TEFAL X-PLORER SERIE 50 RG7387 Skuteczne odkurzanie i mopowanie

X-PLORER SERIE 50 RG7387 Skuteczne odkurzanie i mopowanie Precyzyjna i uporządkowana nawigacja

Robot odkurzający Tefal X-plorer Serie 50 bez trudu dotrze w nawet trudno dostępne miejsca, dzięki żyroskopowi i precyzyjnej nawigacji metodycznej. Ten automatyczny robot odkurzający oferuje wygodę płynącą z zastosowania nowoczesnych technologii: działania 4w1, czujników na podczerwień i przyjaznej aplikacji kompatybilnej z systemami sterowania głosowego.

Numer referencyjny produktu: RG7387WH

Skuteczny robot 4w1 - zamiatanie, zbieranie zabrudzeń, odkurzanie i mopowanie!

Robot Tefal X-plorer Serie 50 to nowoczesne rozwiązanie, które sprawi, że Twój dom będzie lśnił czystością bez żadnego wysiłku. Odkryj wydajnego automatycznego robota odkurzającego i wygodę płynącą z zastosowania nowoczesnych technologii: działania 4w1, precyzyjnej nawigacji, czujników na podczerwień i przyjaznej użytkownikowi aplikacji mobilnej, kompatybilnej z systemami sterowania głosowego. Robot Total Care został wyposażony w skuteczną elektroszczotkę Animal Turbo do zbierania sierści i większych zabrudzeń oraz nakładkę mopującą Animal Scrub do pozbywania się uporczywych plam. Urządzenie zostało również wyposażone w zestaw Allergy, czyli nakładkę mopującą Allergy Electrostatic, która ułatwia pozbycie się nawet najmniejszych cząsteczek kurzu oraz wysokowydajny filtr wychwytujący aż 99,9% cząsteczek. Magnetyczna taśma pozwala wyznaczyć strefy pracy urządzenia i te, do których nie ma dostępu.
Podstawowe informacje
  • Gwarancja czystości i wygody

    Inteligentna nawigacja

    Zaawansowana technologia taka jak wbudowany żyroskop, czujniki spadków czy czujniki na podczerwień sprawiają, że urządzenie bez trudu dociera nawet do trudno dostepnych miejsc pozostawiając Twój dom idealnie czysty.

  • Pełna wszechstronność 

    Działanie 4w1 

    Dwie szczotki boczne docierają do trudno dostępnych miejsc zamiatając kurz i pył, skuteczna elektroszczotka Animal Turbo zbiera sierści i większe zabrudzenia, mocny bezszczotkowy silnik pozwala sprawnie odkurzać każdą powierzchnię, a system Aqua Power mopować podłogi.

  • Zaprojektowany dla właścicieli zwierząt

    Total Care

    Zestaw akcesoriów zapewniających łatwe sprzatanie właścicielom zwierząt - Elektroszczotka Animal Turbo skutecznie zamiata sierść, a nakładka mopująca Animal Scrub pomaga w walce z plamami.

  • Komfortowo długi czas pracy  

    Wytrzymała bateria 

    Wytrzymała bateria litowo-jonowa pozwala na posprzątanie mieszkania o powierzchni 120 m2, bez konieczności ładowania. Gdy bateria wymaga naładowania robot automatycznie wraca do stacji dokującej.

  • Praktyczne rozwiązanie dla Twojego domu

    3 tryby pracy

    • Methodical - dokładne i metodyczne odkurzanie dzięki wykorzystaniu żyroskopu; 
    • Spot - spiralny ruch wokół miejsca startu, w celu skutecznego odkurzenia konkretnej przestrzeni;
    • Wall Follow - precyzyjne sprzątanie wzdłuż ścian i listew przypodłogowych.

  • Cicha praca urządzenia 

    Praca na poziomie 65 dB

    Wybierz moc, która odpowiada Twoim potrzebom i aktywuj tryb Eco, aby rozpocząć komfortowo ciche sprzatanie. W trybie Eco urządzenie emituje dźwięk na poziomie zaledwie 65 dB - głośność zbliżona do poziomu codziennej rozmowy.

