undefined

Pakiety serwisowe

undefined

Czym jest Pakiet Serwisowy?

Nie jest niczym niezwykłym, że w przypadku awarii urządzenia elektrycznego, które nie jest już objęte gwarancją, szybko czujesz się przytłoczony procedurą naprawy.

Aby to uprościć, Tefal oferuje możliwość naprawy Twojego urządzenia elektrycznego po gwarancji, bez wyceny i bez marnowania czasu.

Skorzystaj z jednej, ryczałtowej stawki dla każdego typu produktu, z prostej procedury i 6-miesięcznego przedłużenia gwarancji.

undefined

Groupe SEB zobowiązuje się do oferowania usługi naprawy w oparciu o uczciwe i jednolite stawki

Części po kosztach własnych + koszty pracy serwisu opłacone do pełnej wartości

pl-repairability-commitment.png

Jakie są zalety?

Szybka i prosta procedura

undefined

Przedłużenie gwarancji do 6 miesięcy na cały produkt

undefined

Bez dodatkowych kosztów

undefined

Jedna stawka dla każdego typu produktu

undefined

Przyjazne środowisku: naprawa zamiast utylizacji

undefined

Jak mogę zamówić
USŁUGĘ NAPRAWY?

1 - Wybieram swój serwis

undefined
undefined

2 - Składam zamóienie i płacę on-line

undefined
undefined

3 - W ciągu 3 godzin otrzymuję voucher na naprawę i fakturę

undefined
undefined

4 - Moje niedziałające urządzenie zostaje naprawione

undefined
undefined

5 - Otrzymuję swoje naprawione urządzenie bez ponoszenia dodatkowych kosztów

undefined
undefined

Aby skorzystać z usługi naprawy, wymagane są 2 kroki

Skorzystaj z prostej, szybkiej i niedrogiej procedury. Nie ma znaczenia rodzaj naprawy ani części wymagane do przywrócenia urządzenia do działania w ciągu 15 lat od zakupu produktu.

undefined

ZNAJDŹ SWÓJ SERWIS

undefined

Aby sprawdzić, czy autoryzowany serwis znajduje się w pobliżu Twojego miejsca zamieszkania lub miejsca pracy, przejdź do listy serwisów, klikając poniższy link do strony „Znajdź serwis”. Możesz później wrócić i dokonać wyboru na tej stronie.

undefined

WYBIERZ PAKIET SERWISOWY ZGODNIE Z TYPEM SWOJEGO URZĄDZENIA

I ciesz się gwarancją przedłużoną o 6 miesięcy! *

undefined
* zgodnie z międzynarodowymi warunkami gwaracji, od momentu odebrania naprawionego urządzenia.

Potrzebujesz więcej informacji?

Obsługa klienta Tefal

801 300 420 (opłata jak za połączenie lokalne) od poniedziałku do piątku w godz. 9-17
Każdy serwis będzie realizować konkretną usługę dla danego urządzenia. Urządzenie wymagające naprawy należy dostarczyć do serwisu czyste, opróżnione, kompletne i zmontowane.

undefined