Tefal obejmuje wyłącznie użytek domowy i prywatny. W przypadku wszystkich innych zastosowań jest ona ograniczona do 1 roku gwarancji handlowej. Aby zobaczyć warunki gwarancji na swój produkt, wybierz jedną z poniższych serii produktów.

Jak mogę naprawić produkt elektryczny objęty gwarancją?

  • Zanieś produkt do jednego z naszych autoryzowanych serwisów znajdujących się najbliżej Twojego domu, znajdź serwis klikając tutaj .
  • Lub zanieś go do punktu sprzedaży, w którym dokonałeś zakupu (lub skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli kupiłeś go przez Internet).

Jak złożyć reklamację na produkt elektryczny?

Jeśli Twój produkt Tefal wymaga naprawy lub wymiany, postępuj zgodnie z poniższymi krokami, aby złożyć reklamację:

 

Sprawdź warunki gwarancji:

  • Gwarancja: Obejmuje odpowiedzialność producenta względem kupującego. Dla osób fizycznych wynosi minimum 24 miesiące, a dla firm 12 miesięcy (o ile produkt nie jest używany w celach komercyjnych).
  • Rękojmia: Odpowiedzialność sprzedawcy względem kupującego przedsiębiorcy. Reklamację taką możesz więc złożyć tylko w miejscu zakupu. Reklamacja składana jest u sprzedawcy i obowiązuje przez 2 lata od momentu zakupu.  Obowiązuje jedynie dla osób przedsiębiorców.
  • Niezgodność towaru z umową: Dotyczy sytuacji, gdy produkt posiada wadę zmniejszającą jego wartość lub użyteczność. Reklamacja składana jest u sprzedawcy i obowiązuje przez 2 lata od momentu zakupu. Obowiązuje jedynie dla osób fizycznych.

Przygotuj niezbędne dokumenty:

  • Dowód zakupu: jest nim np. Paragon lub faktura, na której wskazana jest referencja zakupionego produktu. Dla produktów zakupionych na tefal.pl możesz przygotować numer zamówienia, jednak pamiętaj iż w razie wątpliwości możesz zostać poproszony o przedłożenie dowodu zakupu.

Zgłoś reklamację:

  • Miejsce zgłoszenia produktu elektrycznego: Reklamację można złożyć w autoryzowanym serwisie Tefal lub w sklepie, w którym dokonano zakupu.
  • Forma zgłoszenia: Reklamację należy zgłosić pisemnie, informując o wadzie produktu.
  • Produkty nieelektryczne: Reklamacje dla produktów nieelektrycznych rozpatrujemy zdalnie, bez konieczności wizyty w serwisie. Poniżej dokładny opis jak złożyć taką reklamację.

 

Oczekiwanie na odpowiedź:

  • Czas na odpowiedź: Sprzedawca ma 14 dni na pisemne poinformowanie klienta o sposobie rozwiązania reklamacji. Termin ten nie oznacza zamknięcia procesu reklamacji, jedynie informację o sposobie jej rozwiązania.

Odmowa naprawy gwarancyjnej:

  • Przyczyny odmowy: Gwarant może odmówić naprawy w przypadku użycia produktu do celów profesjonalnych lub komercyjnych, uszkodzeń elementów eksploatacyjnych (np. rury, szczotki, nożyki do maszynek, dysze pary) lub w przypadku określonym w międzynarodowych warunkach gwarancji.

Proces naprawy gwarancyjnej:

  • Czas naprawy: Serwis ma max. 30 dni na naprawę produktu od momentu przyjęcia produktu.
  • Rozwiązanie reklamacji: serwis podejmie decyzję o zasadności reklamacji. W przypadku potwierdzenia usterki, która nie wynika z błędu użytkowania lub nie wykluczają jej międzynarodowe warunki gwarancji podejmie się naprawy urządzenia.

Zakup w sklepie tefal.pl

  • Mamy 2 rozwiązania: 
     Przyjęcie reklamacji przez nasz zespół Customer Care. Jeśli to jest preferowane prosimy skontaktować się przez formularz kontaktowy.

W celu złożenia reklamacji z tytułu gwarancji o podanie niezbędnych informację do złożenia reklamacji:
Imię, Nazwisko, Dokładny adres, Numer kontaktowy, Opis usterki, Zdjęcie usterki, Dowód zakupu.
Prosimy o możliwie jak najlepsze zapakowanie sprzętu na czas transportu. Produkt musi być także kompletny, prosimy o dodanie wszelkich akcesoriów. W ciągu około dwóch dni roboczych skontaktuje się z Państwem nasz Autoryzowany Serwis w celu umówienia kuriera. Proszę również o dołączenie do przesyłki kartki, którą prześlemy w kolejnej wiadomości. Produkt trafi bezpośrednio do autoryzowanego serwisu w celu diagnozy. W ciągu 14 dni od otrzymania reklamacji poinformujemy emailem o dalszych krokach podjętych w związku z reklamacją.

