Naprawa Twojego produktu Tefal jest możliwa podczas i po upływie okresu gwarancyjnego.
Produkty marki Tefal przeznaczone są tylko i wyłącznie do użytku domowego, zaś wykorzystywanie urządzeń marki Tefal w celach komercyjnych lub profesjonalnych powoduje zwolnienie producenta/dystrybutora od odpowiedzialności za stwierdzone wady wynikające z niewłaściwego użycia lub użycia niezgodnego z przeznaczeniem.
Aby zapoznać się z warunkami umowy gwarancyjnej dla Twojego produktu, wybierz jedną z przedstawionych poniżej linii produktów:
Umowa gwarancyjna produktów Tefal obejmuje wyłącznie zastosowanie w gospodarstwie domowym. Nie obejmuje ona zastosowań profesjonalnych lub komercyjnych
Nie znalazłeś interesujących Cię informacji? Contact us
Umowa gwarancyjna produktów Tefal obejmuje wyłącznie zastosowanie w gospodarstwie domowym. Nie obejmuje ona zastosowań profesjonalnych lub komercyjnych
Nie znalazłeś interesujących Cię informacji? Contact us
Umowa gwarancyjna produktów Tefal obejmuje wyłącznie zastosowanie w gospodarstwie domowym. Nie obejmuje ona zastosowań profesjonalnych lub komercyjnych
Nie znalazłeś interesujących Cię informacji? Contact us
Znajdź instrukcje obsługi produktów Tefal.
Uzyskaj odpowiedzi na pytania.