  • Produkt naprawialny - 10 lat

    Łatwa naprawa produktu 

    Szybka i niedroga dostawa części zamiennych przez co najmniej 10 lat, 6500 punktów serwisowych na całym świecie.

Akcesoria
Właściwości
Wydajność
Technologia Elektroszczotka  
Rodzaj szczotki Animal Electro-brush  
Szczotki boczne 2  
Typ silnika Silnik bezszczotkowy  
Tryby czyszczenia 3 (Methodic, Spot and Wall follow)  
Poziomy mocy 3  
Przeznaczenie Automatyczne i bezwysiłkowe odkurzanie  
Vacuum cleaning efficiency Good (< 2000 Pa )  
Mopping Standard  
Nawigacja
System omijania przeszkód Standard (Obstacle detection >10 cm)  
System omijania schodów TAK: 3 czujniki upadku (uskoku podłoża)  
Rodzaj nawigacji Żyroskop (Methodical)  
Ability to go under low furniture Great  
Łączność
Harmonogram pracy    
Połączenie WiFi przez aplikację    
Planowanie
Selection of rooms to be cleaned No (no selection possible)  
AUTONOMIA
Rodzaj baterii Litowo-jonowa  
Czas ładowania 6 hours  
Autonomia 120 minutes  
Czas pracy
Czas pracy (pozycja min.) 120 min  
Rodzaj ładowania Stacja ładująca  
Samoładowanie    
Wyposażenie
System kontroli Tak: aplikacja  
Pojemność pojemnika na kurz 0.4  L
Filtrowanie High Performance Filter (Non Was  
Ergonomia
Poziom hałasu 67  dB(A)
Design
Kolory WHITE  
Typ wtyczki EUR  
Dodatkowe akcesoria w zestawie Water tank + 3 mops included (1 Standard mop + 1 Animal Scrub mop + 1 Allergy Electrostatic mop)  
DEDYKOWANY DO SPECJALNYCH POTRZEB
Dla alergików    
Dla właścicieli zwierząt    
Wskazówki i instrukcja obsługi
Często zadawane pytania
Aplikacja robota jest przeznaczona wyłącznie do smartfonów.
Jeśli nie widzisz swojej sieci na liście, przesuń urządzenie bliżej modemu.
Jeśli sieć nadal jest niewidoczna, być może nie jest obsługiwana przez Twoje urządzenie. Dotyczy to zwłaszcza sieci 5 GHz. Zobacz listę zgodności.
Przejdź do ustawień smartfona i sprawdź, czy smartfon jest połączony z Twoją domową siecią Wi-Fi. Domowa sieć Wi-Fi musi mieć łączność z Internetem.
Po wpisaniu hasła występuje błąd łączenia z siecią Wi-Fi.

1. Sprawdź hasło do sieci Wi-Fi i uważnie wpisz je jeszcze raz.
2. Trzymaj smartfon w pobliżu urządzenia i modemu internetowego, aż do zakończenia procesu łączenia.
3. Urządzenie nie może łączyć się z sieciami publicznymi, na przykład z tymi, które znajdują się w hotelach.
4. Telefon z systemem Android: Podczas łączenia z urządzeniem może pojawić się wyskakujące okienko. Podczas procesu łączenia aplikacja automatycznie połączy się z robotem. Ważne jest, aby połączenie z tą nową siecią pozostało aktywne.
Oto kilka przykładowych problemów, które mogą się pojawić w zależności od posiadanego telefonu:
• Jeżeli w wyskakującym okienku znajduje się informacja, że telefon połączy się z inną siecią, ponieważ w obecnej nie ma Internetu, odmów.
• Jeśli w wyskakującym okienku będzie widoczne pytanie, czy chcesz zachować połączenie z siecią bez Internetu, wyraź zgodę.
• Jeżeli w wyskakującym okienku pojawi się informacja o braku Internetu, ale bez sugerowania zmiany sieci, nic nie rób.

