TEFAL X-plorer Serie 120 AI RG7867 Czysta inteligencja

X-plorer Serie 120 AI RG7867 Czysta inteligencja Sztuczna inteligencja dla czystego domu!  

Robot sprzątający Tefal X-plorer Serie 120 AI to komfortowe sprzątanie i perfekcyjne rezultaty za każdym razem. Urządzenie wykorzystuje zaawansowaną technologię do rozpoznawania przeszkód, a sztuczna inteligencja pozwala na najwyższy poziom personalizacji sprzątania. Ten innowacyjny robot sprzątający został wyposażony w technologię wykrywającą niskie przeszkody bardziej precyzyjnie niż tradycyjne roboty sprzątające z wieżyczką laserową. Ultra precyzyjna nawigacja pozwala precyzyjnie omijać meble i inne przedmioty znajdujące się na drodze urządzenia. To urządzenie 4 w 1 zapewni czystość w Twoim domu i zadba o Twój komfort. 
 

Numer referencyjny produktu: RG7867WH

Robot sprzątający Tefal X-plorer Serie 120 AI 
 

Przełomowa technologia, która odpowie na wszystkie Twoje potrzeby i zaprowadzi porządek w Twoim domu. Robot Tefal X-plorer Serie 120 AI to bezkonkurencyjne urządzenie sprzątające wykorzystujące zaawansowaną technologię. Odkryj nowy wymiar personalizacji dzięki sztucznej inteligencji i nowoczesnej nawigacji. Urządzenie tworzy rekomendacje w oparciu o Twoje nawyki sprzątania i proponuje strefy automatycznie wyłączone ze sprzątania w oparciu o poprzednie sesje odkurzania. Dodatkowo urządzeniem można sterować za pomocą komend głosowych oraz zintegrować je z inteligentnym domem*. Ten zaawansowany robot sprzątający bez trudu przenosi codzienne porządki na nowy poziom. Technologia laserowego skanowania przestrzeni pozwala wykryć nawet niskie przeszkody. Dzięki temu urządzenie jest bardziej precyzyjnie niż tradycyjne roboty sprzątające z wieżyczką laserową. Ciesz się komfortem wynikającym z ultraprecyzyjnej nawigacji: intuicyjnego mapowania przestrzeni i rozpoznawania pięter oraz poszczególnych pokoi. Ta zaawansowana technologia została połączona z działaniem 4w1 w tym myciem podłogi na mokro podczas odkurzania. *Funkcja dostępna w 2022
Podstawowe informacje
  •  Czysta inteligencja  

    Inteligentne urządzenie sprzątające AI

    Odkryj inteligentne urządzenie sprzątające, które dopasowuje się do Twoich zwyczajów i potrzeb. Strefy automatycznie wyłączone ze sprzątania w oparciu o poprzednie sesje odkurzania oraz sterowanie za pomocą komend głosowych to tylko niektóre z dostępnych funkcji!

  • Zapomnij o obowiązkach  

    Zaawansowana technologia 

    Czujniki działające w czasie rzeczywistym oraz technologia laserowego skanowania przestrzeni, wykrywająca niskie przeszkody bardziej precyzyjnie niż tradycyjne roboty sprzątające z wieżyczką laserową, zapewniają komfortowe sprzątanie i perfekcyjne rezultaty.

  • Wyjątkowo dokładne sprzątanie

    Ultraprecyzyjna nawigacja

    Technologia laserowego skanowania przestrzeni pozwala na skuteczną nawigację, mapowanie pomieszczeń i dostosowanie pracy urządzenia. Ponadto robot oferuje możlIwość sprzątania miejscowego, rozpoznawanie pięter i poszczególnych pokoi.

  • Pełna wszechstronność     

    Działanie 4w1 

    Dwie szczotki boczne docierają do trudno dostępnych miejsc, centralna elektroszczotka zbiera większe zabrudzenia i pył, silnik o mocy 2700 Pa pozwala sprawnie odkurzyć każdą powierzchnię, a System Aqua Force mopować podłogi.

