Wskazówki i porady
Jak uzyskać więcej informacji o produkcie?
Jak uzyskać więcej informacji o produkcie?
Jak sprawdzić, czy dane części lub akcesoria są kompatybilne z moim produktem?
Jak sprawdzić, czy dane części lub akcesoria są kompatybilne z moim produktem?
Czy można zmienić zamówienie, anulować zamówienie pojedynczego artykułu lub anulować całe zamówienie?
Czy można zmienić zamówienie, anulować zamówienie pojedynczego artykułu lub anulować całe zamówienie?
Jak długo przechowywana jest historia zamówień?
Jak długo przechowywana jest historia zamówień?
Składanie zamówienia
Jak zamówić części lub akcesoria?
Jak zamówić części lub akcesoria?
Jak zamówić urządzenia lub wyposażenie do kuchni?
Jak zamówić urządzenia lub wyposażenie do kuchni?
Jak zmienić adres dostawy?
Jak zmienić adres dostawy?
Moje zamówienie zostało anulowane, co mam zrobić?
Moje zamówienie zostało anulowane, co mam zrobić?
Jak można śledzić etap realizacji złożonego zamówienia?
Jak można śledzić etap realizacji złożonego zamówienia?
Czy mój produkt jest w magazynie?
Czy mój produkt jest w magazynie?
Czy moje części/akcesoria są w magazynie?
Czy moje części/akcesoria są w magazynie?
Nie można zamówić więcej niż 5 sztuk tego samego artykułu.
Nie można zamówić więcej niż 5 sztuk tego samego artykułu.
Czy jako konsument kupujący produkt do użytku w mojej działalności zawodowej/gospodarczej mogę złożyć zamówienie?
Czy trzeba utworzyć konto, aby złożyć zamówienie?
Czy trzeba utworzyć konto, aby złożyć zamówienie?
Nie mam adresu e-mail. Jak złożyć zamówienie?
Nie mam adresu e-mail. Jak złożyć zamówienie?
Dlaczego moje zamówienie ma status „Przetwarzane”, choć zostało już opłacone?
Dlaczego moje zamówienie ma status „Przetwarzane”, choć zostało już opłacone?
Płatność
Jak zapłacić za zamówienie w Sklepie?
Jak zapłacić za zamówienie w Sklepie?
Jak bezpieczne są płatności kartą?
Jak bezpieczne są płatności kartą?
Jak skorzystać z kodu promocyjnego?
Jak skorzystać z kodu promocyjnego?
Co należy zrobić, jeśli po wprowadzeniu kodu promocyjnego zostanie wyświetlony komunikat o błędzie?
Co należy zrobić, jeśli po wprowadzeniu kodu promocyjnego zostanie wyświetlony komunikat o błędzie?
Moja płatność się nie powiodła
Moja płatność się nie powiodła
Gdzie można zobaczyć i pobrać fakturę?
Gdzie można zobaczyć i pobrać fakturę?
Czy możliwa jest płatność w ratach?
Czy możliwa jest płatność w ratach?
Czy odświeżenie strony z powodu błędu spowoduje ponowne naliczenie płatności?
Czy odświeżenie strony z powodu błędu spowoduje ponowne naliczenie płatności?
Śledzenie i dostawa przesyłek
Jak przebiega dostawa?
Jak przebiega dostawa?
Czy mogę zmienić adres dostawy po przetworzeniu zamówienia?
Czy mogę zmienić adres dostawy po przetworzeniu zamówienia?
Co zrobić, gdy dostarczona paczka jest niekompletna?
Co zrobić, gdy dostarczona paczka jest niekompletna?
Co należy zrobić, jeśli paczka dotarła w złym stanie?
Co należy zrobić, jeśli paczka dotarła w złym stanie?
Kiedy nastąpi wysyłka zamówienia?
Kiedy nastąpi wysyłka zamówienia?
Jak śledzić dostawę zamówienia?
