Nie jest niczym niezwykłym, że w przypadku awarii urządzenia elektrycznego, które nie jest już objęte gwarancją, szybko czujesz się przytłoczony procedurą naprawy.
Aby to uprościć, Tefal oferuje możliwość naprawy Twojego urządzenia elektrycznego po gwarancji, bez wyceny i bez marnowania czasu.
Skorzystaj z jednej ryczałtowej stawki dla każdego typu produktu, z prostej procedury i 6-miesięcznego przedłużenia gwarancji.
Szybka i prosta procedura
Przedłużenie gwarancji 6 miesięcy na cały produkt
Bez dodatkowych kosztów
Jedna stawka dla każdego typu produktu
Przyjazne środowisku: naprawa zamiast utylizacji
Wybieram swój
serwis
Składam zamóienie i płacę
on-line
W ciągu 3 godzin otrzymuję voucher
na naprawę i fakturę
Moje niedziałające urządzenie
zostaje naprawione
Otrzymuję swoje naprawione urządzenie
bez ponoszenia dodatkowych kosztów
Cieszę się przedłużeniem
gwarancji o 6 miesięcy*
* zgodnie z międzynarodowymi warunkami gwaracji, od momentu odebrania naprawionego urządzenia.
Skorzystaj z prostej, szybkiej i niedrogiej procedury. Nie ma znaczenia rodzaj naprawy ani części wymagane do przywrócenia urządzenia do działania w ciągu 15 lat od zakupu produktu.
Aby sprawdzić, czy autoryzowany serwis znajduje się w pobliżu Twojego miejsca zamieszkania lub miejsca pracy, przejdź do listy serwisów, klikając poniższą link do strony „Znajdź serwis”. Możesz wrócić i później dokonać wyboru na tej stronie.
Znajdź swój serwisCzajnik
Młynek do kawy
Dolce Gusto
Filtr
Suszarki do włosów
Szybkowar
Nagrzewnica
Wentylator
Oczyszczacz powietrza
Odkurzacz bezworkowy
Bezprzewodowy odkurzacz
pionowy 2 w 1
Odkurzacz parowy
Roboty sprzątające
Odkurzacz workowy
Parownica
Żelazko parowe
Generator pary
Roboty planetarne
i roboty kuchenne
Blender i Urządzenie
do smoothies
Maszynka do mielenia mięsa
Wielofunkcyjny
robot kuchenny
Sokowirówka
Blender ręczny
Mikser ręczny
Rozdrabniacze i młynki
Shredder
Grill
Szybkowar elektryczny
Frytkownica bezolejowa
Grill elektryczny
Parowar
Urządzenie do
pieczenia chleba
Urządzenie wielofunkcyjne
Plancha
Urządzenie do
gotowania ryżu
Opiekacz
Standardowa frytownica
Toster
Piekarnik
Czajnik
zł 99
Młynek do kawy
zł 139
Dolce Gusto
zł 125
Filtr
zł 149
Suszarki do włosów
zł 85
Szybkowar
zł 209
Nagrzewnica
zł 299
Wentylator
zł 149
Oczyszczacz powietrza
zł 349
Odkurzacz bezworkowy
zł 199
Bezprzewodowy odkurzacz
pionowy 2 w 1
zł 269
Odkurzacz parowy
zł 249
Roboty sprzątające
zł 519
Odkurzacz workowy
zł 199
Parownica
zł 229
Żelazko parowe
zł 109
Generator pary
zł 269
Roboty planetarne
i roboty kuchenne
zł 499
Blender i Urządzenie
do smoothies
zł 99
Maszynka do mielenia mięsa
zł 99
Wielofunkcyjny
robot kuchenny
zł 1449
Sokowirówka
zł 199
Blender ręczny
zł 99
Mikser ręczny
zł 89
Rozdrabniacze
i młynki
zł 109
Shredder
zł 69
Grill
zł 219
Szybkowar elektryczny
zł 219
Frytkownica bezolejowa
zł 239
Grill elektryczny
zł 239
Parowar
zł 139
Urządzenie do
pieczenia chleba
zł 209
Urządzenie wielofunkcyjne
zł 109
Plancha
zł 219
Urządzenie do
gotowania ryżu
zł 129
Opiekacz
zł 99
Standardowa frytownica
zł 99
Toster
zł 105
Piekarnik
zł 219
Kontakt
Obsługa klienta Tefal
801 300 420
(opłata jak za połączenie lokalne)
od poniedziałku do piątku w godz. 9-17
Każdy serwis będzie realizować konkretną usługę dla danego urządzenia. Urządzenie wymagające naprawy należy dostarczyć do serwisu czyste, opróżnione, kompletne i zmontowane.