  • Praktyczne rozwiązanie dla Twojego domu  

    Animal & Allergy care

    Urządzenie zostało zaprojektowane tak, by uwzględniać potrzeby alergików i właścicieli zwierząt. Robot jest wyposażony w wysokowydajny filtr wychwytujący aż 99,9% zanieczyszczeń. Dzięki temu Twój dom będzie nie tylko czysty, ale i bezpieczny.

  • Komfortowo długi czas pracy

    120 min. pracy

    Wytrzymała bateria litowo-jonowa pozwala na 120 minut pracy urządzenia, bez konieczności ładowania. To wystarczająco by posprzątać mieszkanie o powierzchni 120 m2.

  • Cicha praca urządzenia   

    Praca na poziomie 65 dB

    Technologia redukcji hałasu sprawia, że sprzątanie jest jeszcze bardziej komfortowe. W trybie Eco urządzenie emituje dźwięk na poziomie zaledwie 65 dB - głośność zbliżona do poziomu codziennej rozmowy.

  • Łatwe czyszczenie  

    Duży pojemnik na kurz

    Pojemny i ergonomiczny zbiornik na kurz 0,7 l dla rzadszego i wygodnego opróżniania.

  • Dbamy o Twoją prywatność  

    Bezpieczne przechowywanie danych online

    Ze względu na bezpieczeństwo, dane naszych klientów są w 100% przechowywane w bazach zlokalizowanych w Unii Europejskiej, zgodnie z naszą polityką prywatności.

  • Produkt naprawialny  

    10 lat na naprawę

    Części zamienne, dla niemal wszystkich produktów Tefal, są dostępne przez okres 10 lat od momentu zakupu - to część zobowiązania, które marka podjęła by chronić środowisko i  walczyć z odpadami.

Akcesoria
Właściwości
Wydajność
Technologia Elektroszczotka  
Rodzaj szczotki Elektroszczotka Animal  
Szczotki boczne 2  
Typ silnika Cyfrowy  
Poziomy mocy 3  
Twoje przyzwyczajenia Automatyczne i bezwysiłkowe odkurzanie  
Efektywność odkurzania Świetna 2000 Pa < 4000 Pa  
Mopowanie Standard  
Nawigacja
Zarządzanie wieloma pomieszczeniami    
System omijania przeszkód Standard  
System omijania schodów TAK: 3 czujniki upadku (uskoku podłoża)  
Bariera wirtualna Tak: aplikacja  
Rodzaj nawigacji Smart (kamera i laser)  
Mapowanie w aplikacji mobilnej Zarządzanie pomieszczeniami i raport ze sprzątania  
Sprzątanie pod niskimi meblami Standard  
Łączność
Harmonogram pracy    
Połączenie WiFi przez aplikację    
Planowanie
Wybór pomieszczeń do sprzątania Tak (sprzątanie według planowania)  
Autonomia
Rodzaj baterii Litowo-jonowa  
Autonomia 120 min  
Czas pracy
Czas pracy 120 min  
Rodzaj ładowania Stacja ładująca  
Samoładowanie    
System Charge and Go    
Wyposażenie
Pojemność pojemnika na kurz 0.7  L
Filtrowanie High Performance Filter  
Funkcja mowy Nie  
Inne 3 mops included (1 standard + 1 rough + 1 fluffy)  
Ergonomia
Poziom głośności 65  dB(A)
Indywidualne potrzeby
Dla alergików    
Dla właścicieli zwierząt    
Wskazówki i instrukcja obsługi
Często zadawane pytania
Aplikacja robota jest przeznaczona wyłącznie do smartfonów.
Jeśli nie widzisz swojej sieci na liście, przesuń urządzenie bliżej modemu.
Jeśli sieć nadal jest niewidoczna, być może nie jest obsługiwana przez Twoje urządzenie. Dotyczy to zwłaszcza sieci 5 GHz. Zobacz listę zgodności.
Przejdź do ustawień smartfona i sprawdź, czy smartfon jest połączony z Twoją domową siecią Wi-Fi. Domowa sieć Wi-Fi musi mieć łączność z Internetem.
Jeśli po kilku nieudanych próbach nadal występuje błąd:
Naciśnij przycisk „Home” na urządzeniu i przytrzymaj go przez 5 sekund, po czym sprawdź, czy kontrolka sieci Wi-Fi miga.
Jeśli nie miga, wyłącz urządzenie i włącz je ponownie za pomocą przełącznika umieszczonego na spodzie robota.