Po kilku nieudanych próbach:
• Zresetuj modem Wi-Fi.
• Odłącz urządzenie od stacji dokującej i wyłącz je, przytrzymując przycisk Start przez 3 sekundy, a następnie włącz je ponownie.
Jeśli po kilku nieudanych próbach nadal występuje błąd:
Naciśnij przycisk Start i przytrzymaj przez 5 sekund, a następnie upewnij się, że kontrolka miga na pomarańczowo.
Jeżeli nie miga, wyłącz urządzenie i włącz je ponownie, po czym spróbuj jeszcze raz.


Jeśli błąd nadal się pojawia, może to oznaczać nieprawidłowe używanie telefonu:

Telefon z systemem Android:
Podczas procesu łączenia aplikacja automatycznie połączy się z robotem. Ważne jest, aby połączenie z tą nową siecią pozostało aktywne.
W zależności od telefonu podczas łączenia mogą pojawić się różne wyskakujące okienka:
• Jeżeli w wyskakującym okienku znajduje się informacja, że telefon połączy się z inną siecią, ponieważ w obecnej nie ma Internetu, odmów.
• Jeśli w wyskakującym okienku będzie widoczne pytanie, czy chcesz zachować połączenie z siecią bez Internetu, wyraź zgodę.
• Jeżeli w wyskakującym okienku pojawi się informacja o braku Internetu, ale bez sugerowania zmiany sieci, nic nie rób.

iPhone:
Podczas łączenia z urządzeniem widać wyskakujące okienko z prośbą o połączenie z siecią „SEB_ACCESS_POINT”. Zaakceptuj, klikając przycisk „Join”.
Jeśli kilka razy nie uda się wykonać tego kroku, zresetuj telefon i spróbuj ponownie.
Po wpisaniu hasła występuje błąd łączenia z chmurą.

• Podczas łączenia z chmurą wymagane jest połączenie z Internetem do parowania urządzeń. Można do tego użyć danych komórkowych lub automatycznie ponownie połączyć się z siecią domową.
• Upewnij się, że data i godzina w telefonie są prawidłowe. Wszelkie różnice uniemożliwią połączenie.

Po kilku nieudanych próbach:
• Zresetuj modem Wi-Fi.
• Odłącz urządzenie od stacji dokującej i wyłącz je, przytrzymując przycisk Start przez 3 sekundy, a następnie włącz je ponownie.

Po wielu nieudanych próbach możesz zresetować urządzenie. W tym celu:
• Odłącz robota od stacji dokującej.
• Wyłącz go, przytrzymując przycisk Start przez 3 sekundy.
• Po wyłączeniu robota naciśnij i przytrzymaj przycisk Start przez 20 sekund. Robot zasygnalizuje pomyślne zresetowanie dwukrotnym sygnałem dźwiękowym.
• Następnie wyłącz robota, przytrzymując przycisk Start przez 3 sekundy.
W przypadku niektórych telefonów Xiaomi mogą wystąpić problemy podczas łączenia. Może pojawić się nietypowo duża liczba wyskakujących okienek.
Dotyczy to także telefonów z systemem MIUI (takich jak modele Redmi i Pocophone).

