Możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta jeżeli masz pytania związane z naszymi produktami i usługami. Aby jednak szybko znaleźć odpowiedź, sugerujemy, aby najpierw sprawdzić następujące sekcje:
Twoje urządzenie jest objęte gwarancją
Zleć bezpłatną naprawę jednemu z naszych autoryzowanych serwisów.
Jeśli Twoje urządzenie nie jest już objęte gwarancją, masz do wyboru 3 rozwiązania:
By wysłać zgłoszenie wybierz temat, wypełnij formularz i go wyślij. Odpowiemy na Twoje pytanie tak szybko, jak to możliwe.
Groupe SEB Polska Sp. z o.o.
Gdański Business Center
Budynek D
ul. Inflancka 4C
00-189 Warszawa – Polska
Infolinia
801 300 420*
22 1168654**
Godziny pracy infolinii: 8.00 - 17.00 od poniedziałku do piątku.
* koszt jak za połączenie lokalne
** połączenie dla telefonów komórkowych i połączeń zagranicznych
Nasz dział obsługi klienta jest w stanie odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania dotyczące produktów i usług marki Tefal. Zachęcamy do kontaktu telefonicznego w podanych wyżej godzinach pracy call center. Poza tymi godzinami możesz skorzystać z naszego formularza kontaktowego, odpowiemy jak najszybciej. Tylko informacje o marce Tefal i dane kontaktowe podane w witrynie Tefal są oficjalne.
Znajdź instrukcje obsługi produktów Tefal.
Uzyskaj odpowiedzi na pytania.