Jeśli błąd nadal się pojawia, może to oznaczać nieprawidłowe używanie telefonu:

Telefon z systemem Android:
Podczas procesu łączenia aplikacja automatycznie połączy się z robotem. Ważne jest, aby połączenie z tą nową siecią pozostało aktywne.
W zależności od telefonu podczas łączenia mogą pojawić się różne wyskakujące okienka:
• Jeżeli w wyskakującym okienku znajduje się informacja, że telefon połączy się z inną siecią, ponieważ w obecnej nie ma Internetu, odmów.
• Jeśli w wyskakującym okienku będzie widoczne pytanie, czy chcesz zachować połączenie z siecią bez Internetu, wyraź zgodę.
• Jeżeli w wyskakującym okienku pojawi się informacja o braku Internetu, ale bez sugerowania zmiany sieci, nic nie rób.

iPhone:
Podczas łączenia z urządzeniem widać wyskakujące okienko z prośbą o połączenie z siecią „SEB_ACCESS_POINT”. Zaakceptuj, klikając przycisk „Join”.
Jeśli kilka razy nie uda się wykonać tego kroku, zresetuj telefon i spróbuj ponownie.
Po wpisaniu hasła występuje błąd łączenia z siecią Wi-Fi.

1. Sprawdź hasło do sieci Wi-Fi i uważnie wpisz je jeszcze raz.
2. Trzymaj smartfon w pobliżu urządzenia i modemu internetowego, aż do zakończenia procesu łączenia.
3. Urządzenie nie może łączyć się z sieciami publicznymi, na przykład z tymi, które znajdują się w hotelach.
4. Telefon z systemem Android: Podczas łączenia z urządzeniem może pojawić się wyskakujące okienko. Podczas procesu łączenia aplikacja automatycznie połączy się z robotem. Ważne jest, aby połączenie z tą nową siecią pozostało aktywne.
Oto kilka przykładowych problemów, które mogą się pojawić w zależności od posiadanego telefonu:
• Jeżeli w wyskakującym okienku znajduje się informacja, że telefon połączy się z inną siecią, ponieważ w obecnej nie ma Internetu, odmów.
• Jeśli w wyskakującym okienku będzie widoczne pytanie, czy chcesz zachować połączenie z siecią bez Internetu, wyraź zgodę.
• Jeżeli w wyskakującym okienku pojawi się informacja o braku Internetu, ale bez sugerowania zmiany sieci, nic nie rób.

Po kilku nieudanych próbach:
• Zresetuj modem Wi-Fi.
• Wyłącz urządzenie i włącz je ponownie za pomocą przełącznika umieszczonego na spodzie robota.
Po wpisaniu hasła występuje błąd łączenia z chmurą.

• Podczas łączenia z chmurą wymagane jest połączenie z Internetem do parowania urządzeń. Można do tego użyć danych komórkowych lub automatycznie ponownie połączyć się z siecią domową.
• Upewnij się, że data i godzina w telefonie są prawidłowe. Wszelkie różnice uniemożliwią połączenie.

Po kilku nieudanych próbach:
• Zresetuj modem Wi-Fi.
• Wyłącz urządzenie i włącz je ponownie za pomocą przełącznika umieszczonego na spodzie robota.

Po kilku nieudanych próbach możesz zresetować urządzenie:
Naciśnij jednocześnie przyciski Home i Start, aż zamigają, by potwierdzić aktywację.
W przypadku niektórych telefonów Xiaomi mogą wystąpić problemy podczas łączenia. Może pojawić się nietypowo duża liczba wyskakujących okienek.
Dotyczy to także telefonów z systemem MIUI (takich jak modele Redmi i Pocophone).