 

  • Dla produktów elektrycznych istnieje możliwość bezpośredniego złożenia reklamacji w serwisie. Można wyszukać najbliższy serwis i samodzielnie udać się do niego. Wyszukiwarka serwisów:
    https://www.tefal.pl/obsluga-klienta/gwarancja-i-naprawy/punkty-serwisowe                                            
    W przypadku daleko oddalanego punktu można do niego zadzwonić, a serwis odbierze urządzenie. W okresie gwarancji jest ta usługa bezpłatna 🙂

 

Jak złożyć reklamację na produkt nieelektryczny?

W przypadku konieczności złożenia reklamacji dla produktów nieelektrycznych np. garnki, patelnie, pojemniki itp. reklamację z tytułu gwarancji należy złożyć zdalnie.

U sprzedawcy Poprzez formularz kontaktowy na stronie tefal.pl. Pamiętaj o dołączeniu dowodu zakupu, zdjęć oraz opisu usterki. Do produktów nieelektrycznych obowiązują ograniczone warunki gwarancji dostępne na stronie tefal.pl, na podstawie których reklamacja z tytułu gwarancji jest rozpatrywana. Po przesłaniu wszelkich potrzebnych dokumentów nasz dział reklamacji rozpatrzy reklamację na podstawie przesłanych zdjęć, filmów oraz opisu usterki.

 

 

Jak złożyć reklamację dla zakupów w sklepie z akcesoriami w tefal.pl:

Dla akcesoriów zakupionych w sklepie z akcesoriami tefal.pl reklamację należy złożyć poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie. W zgłoszeniu prosimy o dołączenie dowodu zakupu, zdjęć lub filmiku ukazującego wadę.

Jak mogę naprawić produkt elektryczny, który nie jest już objęty gwarancją?

Drobne urządzenia gospodarstwa domowego

Nie znalazłeś interesujących Cię informacji? Contact us

Twoj problem dotyczy naczynia kuchennego

W ramach gwarancji istnieje kilka możliwości:

  • Zanieś produkt do punktu sprzedaży, w którym go kupiłeś (lub skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli kupiłeś go online).
  • Twój produkt został zakupiony na naszej stronie internetowej: wyślij do nas wiadomość za pośrednictwem formularza kontaktowego:
    - prześlij dowód zakupu
    - zdjęcie Twojego produktu (w razie potrzeby wewnątrz i na zewnątrz)
  • Naczynia kuchenne nie podlegają naprawie.

Naczynia do gotowania, formy do pieczenia i szybkowary

Nie znalazłeś interesujących Cię informacji? Contact us

Akcesoria, części zapasowe, przybory kuchenne, produkty do przechowywania napojów i pojemniki do przechowywania żywności

Nie znalazłeś interesujących Cię informacji? Contact us

Czym jest gwarancja międzynarodowa?

Jest to gwarancja, która pozwala korzystać ze wszystkich jej zalet, niezależnie od kraju zakupu produktu i zamieszkania, we wszystkich krajach wymienionych w powyżej.

Okres gwarancji mogą się różnić w zależności od kraju. W takim przypadku należy wziąć pod uwagę kraj zakupu, aby poznać czas trwania gwarancji.

Kompleksowe pakiety naprawcze

Twój produkt Tefal przestał działać? Możesz naprawić go w przystępnej cenie.

Tańsze niż zakup nowego produktu, pakiety napraw umożliwiają naprawę produktu za cenę znaną z góry, bez względu na awarię. Diagnoza przeprowadzana jest bezpłatnie, a cena obejmuje części i naprawę: płacisz z góry i nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów!

Niektóre pakiety obejmują także wysyłkę i zwrot produktu kurierem do autoryzowanego serwisu, jeżeli w Twojej okolicy nie ma autoryzowanego serwisu.

Naprawa uprawnia do sześciomiesięcznej gwarancji od daty odbioru naprawionego produktu.

ZNAJDŹ MÓJ PAKIET NAPRAWCZY

Nasz sklep z częściami i akcesoriami

Możesz zamówić części zamienne, pobrać instrukcje montażu lub obejrzeć filmy instruktażowe.

Jest to najtańsze rozwiązanie, ale wymaga pewnego demontażu i ponownego montażu. W takim przypadku samodzielna naprawa nie jest gwarantowana.

PRZEJDŹ DO SKLEPU Z AKCESORIAMI

Co to jest 15-letnie zobowiązanie do naprawy?

Koszt części po uczciwej cenie i dostępność sieci autoryzowanych serwisów są częścią naszego 15-letniego zobowiązania do naprawy.

Przykład: Pokrywa Twojego urządzenia Tefal już się nie zamyka, a Twoje urządzenie nie jest już objęte gwarancją? Nie ma potrzeby ponownego zakupu całego urządzenia! Pokrywę można zamówić w naszym sklepie z akcesoriami. W ten sposób możesz dłużej cieszyć się swoim produktem, a natura Ci podziękuje!

Koszt części zamiennych, jak również dostępność sieci autoryzowanych serwisów są również częścią naszego zobowiązania do naprawy naszych produktów przez 15 lat po uczciwej cenie.