Firma SIS prowadzi sprzedaż usług naprawy na stronie Sklepu z akcesoriami dla użytkowników, którzy chcieliby zlecić naprawę ich niesprawnego urządzenia poza gwarancją autoryzowanemu serwisowi Grupy SEB. Ceny napraw są stałe bez względu na rodzaj i zakres awarii. Są one obliczane w zależności od klasy produktu i obejmują koszty robocizny oraz części niezbędnych do zrealizowania usługi naprawy.
Aby móc skorzystać z usług naprawy sprzedawanych na tej stronie, produkt, który ma zostać poddany naprawie, musi spełniać następujące wymagania:
Zamówienie na usługę naprawy i płatność muszą być zgodne z warunkami opisanymi w art. 1 i 3 niniejszych Ogólnych Warunków Sprzedaży. Tytułem złożonego zamówienia Użytkownik otrzyma voucher na adres e-mail.
Usługa naprawy obejmuje wyłącznie naprawę urządzenia wskazanego na fakturze. Cena usługi nie uwzględnia opłat za przewóz lub odbiór urządzenia, zakup części, akcesoriów lub materiałów eksploatacyjnych, które nie są wymagane lub uzasadnione naprawą produktu. Usługa naprawy nigdy nie może zastąpić konieczności dodatkowego zakupu części. Usługa naprawy nie obejmuje wymiany brakujących części ani materiałów eksploatacyjnych.
Typ produktu wybrany przy zakupie usługi naprawy powinien być zgodny z urządzeniem dostarczonym do autoryzowanego serwisu. W przeciwnym razie Użytkownik powinien skontaktować się z Działem obsługi klienta Tefal w celu uzyskania zwrotu pieniędzy i zakupu nowej usługi naprawy odpowiadającej jego produktowi.
Urządzenie wymagające naprawy oraz voucher na naprawę należy dostarczyć do autoryzowanego serwisu w terminie określonym na voucherze.
Wyboru serwisu realizującego naprawę należy dokonać przy zakupie usługi, a jego dane są wskazane na voucherze na naprawę. Jeśli serwis nie może zrealizować naprawy produktu, Użytkownik powinien skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 801 300 420 (opłata jak za połączenie lokalne, od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00), aby poprosić o zmianę miejsca naprawy.
Jeżeli wszystkie wyżej wymienione warunki zostaną spełnione i jeżeli autoryzowany przez firmę Tefal serwis stwierdzi, że urządzenie nie może zostać naprawione, Użytkownik otrzyma zwrot całej kwoty za zakup vouchera na naprawę. W takim przypadku Użytkownik będzie zobowiązany do odebrania niesprawnego urządzenia z autoryzowanego serwisu.
Po zrealizowaniu naprawy produkt będzie objęty gwarancją producenta opisaną w części „Gwarancja” na niniejszej stronie przez okres 6 miesięcy od daty zwrotu produktu. Aby skorzystać z tej gwarancji, Użytkownik musi okazać voucher na naprawę wydany przez autoryzowany serwis przy zwrocie urządzenia.
Znajdź instrukcje obsługi produktów Tefal.
Uzyskaj odpowiedzi na pytania.