W takiej sytuacji wypróbuj następujące rozwiązania:
Ustawienia > Aplikacje > Zarządzaj aplikacjami > Roboty Tefal > Inne uprawnienia. Na tej stronie zaakceptuj uprawnienie do zmiany połączenia Wi-Fi.
Ustawienia > Wi-Fi > Dodatkowe ustawienia > Asystent Wi-Fi. Na tej stronie wyłącz dostępne opcje.
Możliwych jest kilka przyczyn:
• Podany adres e-mail nie jest skojarzony z Twoim kontem. Sprawdź to.
• Wprowadzono błędne hasło. Aby zresetować, poproś o tymczasowe hasło przez e-mail, a następnie zmień hasło w menu aplikacji.
Sprawdź, czy masz kompatybilne urządzenie: Lista zgodności
Sprawdź, czy masz włączone powiadomienia w swoim smartfonie.
W smartfonie przejdź do menu „Ustawienia” > „Powiadomienia” i upewnij się, że nasz włączone powiadomienia w aplikacji „Tefal Robots”.
W trybie edycji mapy możesz użyć przycisku „Strefy” do tworzenia i edytowania dwóch rodzajów stref:
• „No-go zone” (strefa zablokowana) to obszar, do którego robot nie ma wstępu.
• „Cleaning zone” (strefa czyszczenia) to określony obszar, w którym robot może sprzątać (np: miejsce zabaw dla dzieci lub przestrzeń pod kanapą).

Na swojej mapie możesz wytyczyć dowolną liczbę takich stref.
Na stronie głównej aplikacji kliknij nazwę aktualnej mapy, a następnie przesuń palcem w lewo i kliknij „Dodaj mapę”.