W takiej sytuacji wypróbuj następujące rozwiązania:
Ustawienia > Aplikacje > Zarządzaj aplikacjami > Roboty Tefal > Inne uprawnienia. Na tej stronie zaakceptuj uprawnienie do zmiany połączenia Wi-Fi.
Ustawienia > Wi-Fi > Dodatkowe ustawienia > Asystent Wi-Fi. Na tej stronie wyłącz dostępne opcje.
Możliwych jest kilka przyczyn:
• Podany adres e-mail nie jest skojarzony z Twoim kontem. Sprawdź to.
• Wprowadzono błędne hasło. Aby zresetować, poproś o tymczasowe hasło przez e-mail, a następnie zmień hasło w menu aplikacji.
Sprawdź, czy masz kompatybilne urządzenie: Lista zgodności
To jest nietrwała mapa Gyro używana do śledzenia przebiegu sesji czyszczenia na żywo. Ta mapa służy wyłącznie do celów raportowania i nie można jej modyfikować. Do każdej nowej sesji czyszczenia będzie tworzona nowa mapa.
Mapa Gyro może być niedokładna, jeśli w trakcie czyszczenia robot napotka na zbyt wiele przeszkód. Przed uruchomieniem robota odkurzającego upewnij się, że z jego trasy usunięte zostały przeszkody, przewody zasilające, ubrania lub inne elementy mogące utrudniać mu pracę.

