TEFAL X-PLORER Serie 60 RG7455 Pomoc w walce z sierścią

X-PLORER Serie 60 RG7455 Pomoc w walce z sierścią Najniższy robot 4w1*

Tefal X-PLORER Serie 60 to najsmuklejszy odkurzacz automatyczny z funkcją mopa na rynku, o wysokości zaledwie 6 cm. Dzięki temu zmieści się wszędzie i z łatwością posprząta nawet pod niskimi meblami. System Aqua Force umożliwia mycie podłogi w trakcie odkurzania – prawdziwe działanie 2w1, które grawantuje perfekcyjne rezultaty sprzątania. Wydajna i łatwa w utrzymaniu elektroszczotka Animal Turbo z łatwością upora się z sierścią zwierząt i większymi zabrudzeniami. Z kolei system nawigacji Smart Exploration 4.0 zapewnia wyjątkowo precyzyjne sprzątanie całego mieszkania. Dodatkowo, urządzenie jest niezwykle intuicyjne i łatwe w użyciu: wystarczy połączyć się z aplikacją, aby sterować urządzeniem z dowolnego miejsca i w dowolnym momencie. 

Numer referencyjny produktu: RG7455WH

Automatyczny odkurzacz Tefal X-PLORER Serie 60: Kompaktowa pomoc w walce z sierścią

Wysprzątaj swój dom i pozbądź się sierści bez żadnego wysiłku, dzięki automatycznemu odkurzaczowi Tefal X-PLORER Serie 60! System Aqua Force myje podłogę w trakcie odkurzania - dzięki temu rozwiązaniu 2w1 z łatwością osiągniesz perfekcyjne rezultaty sprzątania. Wydajna i łatwa w utrzymaniu elektroszczotka Animal Turbo została specjalnie zaprojektowana z myślą o właścicielach zwierząt domowych. Doskonale radzi sobie z sierścią zwierząt i większymi zabrudzeniami, jednocześnie jest łatwa w czyszczeniu. Ten najniższy robot mopujący ma wysokość zaledwie 6 cm, dzięki czemu dokładnie posprząta nawet w najmniejszych zakamarkach pod meblami. Z kolei system nawigacji Smart Exploration 4.0 pomaga sprzątać całe mieszkanie z wyjątkową precyzją. Odkurzacz porusza się zawsze po optymalnej ścieżce, dzięki wbudowanemu żyroskopowi. Specjalne boczne czujniki i funkcja wykrywania dywanów to inteligentne rozwiązania, które pozwalają urządzeniu dostosować się do odkurzanej powierzchni. Intuicyjna obsługa i sterowanie za pomocą aplikacji sprawiają, że możesz zapomnieć o pracy urządzenia. Wystarczy ustalić harmonogram odkurzania i z łatwością kontrolować pracę urządzenia gdziekolwiek jesteś. X-PLORER Serie 60 sprawia, że sprzątanie jest prostsze niż kiedykolwiek!

*robot posiadający funkcje zamiatania, zbierania zabrudzeń, odkurzania i mopowania - w porównaniu do 15 najlepiej sprzedających się robotów w 14 krajach europejskich oraz w Rosji. Niezależne dane z 2019 r, na podstawie wartość i ilości sprzedaży.

Podstawowe informacje
  • Dotrze wszędzie

    Najniższy robot 4w1

    Dzięki wysokości zaledwie 6 cm, robot z łatwością dociera do nawet trudno dostępnych miejsc, takich jak przestrzenie pod meblami. Natomiast działanie 4-w-1 zapewnia wyjątkowo precyzyjne sprzątanie.

  • Spersonalizowane odkurzanie

    Inteligentna nawigacja

    Zaawansowana technologia wykorzystana w robocie zapewnia niezawodną nawigację. Technologia żyroskopowa i czujniki na podczerwień sprawiają, że robot bez trudu posprząta każdy zakątek Twojego domu.

  • Zaprojektowany dla właścicieli zwierząt

    Animal Care

    Zaprojektowana z myślą o właścicielach zwierząt elektroszczotka Animal Turbo skutecznie zamiata sierść, kurz i wszelkiego rodzaju zabrudzenia.

  • Praktyczne rozwiązanie dla Twojego domu

    3 tryby nawigacji - Methodical, Spot i Wall Follow - sprawiają, że urządzenie z łatwością dotrze wszędzie, również w trudno dostępne miejsca (wzdłuż ścian i listw podłogowych) i skutecznie pozbędzie się kurzu.