Możesz również przejść w aplikacji do menu „Ustawienia” > „Moje mapy” > „Dodaj mapę”. Robot rozpocznie eksplorację otoczenia w celu sporządzenia nowej mapy. Zależnie od rodzajów powierzchni ten proces może zająć kilka minut. Poczekaj na zakończenie eksploracji. Następnie wybierz nazwę nowej mapy i sprawdź, czy jest prawidłowa.
W aplikacji przejdź do menu „Ustawienia” > „Moje mapy”, zaznacz mapę, którą chcesz usunąć, a następnie wybierz ikonę kosza w prawym górnym rogu, aby usunąć mapę.
W aplikacji przejdź do menu „Ustawienia” > „Moje mapy” i wybierz jedną z map, aby wyświetlić narzędzia edycji.
„Tryb głęboki” jest usługą aplikacji do modeli S120 AI oraz S130 AI. Ta funkcja umożliwia automatycznemu odkurzaczowi wykonanie intensywnego czyszczenia poprzez dwukrotne przejechanie po danym obszarze.
Usługi AI poprawiają komfort użytkownika. Zależnie od sposobu użytkowania i preferencji, automatyczny odkurzacz będzie mógł proponować spersonalizowane porady dotyczące czyszczenia, harmonogramu i stref „no-go” (zablokowanych).
Aplikacja zasugeruje czyszczenie lub harmonogram na podstawie aktywności z ostatnich trzech tygodni.
Aby utworzyć pozycję w sekcji Ulubionych w aplikacji, przejdź na stronę główną, otwórz panel sterowania i kliknij opcję „Create a favorite” (Utwórz ulubiony element), a następnie wprowadź odpowiednie ustawienia.
Nie należy odkurzać mokrych powierzchni, żadnych płynów, gorących substancji (niedopałki, żar), bardzo drobnych substancji (tynk, cement, pył itp.), dużych i ostrych odpadów (szkło), produktów niebezpiecznych (rozpuszczalniki, środki ścierne, itp. ), produktów żrących, (kwasy, środki czyszczące, itp.), produktów łatwopalnych i wybuchowych (na bazie oleju lub alkoholu).
Stację ładującą należy umieścić przy ścianie na płaskiej powierzchni w miejscu, w którym robot będzie mógł do niej swobodnie dotrzeć.
Miejsce to musi być wolne od jakichkolwiek przeszkód, w tym dywanów. Należy pozostawić co najmniej po 1,5 metrze wolnego miejsca po obu stronach stacji oraz minimum 2 metry wolnego miejsca z przodu stacji. Jeśli stacja zostanie ustawiona w rogu lub trudno dostępnym miejscu, robot odkurzający nie będzie mógł do niej dojechać.
Przewód stacji ładującej należy umieścić wzdłuż ściany.
Więcej informacji na ten temat można znaleźć w instrukcji obsługi.
Stacja ładująca powinna być stale podłączona do zasilania (funkcja automatycznego ponownego ładowania nie zostanie aktywowana, jeśli stacja ładująca będzie wyłączona).
Tak, robot jest wyposażony w czujniki wykrywające schody i dziury.
Niemniej, w niektórych sytuacjach czujniki mogą nie być wystarczająco efektywne. Na działanie czujników mogą mieć wpływ zakrzywione krawędzie schodów, dywany leżące obok schodów, śliskie powierzchnie oraz przeszkody.
Przed włączeniem robota odkurzającego należy upewnić się, że podłoga jest wolna od przeszkód, takich jak przewody zasilające, ubrania lub inne potencjalnie niebezpieczne obiekty, które mogą spowodować uszkodzenie robota lub inne niepożądane zdarzenia.
Tak, robota można ładować w stacji dokującej, nawet gdy jego przełącznik zasilania jest wyłączony.
Sprawdź, czy przełącznik znajdujący się na spodniej części odkurzacza znajduje się w położeniu „ON”.
Robot odkurzający ma 3 tryby nawigacji:
• „Permanent map” (stała mapa) (indywidualne czyszczenie wg pomieszczeń)
• „No-go zones” (strefy zablokowane) (pozwala zdefiniować, co których stref robot nie powinien wjeżdżać)
• „Spot” (punktowe) (czyszczenie w jednym miejscu)
Aby wysłać robot z powrotem do stacji dokującej, naciśnij przycisk „Home” na robocie.
Jeżeli robot rozpocznie czyszczenie ze stacji dokującej, wróci do stacji dokującej.
Nieużywany robot odkurzający musi być zawsze przechowywany w stacji dokującej.
Jeżeli planujesz nie używać robota przez dłuższy czas, naładuj w pełni jego baterię, a następnie wyjmij ją z robota; (po wyjęciu baterii robot jest wyłączony). Przechowuj w chłodnym i suchym miejscu. Naładuj baterię co 3 miesiące.
Istnieją 3 mopy do różnych zastosowań:
• Szary mop służy do zwykłego mycia podłogi.
• Niebieski mop jest przeznaczony do domów w których mieszkają zwierzęta. Ma chropowatą teksturę, która skuteczniej zdrapuje plamy.
• Zielony mop jest przeznaczony do czyszczenia alergenów; lepiej usuwa drobne cząstki.