Jakość mapy Gyro może również ulec pogorszeniu, jeżeli robot miał kłopot z wjechaniem na dywan, próg drzwi, nogę krzesła itp.
Maksymalne pokrycie powierzchni mapy Gyro wynosi 19 x 19 m (360 m²), dlatego należy odpowiednio wybrać miejsce instalacji stacji dokującej.
Nie należy odkurzać mokrych powierzchni, żadnych płynów, gorących substancji (niedopałki, żar), bardzo drobnych substancji (tynk, cement, pył itp.), dużych i ostrych odpadów (szkło), produktów niebezpiecznych (rozpuszczalniki, środki ścierne, itp. ), produktów żrących, (kwasy, środki czyszczące, itp.), produktów łatwopalnych i wybuchowych (na bazie oleju lub alkoholu).
Stację ładującą należy umieścić przy ścianie na płaskiej powierzchni w miejscu, w którym robot będzie mógł do niej swobodnie dotrzeć.
Miejsce to musi być wolne od jakichkolwiek przeszkód, w tym dywanów. Należy pozostawić co najmniej po 1,5 metrze wolnego miejsca po obu stronach stacji oraz minimum 2 metry wolnego miejsca z przodu stacji. Jeśli stacja zostanie ustawiona w rogu lub trudno dostępnym miejscu, robot odkurzający nie będzie mógł do niej dojechać.
Przewód stacji ładującej należy umieścić wzdłuż ściany.
Więcej informacji na ten temat można znaleźć w instrukcji obsługi.
Stacja ładująca powinna być stale podłączona do zasilania (funkcja automatycznego ponownego ładowania nie zostanie aktywowana, jeśli stacja ładująca będzie wyłączona).
Tak, robot jest wyposażony w czujniki wykrywające schody i dziury.
Niemniej, w niektórych sytuacjach czujniki mogą nie być wystarczająco efektywne. Na działanie czujników mogą mieć wpływ zakrzywione krawędzie schodów, dywany leżące obok schodów, śliskie powierzchnie oraz przeszkody.
Przed włączeniem robota odkurzającego należy upewnić się, że podłoga jest wolna od przeszkód, takich jak przewody zasilające, ubrania lub inne potencjalnie niebezpieczne obiekty, które mogą spowodować uszkodzenie robota lub inne niepożądane zdarzenia.
Tak, robota można ładować w stacji dokującej, nawet gdy jego przełącznik zasilania jest wyłączony.
Robot odkurzający ma 3 tryby czyszczenia:
• „Methodic” (metodyczne) (czyszczenie wszystkich dostępnych miejsc)
• „Wall follow” (wzdłuż ścian) (czyszczenie wzdłuż ścian i w narożnikach)
• „Spot” (punktowe) (czyszczenie w jednym miejscu)
Aby wybrać tryb „Methodic”, naciśnij przycisk zasilania na robocie raz.
Aby wybrać tryb „Spot”, naciśnij przycisk zasilania na robocie dwa razy.
Aby wybrać tryb „Wall follow”, naciśnij przycisk zasilania na robocie trzy razy.
Można również aktywować różne tryby czyszczenia w aplikacji mobilnej.
Aby wstrzymać czyszczenie, naciśnij przycisk zasilania na robocie.
Aby wznowić czyszczenie, ponownie naciśnij przycisk zasilania.
Gdy lampka kontrolna przycisku włączania/wyłączania robota przestanie migać, to znaczy, że bateria jest całkowicie naładowana.
Nieużywany robot odkurzający musi być zawsze przechowywany w stacji dokującej.
Jeżeli planujesz nie używać robota przez dłuższy czas, możesz przechowywać go poza stacją dokującą w chłodnym i suchym miejscu. Upewnij się, że robot jest wyłączony i że jego bateria jest całkowicie naładowana. Naładuj baterię co 3 miesiące.
Zmierz linię przekroju poprzecznego, która będzie granicą i utnij odpowiednią długość taśmy. Obiekt należy otoczyć ze wszystkich stron, więc utnij kilka kawałków taśmy. Połóż taśmę płasko na podłodze.
Aby wysłać robot z powrotem do stacji dokującej, naciśnij dwukrotnie przycisk robota, kiedy jest on uruchomiony. Zwróć uwagę, że jeśli zatrzymasz robota, a następnie dwukrotnie naciśniesz przycisk zasilania, robot będzie sprzątał w trybie „Spot” (sprzątanie punktowe).
Nie zaleca się korzystania z programu mopowania z użyciem wody na delikatnych podłogach, takich jak parkiety, dywany i wykładziny.
Nie, zbiornik na wodę i wilgotnego mopa należy instalować w automatycznym odkurzaczu tuż przed czyszczeniem i od razu po zakończeniu czyszczenia je zdjąć.
W takiej sytuacji należy natychmiast wyłączyć automatyczny odkurzacz.
Następnie należy wyjąć pojemnik na kurz, filtr i szczotkę główną.
Pozostawić do całkowitego wyschnięcia przed ponownym zainstalowaniem tych części.
Należy zaprzestać korzystania z urządzenia. Aby uniknąć zagrożenia, nie należy dotykać styków. Należy odłączyć stację ładującą i zanieść do naprawy do autoryzowanego punktu serwisowego.
Należy to robić po każdym sprzątaniu. Uszczelki pojemnika na kurz należy wytrzeć szmatką.
Zaleca się czyszczenie szczotki centralnej co najmniej raz w tygodniu.
Więcej informacji można znaleźć w instrukcji obsługi.
Zaleca się czyszczenie filtra co najmniej raz w tygodniu.
Więcej informacji można znaleźć w instrukcji obsługi.
Konieczne jest regularne czyszczenie kółek w celu usunięcia zaplątanych włosów, sierści oraz nitek.
Zaleca się wycieranie czujników i złączy ładowania (robota i stacji ładującej) suchą ściereczką co tydzień.
Przed przystąpieniem do czyszczenia czujników i złączy ładowania należy wyłączyć robota.
Do czyszczenia robota odkurzającego nie wolno używać detergentów.
Niektóre części można myć wodą, inne należy przecierać tylko suchą szmatką. Więcej informacji można znaleźć w instrukcji obsługi.
Zaleca się wymianę filtra drobnego pyłu oraz filtra piankowego co 6 miesięcy.
Szczotki boczne należy wymieniać do 6 miesięcy.
Należy zaprzestać korzystania z urządzenia. Aby uniknąć zagrożenia, należy odłączyć kabel i ładowarkę i zanieść do naprawy do autoryzowanego punktu serwisowego.
Należy sprawdzić:
Czy pojemnik na kurz nie jest zapełniony.
Czystość filtrów.
Czy otwór ssący w spodniej części robota odkurzającego nie jest zablokowany.
Możliwych jest kilka przyczyn:
• Jeśli robot nie rozpoczął sprzątania od stacji dokującej, nie wróci do niej. W tym przypadku robot wróci do punktu, w którym rozpoczął sprzątanie.
• Jeśli robot odkurzał w trybie Spot, wróci do punktu, w którym rozpoczął sprzątanie.
• W przypadku podniesienia robota, a następnie opuszczenia z powrotem na podłogę robot spróbuje się przemieścić. Jeśli to się nie uda, wróci do punktu początkowego.
Można wykonać następujące czynności:
• Wyłączyć, a następnie włączyć główny włącznik zasilania.
• Odłączyć kabel i ponownie podłączyć go do stacji ładującej.
• Upewnić się, że złącza ładowania i okienka czujników nie są zablokowane, a następnie wytrzeć korpus urządzenia i stację ładującą suchą szmatką. Przed przystąpieniem do czyszczenia należy wyłączyć robota oraz główny wyłącznik zasilania.
• Sprawdzić, czy w pobliżu stacji ładującej nie znajdują się obiekty odbijające światło, krzesła i inne przeszkody.

