banner - contact us

1. Kontakt Tefal - obsługa klienta

Możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta jeżeli masz pytania związane z naszymi produktami i usługami. Aby jednak szybko znaleźć odpowiedź, sugerujemy, aby najpierw sprawdzić następujące sekcje:

2. Czy chcesz wiedzieć więcej o naszych usługach? Sprawdź poniższe sekcje:

3. Jeżeli Twoje urządzenie nie działa ?

Prosimy o bezpośredni kontakt z jednym z naszych autoryzowanych serwisów.

Tefal posiada autoryzowane serwisy w Polska, które świadczą usługi napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych, a także sprzedają akcesoria i części zamienne.

4. Możesz się z nami skontaktować 7 dni w tygodniu za pomocą chatu na naszej stronie lub za pomocą prostego formularza. By wysłać zgłoszenie wybierz temat, wypełnij formularz i go wyślij. Odpowiemy na Twoje pytanie tak szybko, jak to możliwe.

formularz zgłoszeniowy

Groupe SEB Polska Sp. z o.o.
Gdański Business Center
Budynek D
ul. Inflancka 4C
00-189 Warszawa – Polska

Infolinia:

801 300 420*
22 1168654**

Godziny pracy infolinii: 8.00 - 17.00 od poniedziałku do piątku.

* koszt jak za połączenie lokalne
** połączenie dla telefonów komórkowych i połączeń zagranicznych

Nasz dział obsługi klienta jest w stanie odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania dotyczące produktów i usług marki Tefal. Zachęcamy do kontaktu telefonicznego w podanych wyżej godzinach pracy call center. Poza tymi godzinami możesz skorzystać z naszego formularza kontaktowego, odpowiemy jak najszybciej. Tylko informacje o marce Tefal i dane kontaktowe podane w witrynie Tefal są oficjalne.