Mopy w kolorach szarym i niebieskim trzeba zwilżyć przed zamocowaniem ich w podstawce, natomiast zielonego mopa używa się na sucho.
Jeżeli automatyczny odkurzacz zatrzyma się dwa razy w tym samym miejscu, zaproponuje strefę no-go o powierzchni 1 m².
Nie zaleca się korzystania z programu mopowania z użyciem wody na delikatnych podłogach, takich jak parkiety, dywany i wykładziny.
Nie, zbiornik na wodę i wilgotnego mopa należy instalować w automatycznym odkurzaczu tuż przed czyszczeniem i od razu po zakończeniu czyszczenia je zdjąć.
W takiej sytuacji należy natychmiast wyłączyć automatyczny odkurzacz.
Następnie należy wyjąć pojemnik na kurz, filtr i szczotkę główną.
Pozostawić do całkowitego wyschnięcia przed ponownym zainstalowaniem tych części.
Należy to robić po każdym sprzątaniu. Uszczelki pojemnika na kurz należy wytrzeć szmatką.
Zaleca się czyszczenie szczotki centralnej co najmniej raz w tygodniu.
Więcej informacji można znaleźć w instrukcji obsługi.
Zaleca się czyszczenie filtra co najmniej raz w tygodniu.
Więcej informacji można znaleźć w instrukcji obsługi.
Konieczne jest regularne czyszczenie kółek w celu usunięcia zaplątanych włosów, sierści oraz nitek.
Zaleca się wycieranie czujników i złączy ładowania (robota i stacji ładującej) suchą ściereczką co tydzień.
Przed przystąpieniem do czyszczenia czujników i złączy ładowania należy wyłączyć robota.
Do czyszczenia robota odkurzającego nie wolno używać detergentów.
Niektóre części można myć wodą, inne należy przecierać tylko suchą szmatką. Więcej informacji można znaleźć w instrukcji obsługi.
Zaleca się wymianę filtra drobnego pyłu oraz filtra piankowego co 6 miesięcy.
Szczotki boczne należy wymieniać do 6 miesięcy.
Należy zaprzestać korzystania z urządzenia. Aby uniknąć zagrożenia, należy odłączyć kabel i ładowarkę i zanieść do naprawy do autoryzowanego punktu serwisowego.
Należy zaprzestać korzystania z urządzenia. Aby uniknąć zagrożenia, nie należy dotykać styków. Należy odłączyć stację ładującą i zanieść do naprawy do autoryzowanego punktu serwisowego.
Należy sprawdzić:
Czy pojemnik na kurz nie jest zapełniony.
Czystość filtrów.
Czy otwór ssący w spodniej części robota odkurzającego nie jest zablokowany.
Możliwych jest kilka przyczyn:
• Jeśli robot nie rozpoczął sprzątania od stacji dokującej, nie wróci do niej. W tym przypadku robot wróci do punktu, w którym rozpoczął sprzątanie.
• Jeśli robot odkurzał w trybie Spot, wróci do punktu, w którym rozpoczął sprzątanie.
• W przypadku podniesienia robota, a następnie opuszczenia z powrotem na podłogę robot spróbuje się przemieścić. Jeśli to się nie uda, wróci do punktu początkowego.
Sprawdzić następujące elementy:
• Stacja ładująca nie może znajdować się na dywanie.
• Stacja ładująca nie może być wystawiona na działanie promieni słonecznych ani nie może znajdować się blisko źródła ciepła.
• Należy upewnić się, że po bokach i z przodu stacji dokującej jest odpowiednio dużo wolnego miejsca (zgodnie z zaleceniami przedstawionymi w instrukcji obsługi).
• Upewnić się, że wtyczka jest prawidłowo podłączona do stacji ładującej.
• Upewnić się, że kabel ładujący jest podłączony do zasilania.
• Upewnić się, że wokół stacji ładującej nie ma żadnych przeszkód.
• Upewnić się, że w pobliżu terminali stacji ładującej nie ma żadnych obiektów.
• Upewnić się, że stacja ładująca jest włączona (wskaźnik LED ma kolor zielony).

Jeśli po sprawdzeniu tych elementów robot nadal nie może znaleźć stacji bazowej, należy skontaktować się z punktem naprawy.
Można wykonać następujące czynności:
• Wyłączyć, a następnie włączyć główny włącznik zasilania.
• Odłączyć kabel i ponownie podłączyć go do stacji ładującej.
• Upewnić się, że złącza ładowania i okienka czujników nie są zablokowane, a następnie wytrzeć korpus urządzenia i stację ładującą suchą szmatką. Przed przystąpieniem do czyszczenia należy wyłączyć robota oraz główny wyłącznik zasilania.
• Sprawdzić, czy w pobliżu stacji ładującej nie znajdują się obiekty odbijające światło, krzesła i inne przeszkody.