  • Cicha praca urządzenia 

    Praca na poziomie 65 dB

    Aktywuj tryb Eco i ciesz się komfortowo cichym sprzątaniem, dzięki technologii redukcji hałasu. Wygoda i czystość dla całej rodziny, w domowym zaciszu.

  • Komfortowo długi czas pracy

    Wytrzymała bateria 

    Wytrzymała bateria litowo-jonowa pozwala 90 minut nieprzerwanej pracy urządzenia, bez konieczności ładowania. Gdy bateria wymaga naładowania robot automatycznie wraca do stacji dokującej.

  • Produkt naprawialny - 10 lat

    Łatwa naprawa produktu 

    Szybka i niedroga dostawa części zamiennych przez co najmniej 10 lat, 6500 punktów serwisowych na całym świecie.

Akcesoria
Właściwości
Wydajność
Technologia Elektroszczotka  
Rodzaj szczotki Elektroszczotka Animal  
Szczotki boczne 2  
Typ silnika Silnik bezszczotkowy  
Tryby czyszczenia 3 tryby: Methodical, Spot, Wall follow  
Poziomy mocy 3  
Wydajność odkurzania 2-3  
Twoje przyzwyczajenia Automatyczne i bezwysiłkowe odkurzanie  
Efektywność odkurzania Świetna 2000 Pa < 4000 Pa  
Mopowanie Standard  
Nawigacja
System omijania przeszkód Dobra  
System omijania schodów TAK: 3 czujniki upadku (uskoku podłoża)  
Bariera wirtualna Nie  
Rodzaj nawigacji Żyroskop (Methodical)  
Mapowanie w aplikacji mobilnej Raport ze sprzątania  
Sprzątanie pod niskimi meblami Najlepsze  
Łączność
Harmonogram pracy    
Połączenie WiFi przez aplikację    
Planowanie
Wybór pomieszczeń do sprzątania Nie  
Autonomia
Rodzaj baterii Litowo-jonowa  
Czas ładowania 4-5 godzin  
Autonomia 90mn(ECO)-70mn(STAND)-60mn(BOOST  
Czas pracy
Czas pracy 90 min  
Rodzaj ładowania Stacja ładująca  
Samoładowanie    
Wyposażenie
System kontroli Tak: aplikacja  
Pojemność pojemnika na kurz 0,4  L
Filtrowanie Standardowy filtr  
Funkcja mowy Nie  
Inne Jednoczesne odkurzanie i mycie podłogi  
Ergonomia
Poziom głośności 65  dB(A)
Wymiary/waga
Wymiary 340 x 340 x 60  mm
Design
Kolory Czarny  
Typ wtyczki EUR  
Dodatkowe akcesoria w zestawie Zbiornik na wodę, 2 mopy, zestaw do czyszczenia  
Indywidualne potrzeby
Dla właścicieli zwierząt    
Wskazówki i instrukcja obsługi
Często zadawane pytania
Aplikacja robota jest przeznaczona wyłącznie do smartfonów.
Nasze produkty są zgodne z większością modemów dostępnych na rynku oraz z wymaganiami wszystkich operatorów.
Możesz podłączyć swój produkt do dowolnej sieci Wi-Fi typu WEP, WPA i WPA2 w paśmie częstotliwości 2,4 GHz.

Jeśli produkt nie wykrywa sieci Wi-Fi, być może sieć Wi-Fi 2,4 GHz nie została włączona w modemie.
Większość modemów umożliwia aktywowanie tej częstotliwości. Aby dowiedzieć się, jak to zrobić, przeczytaj sekcję Często zadawanych pytań na stronach swojego operatora.

Ostrzeżenie:
Twojego produktu nie można połączyć z siecią Wi-Fi 5 GHz.
Sieć Wi-Fi chroniona hasłem zawierającym znaki specjalne będzie działać gorzej niż sieć otwarta (niechroniona hasłem).
Jeśli nie widzisz swojej sieci na liście, przesuń urządzenie bliżej modemu.
Jeśli sieć nadal jest niewidoczna, być może nie jest obsługiwana przez Twoje urządzenie. Dotyczy to zwłaszcza sieci 5 GHz. Zobacz listę zgodności.
W menu „Settings” (ustawienia) po prawej stronie ekranu głównego wybierz kolejno opcje „WiFi settings” (Ustawienia Wi-Fi) i „Activate WiFi” (aktywuj WiFi).
Następnie wybierz sieć Wi-Fi i wprowadź hasło.
Oto lista najczęstszych problemów i rozwiązań według częstotliwości ich występowania.