Jeśli po wykonaniu tych czynności automatyczne ładowanie nadal nie działa prawidłowo, należy skontaktować się z punktem naprawy.
To normalne. Można bez obaw pozostawić odkurzacz podłączony do stacji dokującej.
Uwaga: należy używać tylko ładowarek przeznaczonych do urządzenia.
Sprawdzić następujące elementy:
• Sprawdzić, czy przełącznik znajdujący się na spodniej części robota znajduje się w położeniu „ON”.
• Sprawdzić, czy wyświetlacz jest włączony. Jeśli nie, należy naładować robota w stacji dokującej.
Sprawdzić następujące elementy:
• Upewnić się, że kółka nie są zablokowane.
• Upewnić się, że robot nie jest zablokowany ze względu na różnice w poziomie podłogi.
• Upewnić się, że nie został wyświetlony komunikat o błędzie. (zob. część dotyczącą rozwiązywania problemów i kody błędów w instrukcji obsługi)
Można wykonać następujące czynności:
• Upewnić się, że w odległości 10 cm od schodów/dziur nie znajdują się żadne obiekty.
• Wyczyścić szybki czujników suchą szmatką.

Jeśli po wykonaniu tych czynności problem nadal będzie występował, należy skontaktować się z autoryzowanym punktem naprawy.
Upewnić się, że szczotka nie jest zablokowana. Oczyścić szczotkę z włosów/sierści i nitek.
Jeśli szczotka jest uszkodzona, należy ją wymienić.
Lampka miga i sygnał dźwiękowy wskazuje błąd.
Szczegółowy opis błędu i rozwiązania można znaleźć w instrukcji obsługi.
Można wykonać następujące czynności:
• Sprawdzić, czy kanał wlotowy jest drożny.
• Sprawdzić, czy pojemnik na kurz jest prawidłowo zamocowany.
• Opróżnić pojemnik na kurz, jeśli jest zapełniony.
• Wyjąć szczotkę centralną i wyczyścić.
• Sprawdzić, czy filtr nie jest nasycony.

Jeśli po wykonaniu tych czynności problem nadal będzie występował, należy skontaktować się z autoryzowanym punktem naprawy.
Gdy robot wykryje zagrożenie, funkcja zabezpieczająca wyłącza szczotkę power-brush.

Może to wynikać z dwóch przyczyn:
Szczotka jest zablokowana: robot próbuje ją odblokować i dlatego zatrzymuje odkurzanie oraz szczotkę power-brush.
Robot spróbuje odblokować szczotkę: jeśli to się nie uda, robot wyłączy się i trzeba będzie ręcznie wyczyścić szczotkę.