Jeśli po wykonaniu tych czynności automatyczne ładowanie nadal nie działa prawidłowo, należy skontaktować się z punktem naprawy.
To normalne. Można bez obaw pozostawić odkurzacz podłączony do stacji dokującej.
Uwaga: należy używać tylko ładowarek przeznaczonych do urządzenia.
Sprawdzić następujące elementy:
• Sprawdzić, czy przełącznik znajdujący się na spodniej części robota znajduje się w położeniu „ON”.
• Sprawdzić, czy wyświetlacz jest włączony. Jeśli nie, należy naładować robota w stacji dokującej.
Sprawdzić następujące elementy:
• Upewnić się, że kółka nie są zablokowane.
• Upewnić się, że robot nie jest zablokowany ze względu na różnice w poziomie podłogi.
• Upewnić się, że nie został wyświetlony komunikat o błędzie. (zob. część dotyczącą rozwiązywania problemów i kody błędów w instrukcji obsługi)
Można wykonać następujące czynności:
• Upewnić się, że w odległości 10 cm od schodów/dziur nie znajdują się żadne obiekty.
• Wyczyścić szybki czujników suchą szmatką.

Jeśli po wykonaniu tych czynności problem nadal będzie występował, należy skontaktować się z autoryzowanym punktem naprawy.
Upewnić się, że szczotka nie jest zablokowana. Oczyścić szczotkę z włosów/sierści i nitek.
Jeśli szczotka jest uszkodzona, należy ją wymienić.
Lampka miga i sygnał dźwiękowy wskazuje błąd.
Szczegółowy opis błędu i rozwiązania można znaleźć w instrukcji obsługi.
Można wykonać następujące czynności:
• Sprawdzić, czy kanał wlotowy jest drożny.
• Sprawdzić, czy pojemnik na kurz jest prawidłowo zamocowany.
• Opróżnić pojemnik na kurz, jeśli jest zapełniony.
• Wyjąć szczotkę centralną i wyczyścić.
• Sprawdzić, czy filtr nie jest nasycony.

Jeśli po wykonaniu tych czynności problem nadal będzie występował, należy skontaktować się z autoryzowanym punktem naprawy.
Gdy robot wykryje zagrożenie, funkcja zabezpieczająca wyłącza szczotkę power-brush.

Może to wynikać z dwóch przyczyn:
Szczotka jest zablokowana: robot próbuje ją odblokować i dlatego zatrzymuje odkurzanie oraz szczotkę power-brush.
Robot spróbuje odblokować szczotkę: jeśli to się nie uda, robot wyłączy się i trzeba będzie ręcznie wyczyścić szczotkę.

Jeśli szczotka power-brush zablokuje się podczas sprzątania grubego dywanu z powodu długich/grubych włókien lub robot odkurzał dywan przez długi czas, szczotka power-brush przestanie się obracać, a odkurzanie będzie kontynuowane bez niej.
Mogą wystąpić różne problemy z robotem oznaczone kodami błędów.
Szczegółowy opis kodów błędów i rozwiązania można znaleźć w instrukcji obsługi.
Być może filtr został nieprawidłowo włożony. Należy poprawnie włożyć filtr do uchwytu.
Po wykonaniu instrukcji dotyczących włączania urządzenia sprawdzić działanie gniazdka elektrycznego poprzez podłączenie do niego innego urządzenia. Jeżeli urządzenie jest niesprawne, nie należy podejmować prób jego otwarcia ani naprawy. Należy oddać je do autoryzowanego serwisu.
1. Sprawdź, czy robot jest prawidłowo podłączony do sieci bezprzewodowej (świeci się wskaźnik Wi-Fi robota).
Jeśli nie, wyłącz robot, a następnie włącz go ponownie za pomocą przełącznika „ON/OFF” umieszczonego na spodzie robota, pozostając w zasięgu sieci bezprzewodowej.

Jeśli światło nadal nie świeci się, może być kilka przyczyn:
• Robot może być wyłączony lub jego bateria jest niedostatecznie naładowana.
• Robot znajduje się poza zasięgiem sieci Wi-Fi.
• Zmieniono hasło do sieci Wi-Fi. Robot nie jest już podłączony do sieci Wi-Fi. Należy wtedy ponownie uruchomić robot i ponownie go połączyć.
• Wystąpił błąd przy aktualizacji oprogramowania układowego robota. W takim przypadku postępuj zgodnie ze szczegółową instrukcją wyświetlaną w aplikacji.