  1. Parowanie zakończyło się powodzeniem, ale urządzenie nie jest podłączone: jeśli widzisz w aplikacji, że urządzenie nie jest podłączone, zamknij i ponownie otwórz aplikację.

    Jeżeli po wykonaniu tej czynności urządzenie nadal nie jest widoczne,
    - Explorer Serie 40: wyjmij urządzenie ze stacji dokującej, naciśnij przycisk i przytrzymaj go przez 3 sekundy. Jeżeli chcesz skojarzyć urządzenie z innym telefonem, może być konieczne kilkakrotne naciśnięcie przycisku, dopóki lampka nie zacznie migać na pomarańczowo.
    - Explorer Serie 60: ponownie uruchom urządzenie za pomocą przełącznika obok pojemnika na kurz.
    - Explorer Serie 80: uruchom ponownie przy użyciu przełącznika na spodzie robota.

  2. Połączenie z siecią Wi-Fi: sprawdź hasło do sieci Wi-Fi i wpisz je uważnie.

  3. Trzymaj smartfon blisko urządzenia i modemu do końca procesu parowania.

  4. Punkt dostępu Android: kiedy pojawi się komunikat potwierdzający, pamiętaj, aby zachować połączenie z urządzeniem. Ten komunikat może pojawić się dwa razy podczas procesu parowania.

  5. Punkt dostępu iOS: po kilku próbach ponownie uruchom smartfon.

  6. Punkt dostępu iOS: podczas łączenia z urządzeniem pojawi się monit o podłączenie się z siecią „SEB_ACCESS_POINT”. Naciśnij przycisk „Join” (dołącz).

  7. Punkt dostępu: po aktywowaniu punktu dostępu,
    - Explorer Serie 40: czy wskaźnik LED miga w kolorze pomarańczowym i słychać podwójny sygnał dźwiękowy?
    - Explorer Serie 60: czy lampka Wi-Fi miga szybko i słychać sygnał dźwiękowy?
    - Explorer Serie 80: czy lampka Wi-Fi miga?

    Jeśli nie, spróbuj ponownie.

  8. Punkt dostępu Android: po kilku próbach usuń sieć „SEB_AccessPoint” z ustawień smartfona, jeśli nadal jest widoczna.

  9. Punkt dostępu Android: niektóre smartfony mają w ustawieniach Wi-Fi możliwość zablokowania łączenia z siecią Wi-Fi, która nie ma połączenia z Internetem.

    W celu sparowania należy wyłączyć tę opcję, aby smartfon mógł połączyć się z urządzeniem. Ta opcja jest dostępna w smartfonach Xiaomi, takich jak Pocophone F1 i Redmi Note 8.

  10. Połączenie internetowe: upewnij się, że urządzenie, które ma zostać sparowane, nie wymaga serwera proxy.

  11. Android: musisz zezwolić na geolokalizację.

  12. Połączenie internetowe: sprawdź, czy w ustawieniach Wi-Fi do połączenia z urządzeniem wybrano pasmo 2,4 GHz, a nie 5 GHz.

  13. Połączenie z chmurą: sprawdź, czy automatyczne ponowne połączenie z domową siecią Wi-Fi jest prawidłowe.

  14. Połączenie z chmurą: aktywuj dane komórkowe smartfona.

  15. Po kilku próbach: uruchom ponownie modem Wi-Fi.

  16. Po kilku próbach: odłącz, odczekaj 20 sekund i ponownie podłącz urządzenie.
    Jeżeli problem wciąż występuje, zresetuj urządzenie (twardy reset).
Jeśli po kilku nieudanych próbach nadal występuje błąd:
Naciśnij przycisk „Home” na urządzeniu i przytrzymaj go przez 5 sekund, po czym sprawdź, czy kontrolka sieci Wi-Fi miga.
Jeżeli nie miga, wyłącz urządzenie i włącz je ponownie za pomocą przełącznika znajdującego się obok pojemnika na kurz.