Jeśli szczotka power-brush zablokuje się podczas sprzątania grubego dywanu z powodu długich/grubych włókien lub robot odkurzał dywan przez długi czas, szczotka power-brush przestanie się obracać, a odkurzanie będzie kontynuowane bez niej.
Mogą wystąpić różne problemy z robotem oznaczone kodami błędów.
Szczegółowy opis kodów błędów i rozwiązania można znaleźć w instrukcji obsługi.
Być może filtr został nieprawidłowo włożony. Należy poprawnie włożyć filtr do uchwytu.
Po wykonaniu instrukcji dotyczących włączania urządzenia sprawdzić działanie gniazdka elektrycznego poprzez podłączenie do niego innego urządzenia. Jeżeli urządzenie jest niesprawne, nie należy podejmować prób jego otwarcia ani naprawy. Należy oddać je do autoryzowanego serwisu.
Sprawdzić następujące elementy:
• Stacja ładująca nie może znajdować się na dywanie.
• Stacja ładująca nie może być wystawiona na działanie promieni słonecznych ani nie może znajdować się blisko źródła ciepła.
• Należy upewnić się, że po bokach i z przodu stacji ładującej jest odpowiednio dużo wolnego miejsca (zgodnie z zaleceniami przedstawionymi w instrukcji obsługi). Jeśli nie, przesuń stację ładującą lub obiekty stojące w drodze.
• Czy okrągła wtyczka jest prawidłowo podłączona do stacji ładującej? Jeśli nie, podłącz okrągłą wtyczkę ładowarki do stacji ładującej.
• Czy przewód ładowarki jest podłączony do zasilania? Jeśli nie, podłącz ładowarkę do zasilania.
• Czy w pobliżu stacji ładującej znajduje się jakiś obiekt? Jeśli tak, usunąć wszelkie przedmioty znajdujące się wokół stacji ładującej.
• Czy w pobliżu terminali stacji ładującej nie ma żadnych obiektów? Jeśli tak, należy wyjąć wszystkie obiekty na terminalach stacji ładującej.
• Czy stacja ładująca jest wyłączona (dioda LED zasilania ma kolor czerwony)? W takim przypadku należy włączyć stację ładującą, podłączając ją do źródła zasilania.
• Jeżeli zainstalowana jest wirtualna bariera, to czy znajduje się ona w pewnej odległości od stacji ładującej (większej niż 3 m)? Jeśli wirtualna ściana jest zainstalowana w pobliżu stacji ładującej, spowoduje zablokowanie stacji i robot nie będzie mógł do niej dojechać.

Jeśli po sprawdzeniu tych elementów robot nadal nie może znaleźć stacji bazowej, należy umówić się na sprawdzenie w punkcie naprawy.
Najpierw sprawdź, czy robot jest podłączony do sieci Wi-Fi, wyjmują go z podstawy i naciskając trzykrotnie przycisk główny. Robot powinien następnie zamigać na zielono lub czerwono.

Jeżeli wskaźnik robota zacznie świecić na czerwono, to znaczy, że nie jest on połączony z routerem. Sprawdź, czy masz połączenie z Internetem. Jeśli tak, zresetuj robot, przytrzymując przycisk przez 3 sekundy, aby wyłączyć, a następnie ponownie przytrzymując go przez 3 sekundy, aby włączyć. Poczekaj dwie minuty, aż urządzenie nawiąże połączenie.
Jeżeli w ciągu dwóch minutach robot nie nawiąże połączenia, możesz powtórzyć cały proces konfiguracji:
• Zresetuj robota: wyłącz robot, naciskając przycisk główny i przytrzymując przez 3 sekundy. Następnie naciśnij przycisk główny, aż usłyszysz podwójny sygnał dźwiękowy.
• Usuń produkt z aplikacji, aby sparować ponownie: przejdź do ustawień i naciśnij „Delete product” (usuń produkt) w obszarze szczegółowych informacji o robocie.