2. Wskaźnik Wi-Fi robota świeci się, ale aplikacja nie łączy się.
Smartfon nie ma łączności z Internetem (sieć Wi-Fi lub 3G/4G).
Jest to normalne zjawisko, ponieważ masz podłączenie z urządzeniem, które samo nie ma połączenia z Internetem.
Niektóre smartfony po połączeniu z siecią Wi-Fi urządzenia mogą wyświetlać monit o potwierdzenie, czy chcesz pozostać w sieci, która nie ma łączności z Internetem. Musisz potwierdzić, że chcesz połączyć się z tą siecią, aby skojarzenie zostało wykonane pomyślnie.
Uruchom ponownie przy użyciu przełącznika na spodzie robota.
Aby zresetować automatyczny odkurzacz, wciśnij przyciski „Power” (Zasilanie) oraz „Home” (Dom) i przytrzymaj przez 10 sekund.
Nie, to urządzenie jest przeznaczone wyłącznie do użytku w pomieszczeniach.
Tak, robot jest wyposażony w czujniki, dzięki którym nie wymaga światła do prawidłowego działania.
Robot odkurzający charakteryzuje się wysoką wydajnością sprzątania twardych powierzchni, takich jak terakota, parkiety, laminaty, winyl oraz dywany o grubości maksymalnie 1,5 cm.
Tak, zaleca się używanie robota do zachowania czystości, ale w przypadku niektórych powierzchni robot jest znacznie mniej wydajny od tradycyjnych odkurzaczy.
Tak, przy użyciu aplikacji mobilnej można ustawić pojedyncze sprzątanie lub aktywować funkcję codziennego odkurzania.
W robocie można ustawić tylko jeden program dziennie, by zapewnić optymalne czyszczenie wszystkich dostępnych pomieszczeń.
Tak. Po całkowitym naładowaniu akumulatora robot przełączy się w tryb uśpienia.
Tak, gdy akumulator rozładuje się podczas sprzątania, robot automatycznie wróci do stacji ładującej.
Po naładowaniu akumulatora robot wznowi cykl sprzątania.
Ponieważ nie rozpoczął odkurzania od stacji dokującej: w trybie Spot robot wraca do punktu początkowego sprzątania.
Urządzenie to zbudowane jest z licznych materiałów nadających się do powtórnego wykorzystania lub recyklingu. Urządzenie należy zostawić w lokalnym punkcie zbiórki odpadów.
Należy przejść do zakładki „Akcesoria” na stronie internetowej, gdzie można łatwo znaleźć wszystko, co potrzebne do danego produktu.
Dodatkowe informacje dostępne są w niniejszej witrynie w sekcji poświęconej umowie gwarancyjnej.
Jeśli uważasz, że brakuje jakiejś części, prosimy skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta. Razem znajdziemy odpowiednie rozwiązanie problemu.
Robot odkurzający ma 3 tryby zasilania: Silent (cichy), Normal (zwykły) oraz Boost (turbo).
Można również aktywować różne tryby zasilania aplikacji mobilnej.
Ładowanie całkowicie rozładowanej baterii zajmuje 3 godzin.
Z robota może korzystać kilka osób po pobraniu aplikacji Tefal i wykonaniu instrukcji łączenia.
Aby smartfon mógł wykryć sieć Wi-Fi w Twoim otoczeniu, aplikacja potrzebuje dostępu do Twojej lokalizacji zgodnie z wymaganiami Google.
Jeśli na to nie zezwolisz, smartfon nie będzie mógł znaleźć produktu i nie będzie mógł zakończyć procedury parowania.
Te informacje nie będą nigdzie przechowywane ani używane.
Po pełnym naładowaniu baterii robot może pracować do 120 minut.
Jeżeli chcesz sprzedać automatyczny odkurzacz, rozważ usunięcie z niego swoich danych:
• Wciśnij przyciski „Power” (Zasilanie) oraz „Home” (Dom) i przytrzymaj przez 10 sekund.
• Otwórz aplikację Robots.
• Przejdź do ustawień.
• Kliknij nazwę swojego automatycznego odkurzacza i wybierz polecenie „Delete the product” (Usuń ten produkt).