Jeśli błąd nadal się pojawia, może to oznaczać nieprawidłowe używanie telefonu:

Telefon z systemem Android:
Podczas procesu łączenia aplikacja automatycznie połączy się z robotem. Ważne jest, aby połączenie z tą nową siecią pozostało aktywne.
W zależności od telefonu podczas łączenia mogą pojawić się różne wyskakujące okienka:
• Jeżeli w wyskakującym okienku znajduje się informacja, że telefon połączy się z inną siecią, ponieważ w obecnej nie ma Internetu, odmów.
• Jeśli w wyskakującym okienku będzie widoczne pytanie, czy chcesz zachować połączenie z siecią bez Internetu, wyraź zgodę.
• Jeżeli w wyskakującym okienku pojawi się informacja o braku Internetu, ale bez sugerowania zmiany sieci, nic nie rób.

iPhone:
Podczas łączenia z urządzeniem widać wyskakujące okienko z prośbą o połączenie z siecią „SEB_ACCESS_POINT”. Zaakceptuj, klikając przycisk „Join”.
Jeśli kilka razy nie uda się wykonać tego kroku, zresetuj telefon i spróbuj ponownie.
Po wpisaniu hasła występuje błąd łączenia z chmurą.

• Podczas łączenia z chmurą wymagane jest połączenie z Internetem do parowania urządzeń. Można do tego użyć danych komórkowych lub automatycznie ponownie połączyć się z siecią domową.
• Upewnij się, że data i godzina w telefonie są prawidłowe. Wszelkie różnice uniemożliwią połączenie.

Po kilku nieudanych próbach:
• Zresetuj modem Wi-Fi.
• Wyłącz urządzenie i włącz je ponownie za pomocą przełącznika znajdującego się obok pojemnika na kurz.

Po kilku nieudanych próbach możesz zresetować urządzenie:
Naciśnij jednocześnie przyciski Home i Start i przytrzymaj je przez 5 sekund. Przycisk Start mignie kilka razy, aby potwierdzić aktywację.
Ważne: wyłącz urządzenie i włącz je ponownie za pomocą przełącznika znajdującego się obok pojemnika na kurz.
Po wpisaniu hasła występuje błąd łączenia z siecią Wi-Fi.

1. Sprawdź hasło do sieci Wi-Fi i uważnie wpisz je jeszcze raz.
2. Trzymaj smartfon w pobliżu urządzenia i modemu internetowego, aż do zakończenia procesu łączenia.
3. Urządzenie nie może łączyć się z sieciami publicznymi, na przykład z tymi, które znajdują się w hotelach.
4. Telefon z systemem Android: Podczas łączenia z urządzeniem może pojawić się wyskakujące okienko. Podczas procesu łączenia aplikacja automatycznie połączy się z robotem. Ważne jest, aby połączenie z tą nową siecią pozostało aktywne.
Oto kilka przykładowych problemów, które mogą się pojawić w zależności od posiadanego telefonu:
• Jeżeli w wyskakującym okienku znajduje się informacja, że telefon połączy się z inną siecią, ponieważ w obecnej nie ma Internetu, odmów.
• Jeśli w wyskakującym okienku będzie widoczne pytanie, czy chcesz zachować połączenie z siecią bez Internetu, wyraź zgodę.
• Jeżeli w wyskakującym okienku pojawi się informacja o braku Internetu, ale bez sugerowania zmiany sieci, nic nie rób.

Po kilku nieudanych próbach:
• Zresetuj modem Wi-Fi.
• Wyłącz urządzenie i włącz je ponownie za pomocą przełącznika znajdującego się obok pojemnika na kurz.
W przypadku niektórych telefonów Xiaomi mogą wystąpić problemy podczas łączenia. Może pojawić się nietypowo duża liczba wyskakujących okienek.
Dotyczy to także telefonów z systemem MIUI (takich jak modele Redmi i Pocophone).

W takiej sytuacji wypróbuj następujące rozwiązania:
Ustawienia > Aplikacje > Zarządzaj aplikacjami > Roboty Tefal > Inne uprawnienia. Na tej stronie zaakceptuj uprawnienie do zmiany połączenia Wi-Fi.
Ustawienia > Wi-Fi > Dodatkowe ustawienia > Asystent Wi-Fi. Na tej stronie wyłącz dostępne opcje.
Przejdź do ustawień smartfona i sprawdź, czy smartfon jest połączony z Twoją domową siecią Wi-Fi. Domowa sieć Wi-Fi musi mieć łączność z Internetem.
Możliwych jest kilka przyczyn:
• Podany adres e-mail nie jest skojarzony z Twoim kontem. Sprawdź to.
• Wprowadzono błędne hasło. Aby zresetować, poproś o tymczasowe hasło przez e-mail, a następnie zmień hasło w menu aplikacji.
Sprawdź, czy masz kompatybilne urządzenie: Lista zgodności
To jest nietrwała mapa Gyro używana do śledzenia przebiegu sesji czyszczenia na żywo. Ta mapa służy wyłącznie do celów raportowania i nie można jej modyfikować. Do każdej nowej sesji czyszczenia będzie tworzona nowa mapa.
Mapa Gyro może być niedokładna, jeśli w trakcie czyszczenia robot napotka na zbyt wiele przeszkód. Przed uruchomieniem robota odkurzającego upewnij się, że z jego trasy usunięte zostały przeszkody, przewody zasilające, ubrania lub inne elementy mogące utrudniać mu pracę.