Jak śledzić dostawę zamówienia?
Jakie metody wysyłki są dostępne?
Jakie metody wysyłki są dostępne?
Jaki jest koszt dostawy?
Jaki jest koszt dostawy?
Czy możliwa jest dostawa zamówienia za granicę?
Czy możliwa jest dostawa zamówienia za granicę?
Co się stanie, jeśli nie będzie mnie w domu w momencie dostarczenia paczki?
Co się stanie, jeśli nie będzie mnie w domu w momencie dostarczenia paczki?
Co należy zrobić, jeśli paczka zaginie?
Co należy zrobić, jeśli paczka zaginie?
Zwroty
Jak zwrócić artykuł?
Jak zwrócić artykuł?
Mój zwrot nadal nie dotarł.
Mój zwrot nadal nie dotarł.
Otrzymany produkt nie jest produktem zamówionym.
Otrzymany produkt nie jest produktem zamówionym.
Obsługa posprzedażowa – gwarancja
Otrzymany produkt jest zepsuty
Otrzymany produkt jest zepsuty
Jaka gwarancja obowiązuje w przypadku mojego artykułu?
Jaka gwarancja obowiązuje w przypadku mojego artykułu?
Gdzie można naprawić urządzenie, kupić akcesoria lub części zamienne?
Gdzie można naprawić urządzenie, kupić akcesoria lub części zamienne?
Mam pytania dotyczące mojego produktu
Mam pytania dotyczące mojego produktu
Jakiego rodzaju naprawy obejmuje dwuletnia gwarancja?
Jakiego rodzaju naprawy obejmuje dwuletnia gwarancja?
Moje konto
Co zrobić, jeśli nie pamiętam hasła?
Co zrobić, jeśli nie pamiętam hasła?
Jak mogę zmienić moje dane?
Jak mogę zmienić moje dane?
Jak usunąć moje dane?
Jak usunąć moje dane?
Jak zarządzać subskrybowanymi newsletterami?
Jak zarządzać subskrybowanymi newsletterami?
Jakie dane osobowe są gromadzone?
Jakie dane osobowe są gromadzone?
W jakich celach gromadzone są moje dane osobowe?
W jakich celach gromadzone są moje dane osobowe?
Jak długo będą przechowywane moje dane?
Jak długo będą przechowywane moje dane?
Jak są chronione moje dane osobowe?
Jak są chronione moje dane osobowe?
Przy tworzeniu konta klienta został wyświetlony komunikat o błędzie. Czy konto zostało utworzone prawidłowo?
Przy tworzeniu konta klienta został wyświetlony komunikat o błędzie. Czy konto zostało utworzone prawidłowo?
Dlaczego warto zapisać się do naszego newslettera?
Dlaczego warto zapisać się do naszego newslettera?
Dlaczego warto zapisać się do naszego newslettera?
Dlaczego warto zapisać się do naszego newslettera?
Do czego potrzebne jest konto klienta?
Do czego potrzebne jest konto klienta?
Po zmianie danych logowania nie widzę wiadomości e-mail z potwierdzeniem.
Po zmianie danych logowania nie widzę wiadomości e-mail z potwierdzeniem.
Po kilkukrotnych próbach zalogowania się nastąpiła blokada konta.
Po kilkukrotnych próbach zalogowania się nastąpiła blokada konta.
Jak utworzyć bezpieczne hasło?
Jak utworzyć bezpieczne hasło?
Jak zmienić hasło?
Jak zmienić hasło?
Promocje
Jak mogę skorzystać z ofert specjalnych?
Jak mogę skorzystać z ofert specjalnych?
Zakup mojego artykułu miał miejsce kilka dni przed datą promocji. Czy nadal mogę skorzystać z oferty?
Zakup mojego artykułu miał miejsce kilka dni przed datą promocji. Czy nadal mogę skorzystać z oferty?
Nadal nie dotarł do mnie kod promocyjny.