Jeżeli wskaźnik robota miga na zielono, to znaczy, że robot jest połączony.
Najpierw należy wyłączyć robot, naciskając i przytrzymując przycisk główny przez 3 sekundy, gdy robot jest wyłączony.
Następnie można zresetować robot, naciskając przycisk główny i przytrzymując go przez 20 sekund, gdy robot jest wyłączony. Podwójny sygnał dźwiękowy potwierdzi zakończenie procedury.
Jest to normalne zjawisko, ponieważ masz podłączenie z urządzeniem, które samo nie ma połączenia z Internetem.
Niektóre smartfony po połączeniu z siecią Wi-Fi urządzenia mogą wyświetlać monit o potwierdzenie, czy chcesz pozostać w sieci, która nie ma łączności z Internetem. Musisz potwierdzić, że chcesz połączyć się z tą siecią, aby skojarzenie zostało wykonane pomyślnie.
Wyjmij robota ze stacji dokującej i naciśnij przycisk Start przez 3 sekundy, aby go wyłączyć. Następnie ponownie włącz robota, przytrzymując przycisk Start przez 3 sekundy.
Nie, to urządzenie jest przeznaczone wyłącznie do użytku w pomieszczeniach.
Tak, robot jest wyposażony w czujniki, dzięki którym nie wymaga światła do prawidłowego działania.
Robot odkurzający charakteryzuje się wysoką wydajnością sprzątania twardych powierzchni, takich jak terakota, parkiety, laminaty, winyl oraz dywany o grubości maksymalnie 1,5 cm.
Tak, zaleca się używanie robota do zachowania czystości, ale w przypadku niektórych powierzchni robot jest znacznie mniej wydajny od tradycyjnych odkurzaczy.
Tak, przy użyciu aplikacji mobilnej można ustawić pojedyncze sprzątanie lub aktywować funkcję codziennego odkurzania.
W robocie można ustawić tylko jeden program dziennie, by zapewnić optymalne czyszczenie wszystkich dostępnych pomieszczeń.
Tak. Po całkowitym naładowaniu akumulatora robot przełączy się w tryb uśpienia.
Tak, gdy akumulator rozładuje się podczas sprzątania, robot automatycznie wróci do stacji ładującej.
Po naładowaniu akumulatora robot wznowi cykl sprzątania.
Ponieważ nie rozpoczął odkurzania od stacji dokującej: w trybie Spot robot wraca do punktu początkowego sprzątania.
Urządzenie to zbudowane jest z licznych materiałów nadających się do powtórnego wykorzystania lub recyklingu. Urządzenie należy zostawić w lokalnym punkcie zbiórki odpadów.
Należy przejść do zakładki „Akcesoria” na stronie internetowej, gdzie można łatwo znaleźć wszystko, co potrzebne do danego produktu.
Dodatkowe informacje dostępne są w niniejszej witrynie w sekcji poświęconej umowie gwarancyjnej.
Jeśli uważasz, że brakuje jakiejś części, prosimy skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta. Razem znajdziemy odpowiednie rozwiązanie problemu.
Wirtualna ściana umożliwia ograniczenie obszarów sprzątania.
Robot odkurzający ma 3 tryby zasilania: Silent (cichy), Normal (zwykły) oraz Boost (turbo).
Można również aktywować różne tryby zasilania aplikacji mobilnej.
Tak, czujniki robota identyfikuję powierzchnie pokryte dywanem. Robot automatycznie przełącza się wtedy na tryb Boost.
Ładowanie całkowicie rozładowanej baterii zajmuje 6 godzin.
Aby smartfon mógł wykryć sieć Wi-Fi w Twoim otoczeniu, aplikacja potrzebuje dostępu do Twojej lokalizacji zgodnie z wymaganiami Google.
Jeśli na to nie zezwolisz, smartfon nie będzie mógł znaleźć produktu i nie będzie mógł zakończyć procedury parowania.
Te informacje nie będą nigdzie przechowywane ani używane.
Po pełnym naładowaniu baterii robot może pracować do 120 minut.
Jeżeli chcesz sprzedać automatyczny odkurzacz, rozważ usunięcie z niego swoich danych:
• Wciśnij przycisk zasilania i przytrzymaj przez 20 sekund.
• Otwórz aplikację Robots.
• Przejdź do ustawień.
• Kliknij nazwę swojego automatycznego odkurzacza i wybierz polecenie „Delete the product” (Usuń ten produkt).