Jakość mapy Gyro może również ulec pogorszeniu, jeżeli robot miał kłopot z wjechaniem na dywan, próg drzwi, nogę krzesła itp.
Maksymalne pokrycie powierzchni mapy Gyro wynosi 19 x 19 m (360 m²), dlatego należy odpowiednio wybrać miejsce instalacji stacji dokującej.
Nie należy odkurzać mokrych powierzchni, żadnych płynów, gorących substancji (niedopałki, żar), bardzo drobnych substancji (tynk, cement, pył itp.), dużych i ostrych odpadów (szkło), produktów niebezpiecznych (rozpuszczalniki, środki ścierne, itp. ), produktów żrących, (kwasy, środki czyszczące, itp.), produktów łatwopalnych i wybuchowych (na bazie oleju lub alkoholu).
Stację ładującą należy umieścić przy ścianie na płaskiej powierzchni w miejscu, w którym robot będzie mógł do niej swobodnie dotrzeć.
Miejsce to musi być wolne od jakichkolwiek przeszkód, w tym dywanów. Należy pozostawić co najmniej po 1,5 metrze wolnego miejsca po obu stronach stacji oraz minimum 2 metry wolnego miejsca z przodu stacji. Jeśli stacja zostanie ustawiona w rogu lub trudno dostępnym miejscu, robot odkurzający nie będzie mógł do niej dojechać.
Przewód stacji ładującej należy umieścić wzdłuż ściany.
Więcej informacji na ten temat można znaleźć w instrukcji obsługi.
Stacja ładująca powinna być stale podłączona do zasilania (funkcja automatycznego ponownego ładowania nie zostanie aktywowana, jeśli stacja ładująca będzie wyłączona).
Tak, robot jest wyposażony w czujniki wykrywające schody i dziury.
Niemniej, w niektórych sytuacjach czujniki mogą nie być wystarczająco efektywne. Na działanie czujników mogą mieć wpływ zakrzywione krawędzie schodów, dywany leżące obok schodów, śliskie powierzchnie oraz przeszkody.
Przed włączeniem robota odkurzającego należy upewnić się, że podłoga jest wolna od przeszkód, takich jak przewody zasilające, ubrania lub inne potencjalnie niebezpieczne obiekty, które mogą spowodować uszkodzenie robota lub inne niepożądane zdarzenia.
Tak, robota można ładować w stacji dokującej, nawet gdy jego przełącznik zasilania jest wyłączony.
Sprawdź, czy przełącznik znajdujący się na spodniej części odkurzacza znajduje się w położeniu „ON”.
Robot odkurzający ma 3 tryby czyszczenia:
• „Methodic” (metodyczne) (czyszczenie wszystkich dostępnych miejsc)
• „Wall follow” (wzdłuż ścian) (czyszczenie wzdłuż ścian i w narożnikach)
• „Spot” (punktowe) (czyszczenie w jednym miejscu)
Aby wybrać tryb „Methodic”, naciśnij przycisk zasilania na robocie raz.
Aby wybrać tryb „Spot”, naciśnij przycisk zasilania na robocie dwa razy.
Aby wybrać tryb „Wall follow”, naciśnij przycisk zasilania na robocie trzy razy.
Można również aktywować różne tryby czyszczenia w aplikacji mobilnej.
Aby wstrzymać czyszczenie, naciśnij przycisk zasilania na robocie.
Aby wznowić czyszczenie, ponownie naciśnij przycisk zasilania.
Aby wysłać robot z powrotem do stacji dokującej, naciśnij przycisk ładowania na robocie. Przycisk ładowania zostanie podświetlony na czerwono.
Gdy robot się ładuje, wskaźnik ładowania na podstawie miga na niebiesko.
Gdy robot jest w pełni naładowany, wskaźnik przestaje migać i zaczyna świecić na niebiesko.
Nieużywany robot odkurzający musi być zawsze przechowywany w stacji dokującej.
Jeżeli planujesz nie używać robota przez dłuższy czas, naładuj w pełni jego baterię, a następnie wyjmij ją z robota; (po wyjęciu baterii robot jest wyłączony). Przechowuj w chłodnym i suchym miejscu. Naładuj baterię co 3 miesiące.