Nadal nie dotarł do mnie kod promocyjny.
Co zrobić, jeśli kod promocyjny wygaśnie, a chcę przedłużyć jego okres ważności?
Co zrobić, jeśli kod promocyjny wygaśnie, a chcę przedłużyć jego okres ważności?
Zamawianie jako gość
Jak złożyć zamówienie jako gość, bez tworzenia konta?
Jak złożyć zamówienie jako gość, bez tworzenia konta?
Czy można złożyć zamówienie jako gość, będąc już klientem?
Czy można złożyć zamówienie jako gość, będąc już klientem?
Czy można śledzić zamówienie złożone jako gość, bez tworzenia konta?
Czy można śledzić zamówienie złożone jako gość, bez tworzenia konta?
Czy można skorzystać z kodu promocyjnego lub kuponu jako gość, bez tworzenia konta?
Czy można skorzystać z kodu promocyjnego lub kuponu jako gość, bez tworzenia konta?
Czy można zmienić lub anulować zamówienie jako gość, bez tworzenia konta?
Czy można zmienić lub anulować zamówienie jako gość, bez tworzenia konta?
Czy istnieją jakieś artykuły, których nie można zamówić jako gość, bez tworzenia konta?
Czy istnieją jakieś artykuły, których nie można zamówić jako gość, bez tworzenia konta?
Czy złożenie zamówienia jako gość, bez tworzenia konta, wiąże się z dodatkowymi opłatami?
Czy złożenie zamówienia jako gość, bez tworzenia konta, wiąże się z dodatkowymi opłatami?
Zamówienia produktów innych marek
Dlaczego w tej witrynie wyświetlane są produkty Krups?
Dlaczego w tej witrynie wyświetlane są produkty Krups?
Jaką gwarancję stosuje się przy zakupie urządzenia Krups w tej witrynie? Czy jest to ta sama gwarancja?
Jaką gwarancję stosuje się przy zakupie urządzenia Krups w tej witrynie? Czy jest to ta sama gwarancja?
Czy jeśli zamówię produkt marki Krups w tej witrynie, trzeba będzie zmienić witrynę? Czy nastąpi przekierowanie?
Czy jeśli zamówię produkt marki Krups w tej witrynie, trzeba będzie zmienić witrynę? Czy nastąpi przekierowanie?
Z którym działem obsługi klienta należy się kontaktować po zakupie artykułu marki Krups w tej witrynie?
Z którym działem obsługi klienta należy się kontaktować po zakupie artykułu marki Krups w tej witrynie?
Gdzie można nabyć akcesoria do urządzenia marki Krups zamówionego w tej witrynie? W witrynie Krups czy Tefal?
Gdzie można nabyć akcesoria do urządzenia marki Krups zamówionego w tej witrynie? W witrynie Krups czy Tefal?
Po co zamawiać artykuły marki Krups tutaj? Czy nie lepiej skorzystać bezpośrednio z witryny tej marki?
Po co zamawiać artykuły marki Krups tutaj? Czy nie lepiej skorzystać bezpośrednio z witryny tej marki?
Czy po zamówieniu produktu marki Krups w tej witrynie obowiązują te same warunki i usługi?
Czy po zamówieniu produktu marki Krups w tej witrynie obowiązują te same warunki i usługi?
Czy po zamówieniu produktu marki Krups w tej witrynie trzeba utworzyć konto klienta dla każdej z marek, czy też wystarczy jedno konto dla wszystkich?
Czy po zamówieniu produktu marki Krups w tej witrynie trzeba utworzyć konto klienta dla każdej z marek, czy też wystarczy jedno konto dla wszystkich?
Czy przy zamawianiu artykułu marki Krups w tej witrynie trzeba złożyć zamówienie na konkretną markę?
Czy przy zamawianiu artykułu marki Krups w tej witrynie trzeba złożyć zamówienie na konkretną markę?