Nie zaleca się korzystania z programu mopowania z użyciem wody na delikatnych podłogach, takich jak parkiety, dywany i wykładziny.
Nie, zbiornik na wodę i wilgotnego mopa należy instalować w automatycznym odkurzaczu tuż przed czyszczeniem i od razu po zakończeniu czyszczenia je zdjąć.
W takiej sytuacji należy natychmiast wyłączyć automatyczny odkurzacz.
Następnie należy wyjąć pojemnik na kurz, filtr i szczotkę główną.
Pozostawić do całkowitego wyschnięcia przed ponownym zainstalowaniem tych części.
Należy to robić po każdym sprzątaniu. Uszczelki pojemnika na kurz należy wytrzeć szmatką.
Zaleca się czyszczenie szczotki centralnej co najmniej raz w tygodniu.
Więcej informacji można znaleźć w instrukcji obsługi.
Zaleca się czyszczenie filtra co najmniej raz w tygodniu.
Więcej informacji można znaleźć w instrukcji obsługi.
Konieczne jest regularne czyszczenie kółek w celu usunięcia zaplątanych włosów, sierści oraz nitek.
Zaleca się wycieranie czujników i złączy ładowania (robota i stacji ładującej) suchą ściereczką co tydzień.
Przed przystąpieniem do czyszczenia czujników i złączy ładowania należy wyłączyć robota.
Do czyszczenia robota odkurzającego nie wolno używać detergentów.
Niektóre części można myć wodą, inne należy przecierać tylko suchą szmatką. Więcej informacji można znaleźć w instrukcji obsługi.
Zaleca się wymianę filtra drobnego pyłu oraz filtra piankowego co 6 miesięcy.
Szczotki boczne należy wymieniać do 6 miesięcy.
Akcesoria kompatybilne z modelem Explorer Serie 60 RG7455:
2x Szczotki boczne + filtr - ZR740002
Szczotka centralna Animal + zestaw do czyszczenia - ZR740004
2x Nakładka mopująca z mikrofibry - ZR740001
Należy zaprzestać korzystania z urządzenia. Aby uniknąć zagrożenia, należy odłączyć kabel i ładowarkę i zanieść do naprawy do autoryzowanego punktu serwisowego.
Należy zaprzestać korzystania z urządzenia. Aby uniknąć zagrożenia, nie należy dotykać styków. Należy odłączyć stację ładującą i zanieść do naprawy do autoryzowanego punktu serwisowego.
Należy sprawdzić:
Czy pojemnik na kurz nie jest zapełniony.
Czystość filtrów.
Czy otwór ssący w spodniej części robota odkurzającego nie jest zablokowany.
Możliwych jest kilka przyczyn:
• Jeśli robot nie rozpoczął sprzątania od stacji dokującej, nie wróci do niej. W tym przypadku robot wróci do punktu, w którym rozpoczął sprzątanie.
• Jeśli robot odkurzał w trybie Spot, wróci do punktu, w którym rozpoczął sprzątanie.
• W przypadku podniesienia robota, a następnie opuszczenia z powrotem na podłogę robot spróbuje się przemieścić. Jeśli to się nie uda, wróci do punktu początkowego.
Sprawdzić następujące elementy:
• Stacja ładująca nie może znajdować się na dywanie.
• Stacja ładująca nie może być wystawiona na działanie promieni słonecznych ani nie może znajdować się blisko źródła ciepła.
• Należy upewnić się, że po bokach i z przodu stacji dokującej jest odpowiednio dużo wolnego miejsca (zgodnie z zaleceniami przedstawionymi w instrukcji obsługi).
• Upewnić się, że wtyczka jest prawidłowo podłączona do stacji ładującej.
• Upewnić się, że kabel ładujący jest podłączony do zasilania.
• Upewnić się, że wokół stacji ładującej nie ma żadnych przeszkód.
• Upewnić się, że w pobliżu terminali stacji ładującej nie ma żadnych obiektów.
• Upewnić się, że stacja ładująca jest włączona (wskaźnik LED ma kolor zielony).

Jeśli po sprawdzeniu tych elementów robot nadal nie może znaleźć stacji bazowej, należy skontaktować się z punktem naprawy.
Można wykonać następujące czynności:
• Wyłączyć, a następnie włączyć główny włącznik zasilania.
• Odłączyć kabel i ponownie podłączyć go do stacji ładującej.
• Upewnić się, że złącza ładowania i okienka czujników nie są zablokowane, a następnie wytrzeć korpus urządzenia i stację ładującą suchą szmatką. Przed przystąpieniem do czyszczenia należy wyłączyć robota oraz główny wyłącznik zasilania.
• Sprawdzić, czy w pobliżu stacji ładującej nie znajdują się obiekty odbijające światło, krzesła i inne przeszkody.

Jeśli po wykonaniu tych czynności automatyczne ładowanie nadal nie działa prawidłowo, należy skontaktować się z punktem naprawy.
To normalne. Można bez obaw pozostawić odkurzacz podłączony do stacji dokującej.
Uwaga: należy używać tylko ładowarek przeznaczonych do urządzenia.
Sprawdzić następujące elementy:
• Sprawdzić, czy przełącznik znajdujący się na spodniej części robota znajduje się w położeniu „ON”.
• Sprawdzić, czy wyświetlacz jest włączony. Jeśli nie, należy naładować robota w stacji dokującej.
Sprawdzić następujące elementy:
• Upewnić się, że kółka nie są zablokowane.
• Upewnić się, że robot nie jest zablokowany ze względu na różnice w poziomie podłogi.
• Upewnić się, że nie został wyświetlony komunikat o błędzie. (zob. część dotyczącą rozwiązywania problemów i kody błędów w instrukcji obsługi)
Można wykonać następujące czynności:
• Upewnić się, że w odległości 10 cm od schodów/dziur nie znajdują się żadne obiekty.
• Wyczyścić szybki czujników suchą szmatką.

Jeśli po wykonaniu tych czynności problem nadal będzie występował, należy skontaktować się z autoryzowanym punktem naprawy.
Upewnić się, że szczotka nie jest zablokowana. Oczyścić szczotkę z włosów/sierści i nitek.
Jeśli szczotka jest uszkodzona, należy ją wymienić.
Lampka miga i sygnał dźwiękowy wskazuje błąd.
Szczegółowy opis błędu i rozwiązania można znaleźć w instrukcji obsługi.
Można wykonać następujące czynności:
• Sprawdzić, czy kanał wlotowy jest drożny.
• Sprawdzić, czy pojemnik na kurz jest prawidłowo zamocowany.
• Opróżnić pojemnik na kurz, jeśli jest zapełniony.
• Wyjąć szczotkę centralną i wyczyścić.
• Sprawdzić, czy filtr nie jest nasycony.

Jeśli po wykonaniu tych czynności problem nadal będzie występował, należy skontaktować się z autoryzowanym punktem naprawy.
Gdy robot wykryje zagrożenie, funkcja zabezpieczająca wyłącza szczotkę power-brush.

Może to wynikać z dwóch przyczyn:
Szczotka jest zablokowana: robot próbuje ją odblokować i dlatego zatrzymuje odkurzanie oraz szczotkę power-brush.
Robot spróbuje odblokować szczotkę: jeśli to się nie uda, robot wyłączy się i trzeba będzie ręcznie wyczyścić szczotkę.

Jeśli szczotka power-brush zablokuje się podczas sprzątania grubego dywanu z powodu długich/grubych włókien lub robot odkurzał dywan przez długi czas, szczotka power-brush przestanie się obracać, a odkurzanie będzie kontynuowane bez niej.
Mogą wystąpić różne problemy z robotem oznaczone kodami błędów.
Szczegółowy opis kodów błędów i rozwiązania można znaleźć w instrukcji obsługi.
Być może filtr został nieprawidłowo włożony. Należy poprawnie włożyć filtr do uchwytu.
Po wykonaniu instrukcji dotyczących włączania urządzenia sprawdzić działanie gniazdka elektrycznego poprzez podłączenie do niego innego urządzenia. Jeżeli urządzenie jest niesprawne, nie należy podejmować prób jego otwarcia ani naprawy. Należy oddać je do autoryzowanego serwisu.
Robot można zresetować, naciskając jednocześnie przycisk Home i Start, i przytrzymując je przez 5 sekund. Gdy procedura się powiedzie, usłyszysz sygnał dźwiękowy i przycisk Start zacznie migać.
Jest to normalne zjawisko, ponieważ masz podłączenie z urządzeniem, które samo nie ma połączenia z Internetem.
Niektóre smartfony po połączeniu z siecią Wi-Fi urządzenia mogą wyświetlać monit o potwierdzenie, czy chcesz pozostać w sieci, która nie ma łączności z Internetem. Musisz potwierdzić, że chcesz połączyć się z tą siecią, aby skojarzenie zostało wykonane pomyślnie.
Najpierw sprawdź, czy robot jest połączony. Jeśli wskaźnik LED sieci Wi-Fi miga, to znaczy, że robot próbuje połączyć się z siecią Wi-Fi.

Wskaźnik LED jest wyłączony: robot nie jest podłączony. Najpierw sprawdź router.

Wskaźnik LED miga: robot próbuje nawiązać połączenie. Odczekaj kilka chwil.
Jeżeli robot nie połączy się w ciągu kilku minut, uruchom go ponownie, odstawiając na podstawę i używając przełącznika znajdującego się w pobliżu pojemnika na kurz.

Wskaźnik LED świeci światłem ciągłym: robot jest połączony.
W takim przypadku należy ponownie uruchomić robot, umieszczając go na podstawie i używając przełącznika znajdującego się w pojemnika na kurz. Jeśli to nie zadziała, należy użyć procedury resetowania.
Ponownie uruchom urządzenie za pomocą przełącznika obok pojemnika na kurz.
Nie, to urządzenie jest przeznaczone wyłącznie do użytku w pomieszczeniach.
Tak, robot jest wyposażony w czujniki, dzięki którym nie wymaga światła do prawidłowego działania.
Robot odkurzający charakteryzuje się wysoką wydajnością sprzątania twardych powierzchni, takich jak terakota, parkiety, laminaty, winyl oraz dywany o grubości maksymalnie 1,5 cm.
Tak, zaleca się używanie robota do zachowania czystości, ale w przypadku niektórych powierzchni robot jest znacznie mniej wydajny od tradycyjnych odkurzaczy.
Tak, przy użyciu aplikacji mobilnej można ustawić pojedyncze sprzątanie lub aktywować funkcję codziennego odkurzania.
W robocie można ustawić tylko jeden program dziennie, by zapewnić optymalne czyszczenie wszystkich dostępnych pomieszczeń.
Tak. Po całkowitym naładowaniu akumulatora robot przełączy się w tryb uśpienia.
Tak, gdy akumulator rozładuje się podczas sprzątania, robot automatycznie wróci do stacji ładującej.
Po naładowaniu akumulatora robot wznowi cykl sprzątania.
Ponieważ nie rozpoczął odkurzania od stacji dokującej: w trybie Spot robot wraca do punktu początkowego sprzątania.
Urządzenie to zbudowane jest z licznych materiałów nadających się do powtórnego wykorzystania lub recyklingu. Urządzenie należy zostawić w lokalnym punkcie zbiórki odpadów.
Należy przejść do zakładki „Akcesoria” na stronie internetowej, gdzie można łatwo znaleźć wszystko, co potrzebne do danego produktu.
Dodatkowe informacje dostępne są w niniejszej witrynie w sekcji poświęconej umowie gwarancyjnej.
Jeśli uważasz, że brakuje jakiejś części, prosimy skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta. Razem znajdziemy odpowiednie rozwiązanie problemu.
Robot odkurzający ma 3 tryby zasilania: Silent (cichy), Normal (zwykły) oraz Boost (turbo).
Można również aktywować różne tryby zasilania aplikacji mobilnej.
Tak, czujniki robota identyfikuję powierzchnie pokryte dywanem. Robot automatycznie przełącza się wtedy na tryb Boost.
Ładowanie całkowicie rozładowanej baterii zajmuje od 4 do 5 godzin.
Po pełnym naładowaniu baterii robot może pracować do 90 minut.
Z robota może korzystać kilka osób po pobraniu aplikacji Tefal i wykonaniu instrukcji łączenia.
Aby smartfon mógł wykryć sieć Wi-Fi w Twoim otoczeniu, aplikacja potrzebuje dostępu do Twojej lokalizacji zgodnie z wymaganiami Google.
Jeśli na to nie zezwolisz, smartfon nie będzie mógł znaleźć produktu i nie będzie mógł zakończyć procedury parowania.
Te informacje nie będą nigdzie przechowywane ani używane.
Jeżeli chcesz sprzedać automatyczny odkurzacz, rozważ usunięcie z niego swoich danych:
• Wciśnij przyciski „Power” (Zasilanie) oraz „Home” (Dom) i przytrzymaj przez 20 sekund.
• Otwórz aplikację Robots.
• Przejdź do ustawień.
• Kliknij nazwę swojego automatycznego odkurzacza i wybierz polecenie „Delete the product” (Usuń ten produkt).